;
coinex

گلکسی رینگ سامسونگ چنان در رویداد MWC 2024 درخشید که حسادت آنر را برانگیخت

گلکسی رینگ سامسونگ در رویداد MWC 2024 سر و صدایی به پا کرد که همه شرکت‌های فناوری نسبت به ورود به بخش حلقه‌های هوشمند، مشتاق شدند.

سامسونگ با رونمایی از حلقه گلکسی در رویداد MWC 2024 در بارسلون اسپانیا همه را شگفت‌زده کرد. این محصول با طراحی زیبا و قابلیت‌های کاربردی جوری درخشید که همه رقبای سامسونگ را انگشت‌به‌دهان و هاج‌ و واج کرد. اکنون که همگی از شوک خارج شده‌اند، از طرح‌های آینده خود برای رقابت و رویایی با این غول کره‌ای سخن می‌گویند.

آنر هم یکی از این شرکت‌های فناوری است که تصمیم گرفته با وجود نداشتن امکانات لازم، تمام تلاش خود برای حضور درخشان در بخش حلقه‌های هوشمند را به کار گیرد. مدیر عامل آنر پس از معرفی حلقه هوشمند سامسونگ در رویداد MWC خطاب به CNBC اظهار داشت که این شرکت هم در حال کار بر روی یک حلقه هوشمند است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


آیا آنر می‌تواند محصولی در حد گلکسی رینگ سامسونگ تولید کند؟

طبق اظهارات مدیر عامل آنر، به زودی شاهد معرفی حلقه هوشمند آنر نیز خواهیم بود. مسئولان آنر می‌گویند که این گجت پوشیدنی با اپلیکیشن‌های مجهز به هوش مصنوعی کار خواهد کرد. متاسفانه جزئیات دیگری درباره قابلیت‌ها و یا بازارهای هدف این دستگاه به اشتراک گذاشته نشده و این مسئله باعث ایجاد شک و شبهه در وجود خارجی داشتن این گجت شده است.

گلکسی رینگ سامسونگ

البته هیچ راهی برای تشخیص آنچه آنر پشت درهای بسته انجام می‌دهد وجود ندارد، اما با قضاوت بر اساس اطلاعات اندکی که این شرکت در MWC 2024 به اشتراک گذاشته، به نظر می‌رسد که اصلا چنین دستگاهی هنوز وجود ندارد. ظاهرا آنر از ایده و استراتژی سامسونگ و محبوبیت سریع این محصول خوشش آمده و با این ادعا سعی در جلب توجه‌ها به سوی خود داشته است.

در واقع می‌توان گفت که آنر پس از این رویداد تصمیم گرفته که به بازار حلقه‌های هوشمند بپیوندد و شانس خود در این بازار را محک بزند. کاملا طبیعی است که آنر نخواهد از شرکت‌هایی مانند سامسونگ و اپل عقب بماند، وجود یک رقیب قدرتمند و رقابت سالم برای سامسونگ هم خالی از لطف نیست.

سامسونگ معتقد است که هنوز Galaxy Ring به طور کامل تکامل نیافته، با این حال، در نمایشگاه MWC 2024 از این دستگاه در 9 سایز و سه رنگ مختلف رونمایی کرده است. سامسونگ می‌گوید که حلقه هوشمند گلکسی در مقایسه با ساعت‌های هوشمند فعلی، از کارکردهای بیشتر و قابلیت ردیابی خواب بهتر برخوردار است.

در مورد عمر باتری، هنوز چیزی مشخص نیست، اما مسلما عملکرد حلقه در این بخش هم بهتر از ساعت‌های گلکسی خواهد بود؛ چرا که این دستگاه با یک بار شارژ، بیش از یک هفته ارائه خدمات خواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گلکسی رینگ سامسونگ و نحوه بازخورد آنر به آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر