;
coinex

تاریخ معرفی آنر Magic 6 RSR Porsche Design اعلام شد [+ مشخصات]

گوشی پرچمدار آنر Magic 6 RSR Porsche Design به زودی در رویداد معرفی این شرکت در کنار محصولات جذاب دیگری مانند نسخه آلتیمیت معرفی خواهد شد.

شرکت آنر با انتشار یک بیانیه رسمی از تاریخ معرفی محصول پرچمدار جدید خود پرده برداشت. طبق گفته مقامات آنر، این رویداد در تاریخ 18 مارس برگزار خواهد شد و دستگاه‌های جدید و هیجان‌انگیزی را به بازار محصولات دیجیتال اضافه خواهد کرد.

از میان این محصولات می‌توان به آنر مجیک 6 آلتیمیت، آنر مجیک 6 آراس‌آر پورشه دیزاین و اولین رایانه شخصی مبتنی بر هوش مصنوعی یعنی آنر مجیک بوک پرو 16 اشاره کرد. چند روز پیش نیز مشخصات آنر مجیک 6 پورشه دیزاین با دریافت گواهی 3C فاش شد که در ادامه به شرح آنها می‌پردازیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات آنر Magic 6 RSR Porsche Design

برجسته‌ترین محصول آنر در بخش گوشی‌های رویداد معرفی مسلما Honor Magic6 RSR Porsche Design خواهد بود. این گوشی از طراحی منحصربه‌فردی در چیدمان لنزها برخوردار است که به نوعی یادآور شکل هندسی شش ضلعی است.

آنر Magic 6 RSR Porsche Design
تاریخ معرفی آنر Magic 6 RSR Porsche Design

علاقه‌مندان با خرید این گوشی از یک دوربین اصلی فوق العاده 50 مگاپیکسلی با دیافراگم متغیر فیزیکی f/2.0 تا f/1.4 بهره‌مند خواهند شد. این دوربین با یک لنز پریسکوپ با قابلیت زوم دیجیتال 100 برابری همراهی می‌شود که می‌تواند برای کاربرانی که به زوم استثنایی و بالا نیاز دارند، بسیار کاربردی و مفید باشد. قلب تپنده این گوشی جدیدترین و قدرتمندترین پردازنده شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود که عملکرد روان و بی‌نظیر را صددرصد تضمین می‌کند.

قابل ذکر است که دو دستگاه از این سری پرچمدار آنر یعنی آنر مجیک 6 پرو و آنر مجیک 6 آر اس آر پورشه دیزاین از ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه پشتیبانی می‌کنند که این ویژگی فقط در گوشی‌های رده بالا و پرچمدار یافت می‌شود. هر دو گوشی گواهی 3C چین را دریافت کرده‌اند و انتظار می‌رود که از شارژ سریع سیمی 80 واتی با شارژرهای اصلی 100 واتی پشتیبانی کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی آنر Magic 6 RSR Porsche Design چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر