;
coinex

بهترین هدست های پلی استیشن 4 ؛ راهنمای خرید هدست برای PS4 در بازار ایران

اگر می‌خواهید با بهترین هدست های پلی استیشن 4 آشنا شوید در این مطلب قصد داریم شما را با یک فهرست جامع از بهترین گزینه‌های موجود در بازار آشنا کنیم.

گرچه این روزها مدت زیادی از عرضه نسل جدید کنسول‌های پلی استیشن یعنی پی اس 5 می‌گذرد و حتی نسخه اسلیم این محصول نیز روانه بازار شده است، پلی استیشن 4 همچنان یکی از محبوب‌ترین و پرکاربرترین کنسول‌های بازی دنیا است و به همین دلیل همچنان بازی‌ها و لوازم جانبی آن اهمیت زیادی دارد. با این توصیف، ما تصمیم داریم تا در ادامه این مطلب شما را با فهرست بهترین هدست های پی اس 4 آشنا کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین هدست های پلی استیشن 4

در تجربه بازی در انواع کنسول‌ها و پلتفرم‌ها، از پلی استیشن و ایکس باکس گرفته تا رایانه‌های شخصی یک فاکتور کلیدی و مهم مسئله صدا است و در نتیجه هدست‌ها نقش کلیدی در تجربه گیمینگ ایده‌آل ایفا می‌کنند.

بر همین اساس در ادامه این مطلب تصمیم داریم فهرستی از بهترین هدست های پلی استیشن فور موجود در بازار را به شما معرفی کنیم. با ما باشید.

استیل سریز Arctis 7

بهترین هدست های پلی استیشن 4
بهترین هدست های پلی استیشن 4

استیل سریز یکی از بهترین و معروف‌ترین برندهای تولیدکننده گجت‌های گیمینگ خصوصا هدست‌ها است و یکی از بهترین هدست های مناسب پلی استیشن 4 که این شرکت روانه بازار کرده، هدست Arctis 7 است.

این هدست بی‌سیم که از بهترین هدست های گیمینگ است کیفیت ساخت بالایی در بدنه و کیفیت پخش بالایی در صدای خروجی دارد و در مجموع یک تجربه بی‌نظیر را در بازی کردن به ارمغان می‌آورد.

این محصول که از بهترین هدست های Playstation است را شما می‌توانید برای تلویزیون، کنسول‌های مایکروسافت و نینتندو و حتی کامپیوتر شخصی نیز مورد استفاده قرار دهید. البته در مواردی ناگزیر به اتصال سیمی این هدفون خواهید بود.

جی بی ال Quantum 200

بهترین هدست های پی اس 4

یکی از بهترین هدست های پلی استیشن 4 هدفون کوانتوم 200 شرکت جی بی ال است. این محصول نسبت به دیگر هدست‌های گیمینگ شرکت جی بی ال پیشرفت شگرفی داشته و یکی از بهترین هدست های گیمینگ بازار محسوب می‌شود.

از جمله ویژگی‌های درنظرگرفته شده در این مورد از ارزانترین هدست های پلی استیشن باید به دقت بالا و کیفیت مناسب، برخورداری از میکروفون، ارتباط کنفرانسی، سازگاری با تمام سیستم‌عامل و سهولت استفاده اشاره کرد.

وزن این هدفون حدود 245 گرم است و طراحی آن به نوعی انجام شده که گیمر در استفاده‌های طولانی هرگز اذیت نشود. علاوه بر طراحی زیبا و راحت، کمپانی JBL از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا در ساخت این هدست استفاده کرده است. نتیجه کار این شده که در این مورد از بهترین هدست برای ps4 شاهد کیفیت صدای بسیار بالایی هستیم.

این هدست همچنین به یک میکروفون نویز کنسلینگ نیز مجهز شده است که این مسئله به گیمر اجازه می‌دهد بدون هیچ مشکلی، صدای هم‌تیمی‌های خود را بشنود و به علاوه صداهای مزاحم محیط را حذف می‌کند.

نکته دیگر درباره این مورد از بهترین هدست های گیمینگ برای پلی استیشن وجود دارد اینکه محدود فرکانسی آن بین 100 تا 10 هزار هرتز درنظر گرفته شده و حساسیت 40 دسی‌بلی دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین هدفون های نویز کنسلینگ 2023

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2023

بلادی G350

بهترین هدست های پلی استیشن فور

بلادی G350 نیز یکی از بهترین هدست های پلی استیشن بازار است که در ساخت آن از متریال بسیار باکیفیتی استفاده شده است و در نتیجه در استفاده‌های طولانی مدت آزاردهنده نخواهد بود.

با وجود طراحی زیبا، این هدست از لحاظ کیفیت صدا نیز بسیار مناسب است و به خوبی نویزهای محیط را خنثی می‌کند. در نتیجه در مجموع تجربه خوبی در امر گیمینگ به دنبال می‌آورد.

مسئله دیگر حائز اهمیت در استفاده از هدست در امور گیمینگ، مسئله صدای محیط است که در این مورد از بهترین هدست های پی اس 4 به نحوی بهینه شده تا تمام صداهای داخل محیط بازی از انفجارهای کوچک گرفته تا قدم زدن بازیکنان را متوجه شوید و با دیگر بازیکنان صحبت کرده و هماهنگ شوید.

همچنین دیگر ویژگی برجسته این مدل از بهترین هدست های پلی استیشن 4 اینکه می‌توانید با 6 حالت مختلف خروجی صدا را کنترل کنید. در طراحی این هدست از پنبه و چرم بسیار نرمی استفاده شده تا فضای داخلی هدست هرگز آزاردهنده نباشد.

نکته مثبت دیگر درباره این مورد از بهترین هدست های پلی استیشن فور وزن سبک و کم آن است که در استفاده‌های طولانی مدت هرگز گردن و سر کاربر را آزار نمی‌دهد. محدود فرکانسی این هدست بین 100 تا 10 هزار کیلوهرتز تعیین شده و حساسیت آن 105 دسی‌بل است.

بلادی G600i

بهترین هدست های مناسب پلی استیشن 4

بلادی G600i نیز از جمله بهترین هدست های مناسب پلی استیشن 4 است که علاوه بر ظاهر شیک و زیبا به صورت حرفه‌ای طراحی شده تا همه نیازهای گیمر را برطرف کند. این مدل از گرانترین هدست های پلی استیشن یک میکروفون 360 درجه بسیار باکیفیت برای قابلیت حذف نویز دارد که آن را به یکی از بهترین هدست‌های مکالمه در زمان بازی بدل کرده است.

درباره گوشی‌های این مورد از بهترین هدست های Playstation که به طور سه‌بعدی طراحی شده هم باید گفت که بسیار نرم و بزرگ هستند و در استفاده‌های طولانی هرگز گوش کاربر را اذیت نخواهند کرد. در ساخت این محصول همچنین از ترکیبی از فوم نرم و چرم استفاده شده تا تمام شکاف‌ها و فضاهای باز زیر گوش را بپوشاند و مانع از نفوذ صدای محیط به داخل شود.

بلادی M620T

بهترین هدست های گیمینگ

یکی از ارزانترین هدست های پلی استیشن که اتفاقا از دیگر محصولات برند بلادی است، مدل M620T از این شرکت است. در ساخت این مورد از بهترین هدست برای ps4 از متریال بسیار باکیفیتی استفاده شده تا هدست برای استفاده‌های مداوم و طولانی مدت مناسب باشد.

به عنوان یکی از بهترین هدست های گیمینگ برای پلی استیشن این محصول طراحی خاص و خوبی دارد و در ساخت گوشی‌های آن از چرم مخصوص پروتئینی استفاده شده است که بسیار سبک می‌باشد و در زمان استفاده پوست و گوش شما را آزار نمی‌دهد.

کیفیت ساخت و متریال سبب شده تا این مورد از بهترین هدست های پلی استیشن 4 به خوبی صداهای محیط را مهار کند و در زمان استفاده از آن هیچ صدای مزاحمی را حس نمی‌کنید.

درایورهای این مورد از بهترین هدست های پلی استیشن بازار درایورهایی 40 میلی‌متری است که صدایی عالی و واضح با کیفیت بالا پخش می‌کنند. این محصول در پخش صداهای بیس‌دار نیز عملکرد خوبی دارد و محدود فرکانسی پاسخ‌دهی آن هم بین 20 تا 20 هزار هرتز است.

بیشتر بخوانید:

بهترین مانیتورهای گیمینگ 2024

بهترین مانیتورهای برنامه نویسی 2024

استیل سریز Arctis Pro wireless

بهترین هدست های Playstation

همانطور که در ابتدا هم گفتی استیل سریز از جمله معروف‌ترین برندهای تولیدکننده بهترین هدست های پلی استیشن 4 است و یکی دیگر از محصولات این شرکت که می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین هدست های گیمینیگ برای پلی استیشن یاد کرد مدل Arctis Pro wireless است که کیفیت صدا و کیفیت ساخت بالایی دارد.

این محصول البته از جمله گرانترین هدست های پلی استیشن است، اما واقعیت این است که کیفیت ساخت و صدای این محصول ارزش این قیمت بالا را دارد.

این هدست یک جفت باتری دارد که تقریبا هریک تا 10 ساعت شارژدهی دارند و قابل تعویض هم هستند. البته یکی از مشکلات این محصول نبود گزینه‌های کافی برای تنظیم و شخصی‌سازی صدای خروجی است که برا یمحصولی در این رده قیمتی کمی عجیب است.

هایپرایکس Cloud Mix

ارزانترین هدست های پلی استیشن

هدست‌های هایپرایکس با طراحی زیبا و کیفیت ساخت و کیفیت صدای خوب خود همیشه از جمله بهترین هدست های پی اس 4 هستند. مدل Cloud Mix از محصولات این شرکت با قاب آلومینیومی مشکی رنگ، ایرکاپ‌های چرمی مشکی، برخورداری از هدبند، میکروفون جداشوند و قابلیت بی‌سیم با عمر باتری 20 ساعته یکی از بهترین هدست های پلی استیشن فور محسوب می‌شود.

این دستگاه کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و در صحنه‌های صوتی نیز کیفیت آن بسیار فراتر از انتظار ظاهر می‌شود. طراحی جذاب هدست، دقت بالای دستگاه در پخش صداهای بیس و صداهای تریبل نیز از دیگر ویژگی‌های این مورد از بهترین هدست های مناسب پلی استیشن 4 است.

میکروفون این هدست هم کیفیت بالایی دارد و صدا را بسیار شفاف انتقال می‌دهد. نکته متمایزکننده این هدست HyperX از دیگر رقبا، برخورداری این هدست سیمی از قابلیت اتصال بی‌سیم با پشتیبانی از بلوتوث است که سبب می‌شود این محصول علاوه بر پی‌اس 4 با بسیاری از کنسول‌ها و دستگاه‌های بازی دیگر نیز سازگاری داشته باشد.

آدیو تکنیکا ATH-G1

گرانترین هدست های پلی استیشن

بحث درباره هدست آدیو تکنیکا ATH-G1 را با این آغاز کنیم که این محصول بسیار سبک و راحت است و این مسئله را شما بلافاصله بعد از قرار دادن آن روی سر خود متوجه می‌شوید. کیفیت ساخت بالای این مورد از بهترین هدست های Playstation سبب می‌شود تا در استفاده‌های طولانی، گوش و گردن کاربر خسته نشود.

این مورد از بهترین هدست های پلی استیشن 4 یک هدست سیمی است و در نتیجه در آن خبری از باتری و بحث شارژدهی نیست. از طرفی کیفیت صدای خروجی این محصول بسیار ایده‌آل و دقیقا مطابق انتظاری است که از یکی از گرانترین هدست های پلی استیشن داریم.

میکروفون جداشونده این هدست نیز کیفیت صدا و عملکرد بسیار مناسبی دارد. با وجود جک 3.5 میلی‌متری روی این مورد از بهترین هدست برای ps4 شما به سادگی می‌تواند هدست آدیو تکنیکا را به جز پلی استیشن 4 به سادگی به انواع کنسول‌ها و گجت‌های دیگر متصل کنید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای کودکان 2024

بهترین گجت های گیمینگ 2024

ترتل بیچ recon 70P

بهترین هدست برای ps4

هدست ترتل بیچ مدل recon 70P یکی از ارزانترین هدست های پلی استیشن است که در رده قیمتی خود رقیبی با این مشخصات مناسب ندارد. این محصول در رنگ‌های مختلفی عرضه شده و جدا از تنوع رنگ، وجود جک 3.5 میلی‌متری سازگاری آن با انواع کنسول‌ها به جز پی اس 4 را نیز امکان‌پذیر ساخته است.

البته مشکل این هدست کوتاه بودن کابل آن است که کمی آزادی عمل را از کاربر می‌گیرد. هدست ترتل بیچ همچنین کیفیت صدای بسیار مناسبی به عنوان یک هدست اقتصادی دارد.

لاجیتک G Pro

بهترین هدست های گیمینگ برای پلی استیشن

کمپانی لاجیتک همیشه از محبوب‌ترین برندهای عرضه انواع هدست بوده و مدل لاجیتک جی پرو این شرکت نیز بی‌تردید از جمله بهترین هدست های گیمینگ برای پلی استیشن است. این محصول کیفیت صدای بسیار بالایی دارد و طراحی آن نیز بسیار زیبا است. وزن کم، ظرافت بالا و سهولت استفاده نیز از دیگر مزایای این مدل است.

به عنوان یکی از گرانترین هدست های پلی استیشن این محصول از یک میکروفون جداشونده برخوردار است و کیفیت صدای آن بسیار ایده‌آل است.

ترتل بیچ Elite Pro 2

بهترین هدست های پلی استیشن بازار

ترتل بیچ Elite Pro 2 یکی از گرانترین هدست های پلی استیشن است که می‌توان با توجه به مشخصات فنی و کیفیت ساخت بالایش آن را یکی از بهترین هدست های پلی استیشن 4 نامید.

این مدل از قابلیت صدای فراگیر 7.1 کاناله نیز پشتیبانی می‌کند که کاربر را به طور کامل در محیط بازی غرق خواهد کرد و در تجربه بازی به بهترین نحو بسیار موثر است.

وزن کم و طراحی مناسب از دیگر خصیصه‌های این مورد از بهترین هدست های پلی استیشن بازار است که راحتی بی‌نظیری را برایش به ارمغان آورده است.

با وجود برنامه اختصاصی ترتل بیچ برای گوشی‌های موبایل، شما امکانات زیادی برای شخصی‌سازی صدای خروجی هدست دارید و این مسئله از مهمترین ویژگی‌های اینمحصول محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین ساعت های هوشمند 2024

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2024

پلنترونیکس RIG 800HS

بهترین هدست های پلی استیشن 4

پلنترونیکس برخلاف بسیاری از برندهای تولیدکننده هدست، به جای صرف تمرکز زیادی روی زیبایی کار، ترجیح داده بر کیفیت و قیمت مقرون‌به‌صرفه تمرکز کند. در نتیجه هدست RIG 800HS هم از این قاعده مستنثی نیست اما همچنان یکی از بهترین هدست های پی اس 4 است.

برخلاف ظاهر نه‌چندان جذابش اما این محصول به طرز ویژه‌ای طراحی شده و وزن بسیار کمی دارد و به واقع از جمله راحت‌ترین هدست‌های بازار در این دسته است.

کیفیت صدا در این مورد از بهترین هدست های پلی استیشن 4 بسیار خوب ارزیابی شده و جنس متریال بدنه هم باکیفیت است. این هدست به طور خاص برای پلی استیشن 4 طراحی شده و شما می‌توانید با کابل USB، فرستنده وایرلس آن را به کنسول متصل کنید.

البته امکان اتصال این محصول به صورت سیمی به کنسول ایکس باکس یا رایانه‌های شخصی نیز وجود دارد اما برای این مهم شما ناگزیر به خرید جداگانه کابل هستید چراکه در جعبه محصول خبری از کابل نیست.

بیس این مدل از بهترین هدست های پلی استیشن فور البته چندان بالا نیز و کمتر از چیزی است که گیمرهای حرفه‌ای انتظار دارند اما این هدست در عوض از استاندارد دالبی اتموس پشتیبانی می‌کند.

دالبی اتموس یک سیستم صدای فراگیر سه‌بعدی است که به غرق شدن گیمر در فضای بازی کمک می‌کند و به خوبی در محیط بازی، جهت صدا را تشخیص خواهید داد. نکته منفی این مورد از بهترین هدست های مناسب پلی استیشن 4 عدم امکان جداسازی میکروفون است. البته این موضوع چندان برای گیمرها آزاردهنده نیست.

استرو A50 Wireless Gen 4

بهترین هدست های پلی استیشن 4

هدست استرو A50 بی‌سیم نسل 4 نیز با وجود صدای فراگیر 7.1 کاناله و پشتیبانی از دالبی و MixAmp DAC یکی از گرانترین هدست های پلی استیشن است. این محصول البته کیفیت صدای بسیار بالایی دارد که این هزینه بالا را جبران می‌کند.

شارژدهی باتری این مدل نیز به گفته کمپانی سازنده تا 15 ساعت می‌رسد که بسیار ایده‌آل است. این هدست همچنین قابلیت شارژ بی‌سیم دارد و در مجموع یکی از بهترین هدست های Playstation محسوب می‌شود.

استیل سریز Arctis 7 PS4

بهترین هدست های پلی استیشن 4

یکی از محبوب‌ترین و بهترین هدست های پلی استیشن 4 مدل Arctis 7 PS4 از محصولات برند استیل سریز است. گوشی‌های حجیم این محصول برای افراد که نگران ابعاد گوشی‌های هدست هستند بسیار مناسب است. این مدل همچنین دارای یک هدبند فولادی باکیفیت و قابلیت تعادل صدای بازی و چت است.

هدست Arctis 7 PS4 به عنوان یکی از گرانترین هدست های پلی استیشن همچنین کیفیت صدای بسیار مناسبی دارد و عمر باتری آن بسیار بالاست.

عملکرد میکروفون این هدست نیز در مکالمات حین بازی بسیار ایده‌آل است و از آن به عنوان بهترین میکروفون هدست‌ها بدل می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

بهترین پاور بانک های 2023

بهترین کیبورد گیمینگ 2023

ترتل بیچ Stealth 600 Wireless

بهترین هدست های پلی استیشن 4

یکی دیگر از محصولات برند محبوب Turtle Beach که می‌توان از آن به عنوان یکی از بهترین هدست های گیمینگ برای پلی استیشن یاد کرد مدل Stealth 600 Wireless است که سازگاری بالایی با پلی استیشن 4 دارد. این محصول یک میکروفون با قابلیت شنوایی فوق بشری دارد که قابلیت اختصاصی برند ترتل بیچ برای پخش صدای فراگیر است.

مانیتورینگ میکروفون، کنترل صدای مستقل بازی و چت و تنظیمات صوتی مانند Bass Boost که میزان صدای باس را تنظیم می‌کند از دیگر قابلیت‌های این مدل از بهترین هدست های پلی استیشن بازار است.

این هدست به خاطر طراحی خوبی که دارد در استفاده‌های طولانی مدت هرگز آزاردهنده نیست و در مجموع به عنوان یکی از ارزانترین هدست های پلی استیشن مشخصات خوبی دارد.

ریزر Kraken for Console

بهترین هدست های پلی استیشن 4

کمپانی ریزر اساسا به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان گجت‌های گیمینگ شناخته می‌شود و محصولات بسیار متنوعی در دسته‌ه و رده‌های قیمتی مختلف عرضه می‌کند. یکی از محبوب‌ترین سری هدست‌های گیمینگ ریزر، محصولات دسته کراکن است که مدل Kraken for Console این دسته را می‌توان از جمله بهترین هدست های پی اس 4 دانست.

با توجه به قیمتی که این مدل دارد می‌توان آن را یکی از ارزانترین هدست های پلی استیشن دانست اما این قیمت مناسب به معنای افت کیفیت ساخت نیست و اتفاقا کیفیت ساخت بدنه و هدبند محصول بسیار ایده‌آل است.

استفاده از فوم ضخیم در هدبند راحتی استفاده از آن در طولانی مدت را تضمین کرده و یک ژل خنک‌کننده در چرم ایرکاپ‌ها نیز باعث عدم تعریق گوش در زمان استفاده از این مورد از بهترین هدست های پلی استیشن 4 می‌شود.

به عنوان یکی از بهترین هدست های پلی استیشن فور این محصول وزنی 322 گرمی دارد اما با وجود فوم مناسب در هدبند شما چندان خسته نخواهید شد.

از دیگر ویژگی‌های این مورد از بهترین هدست های مناسب پلی استیشن 4 باید به درایورهای 50 میلی‌متری نئودیمیومی اشاره کرد که صدای بسیار واضح و باکیفیتی تولید می‌کنند. محدود فرکانس پاسخگویی این مدل نیز بین 12 تا 28 کیلوهرتز است.

دیگر قابلیت مهمی که هدست کراکن را به یکی از بهترین هدست های Playstation بدل می‌کند پشتیبانی آن از قابلیت صدای فراگیر 7.1 کاناله است.

متاسفانه میکروفون این هدست قابل جداسازی نیست اما در عوض جمع‌شونده است و درون هدست جای می‌گیرد. شما برای اتصال این محصول به دیگر کنسول‌ها یا کامپیوتر هم می‌توانید با استفاده از جک 3.5 میلی‌متری و کابل اقدام کنید البته که طول سیم هدست ریزر بسیار کوتاه است.

کریتیو SXFI AIR

بهترین هدست های پلی استیشن 4

کریتیو نیز برند سرشناسی در تولید بهترین هدست های پلی استیشن 4 و دیگر کنسول‌ها است که محصولاتی باکیفیت و برخوردار از تکنولوژی‌های روز دنیا تولید می‌کند. یکی از بهترین هدفون‌های این برند برای کنسول پلی استیشن 4 سونی، مدل SXFI AIR است.

این مورد از بهترین هدست برای ps4 قیمت نسبتا بالایی دارد اما در عوض کیفیت ساخت و صدای بسیار مناسبی دارد. استفاده از فلز در هدبند مقاومت و ماندگاری بالای آن را تضمین می‌کند. ایرکاپ‌های این مدل با پارچه مش کیفیت ساخت بالایی دارد و استفاده از چرم در بخش‌های مختلف هدفون نیز حس بسیار خوبی به کاربر القا می‌کند.

وزن 335 گرمی هدست کریتیو کمی زیاد به نظر می‌رسد و برای یکی از بهترین هدست های گیمینگ برای پلی استیشن کمی زیاد است. درایورهای 50 میلی‌متری این محصول صدای بسیار باکیفیتی تولید می‌کنند. محدود فرکانس پاسخ‌دهی این مدل هم بین 20 تا 20 کیلوهرتز است.

دیگر ویژگی قابل ذکر از این مورد از بهترین هدست های پلی استیشن بازار اینکه یک میکروفون باکیفیت جداشونده دارد. پشتیبانی از صدای فراگیر 7.1 کاناله نیز در خلق یک تجربه بی‌نظیر برای گیمر موثر است.

یکی از جالب‌ترین ویژگی‌های این هدست اما پشتیبانی از فناوری Super X-Fi است که با دریافت صدا، آن را شخصی‌سازی کرده در قالب صدای سه‌بعدی از طریق اسپیکرها به گوش کاربر می‌رساند. این فناوری پیچیده در نهایت، مزایای خود را در حین بازی آشکار می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به نمایشگر لمسی آن که برای کنترل صدا و دیگر تنظیمات کاربرد دارد اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2023

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

ریزر Thresher Ultimate

بهترین هدست های پلی استیشن 4

یکی دیگر از محصولات ریز که می‌تواند از جمله بهترین هدست های گیمینگ برای پلی استیشن باشد، هدست ریزر Thresher Ultimate است که کیفیت ساخت بالایی دارد و صدای بسیار باکیفیت هم تولید می‌کند.

این مدل البته قیمت بالایی دارد اما در عوض کیفیت ساخت بدنه آن بسیار ایده‌آل است. ایرکاپ‌های چرمی، جنس چرمی بدنه و استفاده از ژل خنک‌کننده در دستگاه سبب می‌شود تا در استفاده طولانی مدت هرگز خسته نشوید.

وزن 400 گرمی این محصول بسیار بالا ارزیابی می‌شود اما طراحی خاص آن مانع از فشار بیش از حد به گوش و گردن کاربر خواهد شد. درایورهای 50 میلی‌متری هدست ریزر صدای بسیار شفاف، بلند و باکیفیتی تولید می‌کنند و محدود فرکانس پاسخ‌دهی این هدست هم بین 12 تا 28 کیلوهرتز است.

این مدل از بهترین هدست های پلی استیشن 4 همچنین از قابلیت صدای فراگیر 7.1 کاناله پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به اتصال بی‌سیم، میکروفون باکیفیت و شارژدهی مناسب اشاره کرد.

هدست سونی PULSE 3D

بهترین هدست های پلی استیشن 4

یکی از بهترین هدست های پلی استیشن 4 موجود در بازار که به طور اختصاصی توسط سونی برای کنسول پلی استیشن 4 عرضه شد، مدل PULSE 3D این شرکت است. این مدل وزنی 290 گرمی دارد که نسبتا سبک محسوب می‌شود.

این مدل گرچه برای کنسول‌های خود سونی عرضه شده اما با پلتفرم‌های ویندوز و مک نیز سازگار است و قابلیت اتصال به طور سیمی و بی‌سیم را داراست. این محصول در حالت بی‌سیم با دانگل وایرلس به گجت‌ها و دستگاه‌های مختلف متصل می‌شود و برای اتصال سیمی از درگاه AUX استفاده می‌کند.

میکروفون دوگانه داخلی این هدست کیفیت بالایی در پخش صدای شفاف دارد. دکمه‌هایی نیز روی بدنه این مورد از بهترین هدست های پی اس 4 قرار گرفته که برای خاموش و روشن کردن و برخی فرامین دیگر کاربرد دارد.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت پخش سه‌بعدی صدا، صدای فراگیر 7.1 کاناله و سازگاری با گوشی اشاره کرد. شارژدهی باتری این هدست نیز بالاست و به گفته سونی تا حدود 12 ساعت می‌رسد.

سوالات متداول

ارزانترین هدست‌های پلی استیشن 4 کدامند؟

جی بی ال Quantum 200، بلادی M620T و ترتل بیچ مدل recon 70P از جمله ارزانترین هدست‌های مناسب برای پی اس 4 هستند.

گرانترین هدست‌های پلی استیشن 4 کدامند؟

استیل سریز Arctis Pro wireless، آدیو تکنیکا ATH-G1، لاجیتک G Pro و ترتل بیچ Elite Pro 2 از جمله گرانترین هدست‌های مناسب برای پلی استیشن 4 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین هدست های پلی استیشن 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر