coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات فنی آیکو Z9 توربو لو رفت

آیکو Z9 رسما چند روز پیش معرفی شد اما حالا شایعاتی در باب یک مدل ارتقا رفته از این سری با پسوند توربو به گوش می‌خورد. چندی پیش افشاگری مشخصات فنی آیکو Z9 توربو را لو داد.

منبع اطلاعاتی معروف، Digital Chat Station، در شبکه اجتماعی چینی وبیو اعلام کرده که آیکو، زیر مجموعه ویوو، قصد دارد یک مدل ارتقا یافته از آیکو Z9 را با نام iQOO Z9 Turbo راهی بازار کند و حتی مشخصات جذاب این گوشی را نیز افشا کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات فنی آیکو Z9 توربو [+ زمان احتمالی رونمایی]

گفته شده مدل توربو آیکو زد 9 به پردازنده کوالکام اسنپدراگون 8s نسل 3 مجهز خواهد شد. این در حالی بوده که مدل استاندارد iQOO Z9 دارای پردازنده‌ی مدیاتک دایمنسیتی 7200 است.

آیکو زد 9 توربو دارای صفحه نمایشی با رزولوشن 1.5K خواهد بود که نسبت به مدل استاندارد با رزولوشن 1080p بهتر است. منبع تغذیه این دستگاه هم یک باتری 6,000 میلی‌آمپر ساعتی خواهد بود که ظرفیت آن 1,000 میلی‌آمپر ساعت بیشتر از مدل معمولی این سری است.

مشخصات فنی آیکو Z9 توربو لو رفت

احتمالا زمان رونمایی آیکو Z9 توربو هفته آینده باشد. اگر این اطلاعات درست باشد، مدل توربو گزینه جذاب‌تری برای خرید است. تاکنون، اطلاعات بیشتری در خصوص این گوشی به بیرون درز نکرده اما اگر واقعا زمان رونمایی آن هفته آینده باشد، به زودی اطلاعات بیشتری درباره مشخصات فنی آیکو Z9 توربو فاش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره این گوشی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

.

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر