;
coinex

خودرو ژاپنی هوندا CR-V هم به جمع خودروهای وارداتی پیوست

یک شرکت جدید در بازار خودروهای ایران به نام آذریورد سال تصمیم به معرفی دو مدل جدید از خودروهای هوندا گرفته؛ خودرو ژاپنی هوندا CR-V و هوندا ZR-V تازه‌ترین کراس‌اورهایی هستند که به منظور ارتقاء گسترش بازار خودروهای وارداتی به کشور وارد خواهند شد.  CR-V و ZR-V، در واقع جزء خودرو‌های اقتصادی قرار می‌گیرند که به زودی وارد کشور خواهند شد. انتظار می‌رود خودرو ژاپنی هوندا CR-V و هوندا ZR-V به مانند دیگر محصولات تولیدی این کشور با استقبال خوبی مواجه شوند.

بیشتر بخوانید: بهترین خودروهای هیوندای 2024

مشخصات خودرو ژاپنی هوندا CR-V

هوندا CR-V با موتور دو لیتری تنفس طبیعی و قدرت حداکثری 148 اسب بخار و گشتاور 189 نیوتن‌متر مجهز خواهد بود. این خودرو از گیربکس اتوماتیک CVT استفاده می‌کند و با داشتن سیستم تمام چرخ محرک AWD،  احتمالا قابلیت بیراهه نوردی را نیز داراست.

هوندا CR-V به جمع خودروهای وارداتی پیوست

مشخصات هوندا ZR-V

از سوی دیگر، ZR-V با موتور هیبریدی دو لیتری به بازار عرضه خواهد شد که از نظر راندمان کمی با مدل CR-V متفاوت است. این خودرو با قدرت حداکثری 143 اسب بخار و گشتاور 186 نیوتن‌متر، همچنین با استفاده از گیربکس CVT عمل می‌کند. ابعاد کوچکتر و وزن کمتر آن، این خودرو را به یک گزینه چابک‌تر برای مسافرت‌های شهری تبدیل کرده است.

مشخصات هوندا ZR-V

با فاصله محوری 2.7 متر و حجم صندوق 579 لیتر، CR-V گزینه‌ای مناسب برای سفرهای خانوادگی ارائه می‌دهد. در مقابل، ZR-V با فاصله محوری 2.6 متر و صندوق بار حجم 380 لیتر، به عنوان یک گزینه کوچک‌تر و مطلوب برای شهری‌ها شناخته می‌شود.

با شتاب صفر تا صد به ترتیب 9.5 و 8 ثانیه برای CR-V و ZR-V، این خودروها نشان دهنده‌ی عملکرد مناسب آن‌ها در محیط‌های مختلف هستند.

بیشتر بخوانید: 

با توجه به مشخصات این دو محصول ژاپنی، به نظر شما پس از ورود به کشور، جزء خودروهای اقتصادی باقی خواهند ماند؟ نظر شما چیست؟

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر