;
coinex

بهترین خودروهای آمریکایی 2024 ؛ معرفی برترین و جذاب‌ترین ماشین‌های آمریکایی

اگر از طرفداران ماشین‌های جذاب آمریکایی هستید در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین خودروهای آمریکایی 2024 بپردازیم. با ما باشید.

برای عشاق خودروهای عضلانی که به قدرت موتور و ظاهر خشن خودرو اهمیت زیادی می‌دهند، خودروهای آمریکایی و برندهای سرشناسی مثل فورد، شورولت، دوج، کادیلاک و جی‌ام‌سی جایگاه ویژه‌ای دارند.

برندهای آمریکایی با اهمیت ویژه‌ای که به طراحی، برخورداری از تکنولوژی روز و قدرت موتور بالا می‌دهند همیشه محصولات جذابی عرضه کرده‌اند و تاریخ طولانی و موفق خودروهای آمریکایی سبب شده تا محصولات این برندها همیشه جایگاه خاصی در بازار داشته باشند. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین ماشین های آمریکایی 2024 را معرفی کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین خودروهای آمریکایی 2024

هر زمان که صحبت از بهترین خودروهای جهان می‌شود، غیرممکن است که صنعت خودروسازی آمریکا با آن سابقه طولانی و جذابش نماینده‌ای در شمار بهترین‌ها نداشته باشد.

بهترین خودروهای آمریکایی 2024
بهترین خودروهای آمریکایی 2024

در حال حاضر برندهای باسابقه و شناخته‌شده آمریکایی در کنار برندهای جدید و موفقی مانند تسلا در حال عرضه برخی از بهترین اتومبیل های آمریکایی 2024 هستند.

محصولات حال حاضر صنعت خودرو آمریکا، خودروهایی به‌روز، قدرتمند و زیبا هستند که توسط برندهای مختلف و در دسته‌های مختلف پیکاپ، شاسی‌بلند، سدان و اسپرت عرضه می‌شوند. در ادامه با معرفی بهترین خودروهای آمریکایی در سال 2024 با ما همراه باشید.

شورولت کوروت E-Ray مدل 2024

بهترین ماشین های آمریکایی 2024

یکی از بهترین خودروهای شورولت 2024 که همیشه و در همه نسل‌ها و سری‌های خود محبوبیت زیادی بین طرفداران آمریکایی ماشین های جدید داشته است، شورولت کوروت است. کوروت 2024 به عنوان یکی از بهترین خودروهای آمریکایی 2024 با ترکیبی از موتور برقی عرضه شده است.

مدل جدید این خودرو به عنوان یکی از بهترین خودروهای شورولت با ساختار فنی و مشخصات ایده‌آل و به منظور رقابت با ابرخودروهای کلاس خود مانند فراری 488، لامبورگینی هوراکان و پورشه 911 عرضه شده است و به همین جهت برای اولین بار در تاریخ کوروت، ساختار پیشرانه جلو/متحرک عقب کنار گذاشته شده تا با تقسیم وزن بر محور عقب، چسبندگی و پایداری بهتری ارائه کند.

این موضوع که به دلایل فنی و مهندسی انجام شده را برخی کپی‌برداری از خانواده محصولات فراری مانند مدل 488 دانسته‌اند. شورولت برای رقابت با برترین‌های اروپا ناگزیر به تغییر رویه طراحی مهندسی شده تا کوروت نسل هشتم را در ساختار مهندسی درخور کلاس خود به تولید برساند و به یکی از بهترین خودرو آمریکایی 2024 بدل کند.

کوروت جدید به عنوان بهترین خودرو آمریکایی در سال 2024 در نسخه پایه خود با موتوری با قدرت 495 اسب بخار عرضه شده و نسخه E-Ray آن که ترکیبی از واژه‌های Electric و Stingray است اولین نسخه هیبریدی کوروت محسوب می‌شود که یک موتور برقی 160 اسب بخاری و 170 در محور جلو دارد. این خودرو همچنین یک پک باتری 1.9 کیلووات ساعتی دارد که به صورت مشترک سیستم استارت، استپ هوشمند پیشرانه را هم کنترل می‌کند.

در این مدل از بهترین ماشین آمریکایی 2024 سیستم انتقال نیرو نیز از مدل سنتی RWD به ساختار دو دیفرانسیل AWD تغییر کرده است و این منجر به بهبود پایداری، ارتقا فرمان‌پذیری و افزایش کشش خودرو می‌شود.

سیستم دو دیفرانسیل این خودرو به روش کامپیوتری کنترل می‌شود تا عملکرد این ابرکوپه سریع در هر سطح و مسیری بی‌نقص و ایمن باشد. مزیت بزرگ این مجموعه نیز عدم نیاز آن به شارژ جداگانه است چراکه باتری خودرو بین دو صندلی قرار گرفته و به روش بازیابی نیرو ترمز در زمان ترمزگیری و رانندگی معمولی شارژ می‌شود.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این مدل از بهترین خودروهای آمریکایی 2024 وجود سیستم انتقال نیرو برقی در محور جلو است که با حالت مخفی هم شناخته می‌شود. با انتخاب این حالت، این مدل از بهترین ماشین آمریکایی در سال 2024 تا سقف 72 کیلومتر بر ساعت را تنها با موتور برقی پر می‌کند و این مسئله منجر به کاهش مصرف سوخت خودرو در رانندگی پرترافیک شهری می شود.

از طرف دیگر با این مزیت که در این مدل از بهترین اتومبیل آمریکایی 2024 استفاده شده، شورولت کوروت 2024 بدون راه‌اندازی موتور 6.2 لیتری و پرسروصدای LT2 V8 می‌تواند محیط‌های شهری شلوغ را بدون کمترین سروصدایی تا سقف 72 کیلومتر بر ساعت طی کند و در شرایط نیاز به گشتاور بیشتر و یا شتاب‌گیری فراتر از 72 کیلومتر، به طور خودکار استارت موتور احتراقی خودرو زده می‌شود و پیشرانه بنزینی بدون کمترین تاخیری کار خود را آغاز می‌کند.

از دیگر مزایای ماشین جدید آمریکایی باید به تکیه بر مجموعه فنی احرتاق داخلی LT2 V8 و گیربکس هشت سرعته اتوماتیک دو کلاچ اشاره کرد که در مجموع هزینه نگهداری و تعمیرات این مدل از بهترین اتومبیل آمریکایی 2024 را پایین می‌آورد.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای برقی 2024

بهترین خودرو های بی ام و 2024

فورد موستانگ 2024

بهترین اتومبیل های آمریکایی 2024

فورد موستانگ 2024 نیز از جمله بهترین خودروهای آمریکایی 2024 محسوب می‌شود که با مشخصات فنی ایده‌آل و امکانات مناسب خود یکی از برترین خودرو آمریکایی 2024 بدل شده است.

بعد از عرضه نسل ششم موستانگ به عنوان یکی از بهترین خودروهای فورد مشخص شد که موتور چهار سیلندر به مراتب عملکرد بهتری از موتورهای V8 دارد. در نتیجه این مسئله نسل هفتم موستانگ به عنوان یکی از برترین خودرو آمریکایی در سال 2024 با پیشرانه 2.3 لیتری توربوشارژ اکوبوست عرضه شده است که جزئیات دقیق پیشرانه آن اعلام نشده است.

ماشین جدید آمریکایی فورد در نسل فعلی خود با قدرت 310 اسب بخار و گشتاور 475 نیوتن‌متری عرضه شده و یک نسخه قوی‌تری با قدرت 330 اسب بخار هم دارد.

موستانگ 2024 به عنوان یکی از برترین ماشین آمریکایی 2024 با دو گیربکس عرضه می‌شود که در یک نسخه شش سرعته دستی و در نسخه دیگر ده سرعته اتوماتیک است. با این اوصاف انتظار بر این است که این محصول یکی از برترین ماشین آمریکایی در سال 2024 با موتوری بسیار قدرتمند و شتاب ایده‌آل باشد.

فورد کوشیده این مدل از برترین اتومبیل آمریکایی 2024 هندلینگ بسیار مناسبی داشته باشد و در مجموع با شش حالت رانندگی عرضه می‌شود که همگی برای شرایط خاصی تحت عناوین عادی، اسپرت، لغزنده، درگ، پیست و شخصی تعریف شده است.

به عنوان برترین اتومبیل آمریکایی در سال 2024 این محصول در یک پکیج پرفورمنس اکوبوست با استرات بار، دیفرانسیل لغزش محدود و رینگ و لاستیک‌های پهن‌تر هم عرضه می‌شود.

در حال حاضر میزان مصرف سوخت این مدل از بهترین خودروهای آمریکایی 2024 اعلام نشده اما با توجه به مصرف سوخت 9.4 لیتری در هر 100 کیلومتر برای نسل ششم، انتظار بر این است که در مدل جدید بهترین خودروهای فورد این رقم کاهش یابد.

کادیلاک اسکالید 2024

بهترین خودروهای آمریکایی در سال 2024

یکی از بهترین خودروهای کادیلاک در تمام سالیان اخیر مدل اسکالید بوده که نسخه 2024 این خودرو احتمالا یکی از بهترین ماشین های آمریکایی 2024 خواهد بود.

اسکالید یک شاسی‌بلند خانوادگی سه ردیفه بسیار لاکچری و جذاب است که با طیف وسیعی از آپشن‌ها شامل نمایشگر اولد و 36 بلندگو عرضه شده و در مجموع یکی از بهترین اتومبیل های آمریکایی 2024 محسوب می‌شود. تریم‌های پلاتینیوم این خودرو هم از سیستم سرگرمی در صندلی‌های عقب برخوردار است که آن را به یکی از بهترین خودروهای آمریکایی در سال 2024 بدل کرده است.

اسکالید 2024 به عنوان یکی از بهترین خودروهای کادیلاک از یک موتور 6.2 لیتری V8 با تزریق مستقیم سوخت برخوردار است که قادر به تولید 420 اسب بخار قدرت و گشتاور 460 پوند فوت است. شتاب صفر تا صد این ماشین جدید آمریکایی هم 6 ثانیه است که برای چنین محصولی قابل قبول است. موتور دیزلی آمریکایی ماشین جدید هم قادر به تولید 277 اسب بخار قدرت و 460 پوند فوت گشتاور است.

یکی از ویژگی‌های جذاب این مدل از بهترین خودروهای کادیلاک اینکه در مدل مجهز به موتور V8 می‌توان نیمی از سیلندرهای موتور را با هدف صرفه‌جویی در مصرف سوخت خاموش کرد.

در بحث ایمنی نیز این مدل از بهترین خودرو آمریکایی 2024 آپشن‌های خوبی شامل قابلیت‌های کمی برای راننده دارد که شامل دوربین دید گسترده و ترمز خودکار می‌باشد.

این مدل از بهترین خودرو آمریکایی در سال 2024 با ظاهری کاملا مدرن، جذاب و ترسناک و چراغ‌های جلو باریک از نوع LED عرضه شده و تمامی تریم‌های آن رینگ‌های آلیاژی 22 اینچی دارند و رنگ‌های روشن بیرونی آن در تریم‌های اسپرت سیاه است. درب بالابر برقی بی‌سیم نیز از دیگر ویژگی‌های استاندارد این مدل از بهترین ماشین آمریکایی 2024 محسوب می‌شود اما باید بدانید که تریم پایه لوکس از سانروف پانوراما استاندارد برخوردار است و این چیزی است که در دیگر تریم‌ها عرضه نشده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای کیا 2024

بهترین خودروهای بنز 2024

شورولت کامارو 2023

بهترین خودرو آمریکایی 2024

شورولت کامارو 2023 نیز از جمله بهترین خودروهای آمریکایی 2024 محسوب می‌شود که با یک چهره جذاب و عضلانی و موتور V8 عرضه شده است.

کامارو همیشه و در همه نسل‌های خود یکی از بهترین خودروهای شورولت محسوب می‌شده و نسخه جدید آن هم در سه سطح با یک موتور توربو شارژ 275 اسب بخاری، موتور V6 با قدرت 335 اسب بخار و موتور V8 با قدرت 455 اسب بخار عرضه می‌شود تا یکی از بهترین ماشین آمریکایی در سال 2024 را شاهد باشیم.

نسل ششم کامارو که حالا در سنین بالای خود به سر می‌برد، حداقل 5 سال است که از پلتفرم ATS کادیلاک استفاده می‌کند در حالی که قدیمی‌ترین رقیب آن یعنی موستانگ به عنوان یکی از بهترین اتومبیل آمریکایی 2024 به طور کامل بازسازی شده است. کامارون اما تا حد زیادی به همان شکل قدیمی باقی مانده شاید نتواند در رقابت با بهترین اتومبیل آمریکایی در سال 2024 آنچنان که بایسته و شایسته است عرض اندام کند.

موتور پایه این خودرو به عنوان یکی از بهترین خودروهای شورولت یک موتور 275 اسب‌بخاری چهار سیلندر است. در طرف دیگر یک مدل با موتور V6 و قدرت 335 اسب بخاری شخصیت این خودرو را به طور کامل تغییر می‌دهد و جذابیت زیادی به آن به عنوان یکی از بهترین خودروهای آمریکایی 2024 می‌بخشد.

کامارو جدید به عنوان یکی از برترین خودرو آمریکایی 2024 در نسخه‌های LT1 و SS با موتور V8 عرضه شده که قدرت 455 اسب بخار و گشتارو 455 پوند فوت تولید می‌کند و آن را به یکی از بهترین‌ها در رقابت بدل می‌کند.

برای نسخه‌های پایه این مدل از برترین خودرو آمریکایی در سال 2024 از یک گیربکس شش سرعته دستی استفاده شده اما مدل‌های برتر از گیربکس هشت سرعته اتوماتیک و گیربکس 10 سرعته اتوماتیک نیز برخوردار هستند.

فورد سوپر دیوتی 2024

بهترین خودرو آمریکایی در سال 2024

فورد سوپردیوتی 2024 به عنوان یکی از بهترین خودروهای فورد در نسخه‌های مختلفی عرضه شده و قدرت زیادی در بارکشی دارد. قوی‌ترین نسخه این مدل از برترین ماشین آمریکایی 2024 قادر به حمل یدک‌کشی 18 تنی و بار 3.5 تنی است.

موتوره‌های ویژه دیزل V8 برای سه مدل سوپردیوتی یعنی F350 ،F250 و F450 به عنوان برترین ماشین آمریکایی در سال 2024 به کار رفته است. حجم موتور 6.7 لیتری این خودرو توان تولید 500 اسب بخار قدرت و گشتاور 1200 پوند فوتی دارد تا با یکی از برترین اتومبیل آمریکایی 2024 مواجه باشیم.

همانطور که انتظار می‌رفت این مدل از برترین اتومبیل آمریکایی در سال 2024 در مدل‌هایی با دو موتور V8 بنزینی و دو موتور V8 دیزلی عرضه شده است. نسخه پایه این ماشین جدید آمریکایی با نام تجاری XL از موتور V8 استاندارد 6.8 لیتری با توان تولید 400 اسب بخار قدرت و گشتاور 445 پوند فوت عرضه شده که آن را به یکی از آمریکایی ماشین های جذاب بازار بدل کرده است.

در نسخه‌های XLT و قدرتمندتر این محصول نیز از همین موتور با حجم موتور 7.3 لیتری استفاده شده که توان تولید 430 اسب بخار قدرت و 485 نیوتن‌متر گشتاور را دارد و یکی از بهترین خودروهای فورد محسوب می‌شود.

در نسخه دیزلی این مدل از بهترین خودرو آمریکایی 2024 یک موتور 6.8 لیتری با توان تولید 475 اسب بخار قدرت و گشتاور 1050 پوند فوت تعبیه شده و نسخه برتر هم توان تولید 500 اسب بخار قدرت و 1200 پوند فوت گشتاور دارد.

در این مدل از بهترین خودرو آمریکایی در سال 2024 وظیفه انتقال نیروی تولیدشده توسط موتور با یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک است که در تمامی نسخه‌ها یکسان است. این خودرو در نسخه‌های تک و دو محوره عرضه شده است.

قیمت ماشین آمریکایی فورد سوپردیوتی بین 47 تا 99 هزار دلار اعلام شده و این یعنی قیمت بهترین ماشین های آمریکایی در ایران به تومان بین 2 میلیارد و 750 میلیون تا 5 میلیارد و 500 میلیون خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای Audi 2024

بهترین خودروهای هیوندای 2024

دوج چارجر 2023

بهترین ماشین آمریکایی 2024

دوج چارجر 2023 نیز از جمله بهترین خودروهای آمریکایی 2024 محسوب می‌شود که البته آخرین ماسل‌کار دوج محسوب می‌شود و قرار است از نسخه 2024 این سوپراسپرت‌های خشن هم برقی شوند.

در نسخه 2023 این مدل از بهترین ماشین آمریکایی 2024 بروزرسانی‌های جذابی رخ داده و گلگیرها و سوپرشارژرهای قدرتمندتری استفاده شده که می‌توانند به حفظ ظاهر کلاسیک چارجر کمک کنند.

چارجر 2023 به عنوان یکی از بهترین ماشین آمریکایی در سال 2024 با یک موتور 6 سیلندر با توان تولید 292 اسب بخار قدرت عرضه شده به شکل دیفرانسیل عقب از راه می‌رسد.

البته در همه نسخه‌های این مدل از بهترین اتومبیل آمریکایی در سال 2024 امکان انتخاب گزینه چهار چرخ محرک هم وجود دارد و در مجموع با یک خودرو بی‌نظیر مواجه هستیم.

دوج چارجر 2023 همچنین با یک موتور 5.7 لیتری V8 با توان تولید 370 اسب بخار قدرت هم عرضه شده که یکی از بهترین اتومبیل آمریکایی در سال 2024 محسوب می‌شود.

نسخه برتری از این خودرو به عنوان یکی از بهترین خودروهای آمریکایی در سال 2024 با موتور 6.4 لیتری V8 نیز وجود دارد که قدرت 485 اسب بخار تولید می‌کند.

دوج چلنجر SRT دیمون 170 مدل 2023

بهترین ماشین آمریکایی در سال 2024

دوج چلنجر SRT دیمون 170 مدل 2023 از جمله بهترین خودروهای آمریکایی 2024 محسوب می‌شود که سنگ تمامی در تاریخ دوج چلنچر به نظر می‌رسد.

این خودرو هم مانند چارجر به پایان راه رسیده و این آخرین نسل احتراقی آن خواهد بود و قرار است جای خود را به چلنجر برقی بدهد. به عنوان یکی از بهترین ماشین های آمریکایی 2024 این خودرو از یک موتور 8 سیلندر خورجینی هلکت برخوردار است که قادر به تولید 1025 اسب بخار قدرت است.

این موتور 8 سیلندر خورجینی 6.2 لیتری علاوه بر قدرت 1025 اسب بخاری، گشتاور 1281 نیوتن‌متری تولید می‌کند. البته این حجم از قدرت بستگی به استفاده از بنزین E85 برای این مدل از بهترین اتومبیل های آمریکایی 2024 دارد. این سوخت ترکیبی از بنزین و اتانول است و بیشتر در مسابقات درگ کاربرد دارد اما موتور V8 هلکت حتی با بنزین اکتان 91 هم می‌تواند بین 900 تا 110 اسب بخار قدرت تولید کند تا یکی از بهترین خودروهای آمریکایی در سال 2024 باشد.

ماشین جدید آمریکایی از یک گیربکس اتوماتیک هشت سرعته دوکلاچه برخوردار است که نیروی تولید شده توسط پیشرانه را به چرخ‌های عقب این خودرو می‌فرستد. یکی از جذابیت‌های گیربکس این مدل از برترین خودرو آمریکایی 2024 وجود ترمز گیربکس TransBrake 2.0 است که قادر است هرکدام از نیوتن‌مترهای گشتاور را به خوبی مدیریت کرده و مانع از هرزگردی شود. این قابلیت برای حالت درگ تعبیه شده و بردار گشتاور را هم با توجه به وضعیت مسیر هماهنگ می‌کند.

شتاب صفر تا صد این مدل از برترین خودرو آمریکایی در سال 2024 با سوخت E85 در حالت ریسینگ برابر با 1.66 ثانیه است و تست درگ 400 متر را هم با زمان 8.91 ثانیه و با سرعت 243 کیلومتر به ثبت رسانده است.  همچنین سیستم ترمز شش پیستونه سرامیکی هم از دیگر مشخصات این مدل از برترین ماشین آمریکایی 2024 است.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای میتسوبیشی 2024

بهترین خودروهای فورد 2024

کادیلاک لیریک 2024

بهترین اتومبیل آمریکایی 2024

کادیلاک لیریک 2024 به عنوان یکی از بهترین خودروهای کادیلاک و یکی از برترین ماشین آمریکایی در سال 2024 قرار است به عنوان یک کراس‌اوور تمام الکتریکی و لوکس با قدرت 500 اسب بخار عرضه شود.

اخیرا کادیلاک با رونمایی از محصولاتی لاکچری و مدرن از جمله سلستیک توجهات را به خود جلب کرده و لیریک 2024 نیز از جمله همین موارد و یکی از بهترین خودروهای آمریکایی 2024 محسوب می‌شود که قرار است رقیب خودروهایی از جمله فورد موستانگ مک ای و تسلا مدل Y باشد.

کادیلاک لیریک 2024 به عنوان یکی از برترین ماشین آمریکایی در سال 2024 حالا به نسل چهارم خود رسیده و قرار است در نسخه مدرن و جذاب جدیدش در پنج رنگ جدید شامل نقره‌ای متالیک، قرمز رادیانت تینت کت، متالیک مخصوص سلستیک، نیمبوس متالیک و متالیک زمرد دریاچه عرضه شود.

در اطلاعات معرفی این مدل از برترین اتومبیل آمریکایی 2024 اعلام شده که این خودرو در مدل‌های اسپرت و لوکس با سقفی دو رنگ مشکی از راه می‌رسد. تریم تک این مدل از برترین اتومبیل آمریکایی در سال 2024 با رینگ‌های 20 اینچی عرضه می‌شود اما مدل‌های لاکچری و اسپرت آن رینگ‌هایی 22 اینچی با روکش داخلی از جنس چرم دارند.

از دیگر ویژگی‌های این مدل از بهترین خودروهای آمریکایی در سال 2024 باید به وجود اسپیکر مخصوص راننده، سیستم تهویه هوای سه‌کاناله، صندلی‌های برقی با گرم‌کن، سانروف دو تکه برقی با سایبان اتوماتیک، جالیوانی هوشمند، نمایشگر دوال اسکرین با ابعاد 12.4 اینچ، شارژر وایرلس، دستیار رانندگی خودکار سطح 2 و پرشمار موارد دیگر اشاره کرد.

این محصول به عنوان یکی از بهترین ماشین های آمریکایی 2024 در تریم تک‌موتوره با دیفرانسیل عقب از یک پیشرانه با توان تولید 340 اسب بخار قدرت برخوردار است و با هر بار شارژ می‌تواند مسافتی 494 کیلومتری طی کند. از طرف دیگر نسخه دو موتوره این محصول با قدرت 500 اسب بخار و برخورداری از فناوری فست شارژ یکی از بهترین اتومبیل های آمریکایی 2024 محسوب می‌شود.

قیمت ماشین آمریکایی کادیلاک لیریک در نسخه استاندارد 58 هزار دلار اعلام شده و در نسخه لاکچری و اسپرت به 62 و 63 هزار دلار می‌رسد. این یعنی قیمت ماشین های آمریکایی در ایران به تومان به ترتیب از 3 میلیارد و 200 میلیون آغاز می‌شود و در نسخه‌های برتر به 3 میلیارد و 410 میلیون و 3 میلیارد و 500 میلیون می‌رسد.

فورد مک ای جی تی مدل 2024

بهترین اتومبیل آمریکایی در سال 2024

فورد مک ای جی تی مدل 2024 نیز از جمله بهترین خودروهای آمریکایی 2024 است که بنابر اعلام فورد در سه رنگ مشکی، سفید و سبز روانه بازار خواهد شد. فورد می‌گوید این مدل سریعترین مک ای تاریخ خواهد بود.

فورد مک ای جی تی به عنوان یکی از بهترین خودرو آمریکایی 2024 در دو نسخه مختلف با قدرت 480 اسب بخار و گشتاور 814 نیوتن‌متری از راه می‌رسد. این مدل از بهترین خودرو آمریکایی در سال 2024 همچنین از سامانه چهار چرخ محرک برخوردار است و یک باتری 91 کیلووات ساعتی دارد.

به عنوان یکی از بهترین ماشین آمریکایی 2024 این خودرو در حالت شارژ کامل شعاع حرکتی 432 کیلومتری دارد. نرخ گشتاور نسخه پرفورمنس این مدل نیز 860 نیوتن‌متر اعلام شده است.

قیمت ماشین آمریکایی فورد مک ای جی تی مدل 2024 نیز 62 هزار دلار اعلام شده است. این یعنی قیمت ماشین های آمریکایی در ایران به تومان به 3 میلیارد و 600 میلیون می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای پورشه 2024

بهترین خودروهای جی ام سی 2024

کادیلاک CT5 V مدل 2024

برترین خودرو آمریکایی 2024

یکی از جذابترین و بهترین خودروهای آمریکایی 2024 بی‌تردید سدان اسپرت کادیلاک یعنی کادیلاک CT5 V مدل 2024 محسوب می‌شود که با یک پیشرانه هشت سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژ با توان 688 اسب بخار قدرت و گشتاور 894 نیوتن‌متری عرضه شده است.

گیربکس این مدل از بهترین ماشین آمریکایی در سال 2024 مانند نسخه CT4 یک گیربکس شش سرعته دستی در حالت استاندارد و یک گیربکس 10 سرعته اتوماتیک سفارشی است.

شتاب صفر تا صد کادیلاک CT5 بلک وینگ برابر با 3.4 ثانیه اعلام شده و حداکثر سرعت آن هم 200 مایل بر ساعت است که در مجموع این خودرو را به یکی از بهترین اتومبیل آمریکایی 2024 بدل می‌کند.

به عنوان یکی از بهترین اتومبیل آمریکایی در سال 2024 این محصول قرار است در سه رنگ متالیک سبز، خاکستری و سورمه‌ای عرضه شود. کادیلاک CT5 در داخل یک نمایشگر 33 اینچی دارد که در دیگر محصولات کادیلاک نیز به کار رفته است. از دیگر ویژگی‌های این مدل از برترین خودرو آمریکایی 2024 باید به سوپر کروز و رانندگی در بزرگراه بدون دخالت دست اشاره کرد.

فورد اکسپلورر 2024

برترین خودرو آمریکایی در سال 2024

فورد اکسپلورر 2024 نیز از جمله بهترین خودروهای آمریکایی 2024 محسوب می‌شود که از پلتفرم مشترکی با فولکس واگن ID4 برخوردار است. حاصل همکاری فولکس واگن و فورد را پیش از این در خودروهایی چون فورد رنجر، پیکاپ آماروک، فورد ترانزیت کوریر و فولکس واگن کدی دیده بودیم.

اکسپلورر 2024 به عنوان یکی از برترین خودرو آمریکایی در سال 2024 در مدل دیفرانسیل عقب از یک موتور برقی 168 اسب بخاری هم برخوردار است که با یک باتری 55 کیلووات ساعتی همراه شده و در حالت شارژ کامل شعاع حرکتی 350 کیلومتری را برای آن به ارمغان می‌آورد.

نسخه برتری از این خودرو با توان 282 اسب بخار قدرت و باتری 82 کیلووات ساعتی نیز عرضه شده که شعاع حرکتی 540 کیلومتری دارد. برترین تیپ اکسپلورر هم با دو موتور برقی با مجموع توان 335 اسب بخار قدرت عرضه شده که یک باتری 82 کیلووات ساعتی دارد.

قیمت ماشین آمریکایی فورد اکسپلورر برابر با 40 هزار دلار اعلام شده و نسخه‌های دیگر هم به ترتیب 50 و 55 هزار دلار قیمت دارند. این مسئله قیمت ماشین های آمریکایی در ایران به تومان را به ترتیب به 2 میلیارد و 200 میلیون، 2 میلیارد و 750 میلیون و 3 میلیارد و 25 میلیون می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای کادیلاک 2024

بهترین خودروهای برقی 2023

کادیلاک سلستیک 2024

برترین ماشین آمریکایی 2024

کادیلاک سلستیک 2024 هم از جمله جذابترین و بهترین خودروهای آمریکایی 2024 به نظر می‌رسد که یک سدان سوپرلاکچری و برقی از کمپانی کادیلاک است. این خودرو به گفته خود کادیلاک قرار است لاکچری‌ترین، پیشرفته‌ترین و برترین خودرو کادیلاک باشد.

این خودرو به عنوان یکی از برترین ماشین آمریکایی 2024 قرار است در تیراژ محدود تولید و روانه بازار شود و به طور کاملا سفارشی و به درخواست مشتری طراحی خواهد شد. در نتیجه این مسئله سبب می‌شود تا هیچ یک از نسخه‌های سلستیک اصلا به هم شبیه نباشند.

سلستیک به عنوان برترین ماشین آمریکایی در سال 2024 بر اساس پلتفرم برقی مخصوص جنرال موتورز به نام BEV3 ساخته شده که مخصوص خودروهای برقی است و در خانواده کادیلاک با نام پلتفرم آلتیوم یاد می‌شود.

این خودرو یک باتری 111 کیلووات ساعتی با دو موتور برقی قدرتمند در ساختاری دو محوره دارد که سبب می‌شود این خودرو قدرت 600 اسب بخار قدرت و 868 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. شعاع حرکتی این خودرو به عنوان یکی از برترین اتومبیل آمریکایی 2024 نیز برابر با 480 کیلومتر اعلام شده است.

نکته جالب دیگر درباره این مدل از برترین اتومبیل آمریکایی در سال 2024 اینکه با وجود وزن نسبتا بالای 2.5 تنی آن، شتاب صفر تا صد آن برابر با 3.8 ثانیه است.

قیمت ماشین های آمریکایی در ایران به تومان معمولا بسیار بالاست و این برای سلستیک 300 هزار دلاری به 16 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌رسد.

جیپ رانگلر 2024

برترین ماشین آمریکایی در سال 2024

جیپ رانگلر 2024 نیز از جمله بهترین خودروهای آمریکایی 2024 محسوب می‌شود که با حفظ طرح همیشگی جلوپنجره سنتی خود رونمایی شده است. در طراحی نسل جدید البته جزئیات فلزی خاکستری با حواشی همرنگ بدنه، مزین شده‌اند که علاوه بر تغییر ظاهری، بهبود جریان هوا به پیشرانه را به دنبال دارد. آنتن خودرو نیز در شیشه جلو پنهان شده و 5 طرح مختلف برای رینگ‌های 17 تا 20 اینچی قابل سفارش است.

در فضای کابین جیپ رانگلر 2024 یک نمایشگر لمسی 12.3 اینچی با رابط کاربری Uconnect 5 ضمن پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو تعبیه شده است. این بزرگترین نمایشگر به کار رفته در کابین رانگلر در تاریخ این خودرو محسوب می‌شود.

همه تریم‌های این مدل از بهترین خودرو آمریکایی 2024 به موارد ایمنی بسیاری مانند هشدار خستگی راننده، هشدار خروج از خط و دستیار تابلوخوان مجهز شده است.

جیپ رانگلر در حال حاضر با یک پیشرانه 4 سیلندر و برقی عرضه شده که قادر به تولید 380 اسب بخار قدرت است. خروجی موتور را نیز یک گیربکس 8 سرعته دستی به چرخ‌ها می‌رساند.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای ایرانی

بهترین خودروهای تسلا 2023

جی ام سی هامر برقی شاسی‌بلند 2024

برترین اتومبیل آمریکایی 2024

جی ام سی هامر برقی در نسخه شاسی بلند مدل 2024، یکی از بهترین خودروهای آمریکایی 2024 محسوب می‌شود که در داخل کابین آن یک نمایشگر 13.4 اینچی وجود دارد.

نسخه شاسی‌بلند هامر 2024 یکی از بهترین خودرو آمریکایی در سال 2024 است که وزنی سبک‌تر از نسخه پیکاپ دارد، 20 ماژول باتری با ظرفیت 177 کیلووات ساعتی دارد.

شعاع حرکتی این خودرو با این ظرفیت باتری 480 کیلومتر و شتاب صفر تا صد آن تنها 3.5 ثانیه اعلام شده است. پیشرانه این خودرو توان تولید 830 اسب بخار قدرت دارد و یکی از بهترین موتورهای بازار محسوب می‌شود.

قیمت بهترین ماشین های آمریکایی معمولا بالاست و هامر جدید هم در این مورد استثنا نیست و برچسب قیمت 103 هزار دلاری دارد.

جی ام سی کنیون 2024

برترین اتومبیل آمریکایی در سال 2024

جی ام اسی کنیون 2024 نیز از جمله بهترین خودروهای آمریکایی 2024 محسوب می‌شود که در نسخه آفرودی خود با نام AT4X و در نسخه لوکس با پسوند دنالی عرضه شده است.

به عنوان یکی از جذاب‌ترین پیکاپ‌های بازار این خودرو مشخصات و امکانات ایده‌آلی دارد که شامل یک پیشرانه 2.7 لیتری توربوشارژ با توان خروجی 310 اسب بخار و گشتاور 583 نیوتن‌متری است.

در این مدل از برترین خودرو آمریکایی 2024 یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک با دیفرانسیل عقب استفاده شده است. قیمت ماشین های آمریکایی کنیون 2024 نیز در نسخه پایه 40 هزار دلار اعلام شده است.

تسلا 3 فیس‌لیفت

آمریکایی ماشین

تردیدی نیست که خودروهای تسلا با پیشرفت‌هایی که در سالیان اخیر داشته‌اند از جمله بهترین خودروهای آمریکایی 2024 هستند و در این بین، تسلا 3 فیس‌لیفت جدید یکی از جذابترین موارد است که با تغییرات ظاهری جزئی اما تغییرات فنی بسیار رونمایی شده است.

تسلا 3 فیس لیفت دامنه حرکتی بیشتری نسبت به قبل دارد و به گفته تسلا با هر بار شارژ تا 678 کیلومتر را طی می‌کند  و این برای خودرویی در این رده قیمتی بسیار ایده‌آل است.

تسلا 3 جدید در نسخه‌هایی با رینگ 19 اینچی نیز عرضه شده که در این مدل برد آن به 513 کیلومتر با هر بار شارژ کامل محدود می‌شود.

شتاب صفر تا صد این خودرو نیز در نسخه دیفرانسیل عقب برابر با 6.1 ثانیه است. نسخه LR این خودرو هم که با سیستم چهارچرخ محرک عرضه شده شتاب 4.4 ثانیه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین خودروهای 2023

بهترین خودروهای جهان

تسلا سایبرتراک

ماشین جدید آمریکایی

تسلا سایبرتراک به عنوان یکی از جدیدترین خودروهای تسلا یک محصول بسیار قدرتمند و جذاب است که می‌تواند در فهرست برترین خودروهای آمریکایی 2024 جای گیرد. این محصول که در اواخر 2023 معرفی شد ظاهر بسیار خاص و جذابی دارد که البته همه آن را نمی‌پسندند.

این محصول در نسخه‌های گوناگونی روانه بازار می‌شود در حالی که نسخه سایبربیست آن به عنوان برترین نسخه قدرت موتور 845 اسب بخاری دارد و شعاع حرکتی آن 547 کیلومتر با هر بار شارژ است. در مجموع سایبریست یکی از بهترین خودروهای آمریکایی 2024 محسوب می‌شود.

شتاب صفر تا صد سایبربیست نیز 2.6 ثانیه اعلام شده که برای پیکاپ مدرن تسلا بسیار ایده‌آل است. نسخه دو موتوره این خودرو نیز قدرت موتور 600 اسب بخاری دارد و شتاب صفر تا صد آن برابر با 4.1 ثانیه است.

سوالات متداول

بهترین خودروهای فورد در سال 2024 کدامند؟

فورد موستانگ 2024، فورد سوپردیوتی 2024 و فوک مک ای جی تی 2024 از جمله بهترین خودروهای فورد در سال 2024 هستند.

بهترین خودروهای شورولت در سال 2024 کدامند؟

شورولت کوروت E-Ray مدل 2024 و شورولت کامارو 2023 از جمله بهترین خودروهای شورولت 2024 هستند.

بهترین خودروهای تسلا در سال 2024 کدامند؟

تسلا 3 فیس لیفت جدید و تسلا سایبرتراک از بهترین خودروهای تسلا در سال 2024 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین خودروهای آمریکایی 2024 کدامند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر