;
coinex

تصویر واقعی گوشی آنر Magic 6 RSR Porsche Design منتشر شد

با انتشار تصویر واقعی آنر Magic 6 RSR Porsche Design طراحی این گوشی از پشت لو رفت. این گوشی از یک ماژول دوربین بزرگ شش ضلعی برخوردار خواهد بود.

شرکت آنر در 18 مارس از دو گوشی جدید خود یعنی Magic 6 Ultimate و Magic 6 RSR Porsche Design در بازار چین رونمایی خواهد کرد. گزارش‌های اخیر طراحی آنر مجیک 6 آلتیمیت را فاش کرده و اکنون نیز تصاویری زنده از آنر مجیک 6 آراس‌آر پورشه دیزاین منتشر شده که طراحی آن از پشت را به نمایش می‌گذارد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی آنر Magic 6 RSR Porsche Design

به تازگی افشاگری به نام Teme پستی را در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) منتشر کرده و در آن از طراحی پشتی گوشی آنر مجیک 6 پورشه دیزاین پرده برداشته است. آن‌طور که در تصویر دیده می‌شود، در پنل پشتی این گوشی یک ماژول دوربین شش ضلعی وجود خواهد داشت. این ماژول سه دوربین و یک فلاش LED را در خود جای خواهد داد. در لبه سمت راست ماژول نیز عبارت 100X به چشم می‌خورد که مرتبط با زوم دیجیتال است.

آنر Magic 6 RSR Porsche Design

نسخه پایه این سری یعنی آنر مجیک 6 از بدنه باریکی به ضخامت 8.1 میلی‌متر برخوردار بود. این در حالی است که آنر مجیک 6 پرو ضخامتی بیشتر و حدود 8.9 میلی‌متر داشت تا باتری بزرگ‌ 5600 میلی‌آمپر ساعتی را در خود جای دهد. حال آن‌طور که پیداست، آنر Magic 6 RSR حتی از نسخه پرو نیز ضخیم‌تر خواهد بود؛ هر چند که هنوز درباره ضخامت آن هیچ اطلاعات دقیقی منتشر نشده است.

در تصویر منتشر شده، طراحی جلوی آنر مجیک 6 آر اس آر دیده نمی‌شود اما شایعه شده است که مانند سایر مدل‌های سری مجیک 6 دارای یک پنل خمیده اولد با بریدگی دوربین کپسول مانند خواهد بود. آنر اخیرا اعلام کرده که در سری Magic 6 برای اولین بار از پنل‌های اولد اختصاصی خود استفاده کرده و افزایش عمر صفحه نمایش 600 درصد و بهره‌وری انرژی 40 درصد را تضمین داده است. گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن هستند که این پنل 8T LTPO می‌تواند به حداکثر روشنایی 5000 نیت با پشتیبانی از فناوری کاهش نور PWM با فرکانس 4320 هرتز برسد.

متاسفانه درباره مشخصات آنر مجیک 6 پورشه دیزاین اطلاعات دیگری در دست نیست اما انتظار می‌رود که این گوشی نیز مانند برادران پایه و پرو خود به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهز شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات و طراحی گوشی آنر Magic 6 RSR Porsche Design چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر