;
coinex

تاریخ معرفی ویوو T3 فایوجی به همراه طراحی آن مشخص شد [+ مشخصات احتمالی]

شرکت ویوو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) از تاریخ معرفی ویوو T3 فایوجی به همراه طراحی آن از جلو و عقب پرده برداشت.

پس از آنکه چند روز پیش خبری مبنی بر عرضه قریب‌الوقوع گوشی Vivo T3 5G در هند منتشر شد، حالا شرکت ویوو خود از تاریخ رسمی عرضه این دستگاه پرده برداشته است. ظاهرا قرار است که این گوشی میان رده 5G در تاریخ 21 مارس در کشور هند عرضه شود. این گوشی پس از معرفی، از طریق وب‌سایت Flipkart در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


طراحی ویوو T3 فایوجی

ویوو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) علاوه بر تایید تاریخ عرضه، طراحی ویوو T3 5G از جلو و عقب را هم به تصویر کشیده است. آن‌طور که پیداست، در جلوی این گوشی یک صفحه نمایش با سوراخ پانچ مرکزی و در پنل پشتی یک ماژول دوربین مستطیلی شکل با دو دوربین، یک حسگر سوسو زدن و یک فلاش LED وجود خواهد داشت.

تاریخ معرفی ویوو T3 فایوجی

همچنین ویوو تایید کرده که Vivo T3 5G به بلندگوهای دوگانه مجهز خواهد بود. جزئیات دیگری درباره این گوشی هوشمند توسط ویوو اعلام نشده اما به طور کلی حدس زده می‌شود که این دستگاه شبیه به iQOO Z9 5G باشد.

مشخصات ویوو T3 فایوجی (احتمالی)

طبق گزارش‌ها، ویوو T3 5G دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی آمولد با وضوح فول‌اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. قلب تپنده این گوشی تراشه دایمنسیتی 7200 مدیاتک با 8 گیگابایت رم و 128 / 256 گیگابایت حافظه داخلی و منبع تغذیه نیز یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 44 واتی خواهد بود. این دستگاه بر پایه رابط کاربری FunTouch OS 14 مبتنی بر سیستم عامل اندروید 14 کار خواهد کرد.

انتظار می‌رود که ویوو T3 از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین دوگانه پشتی متشکل از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز سونی IMX882 و لرزش‌گیر OIS) و یک سنسور عمق سنج 2 مگاپیکسلی برخوردار باشد. گفته می‌شود که این گوشی به یک حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر برای حفظ امنیت کاربران نیز مجهز خواهد شد. این دستگاه در رنگ‌های آبی و مشکی با قیمتی حدود 20000 روپیه در هند به فروش خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره طراحی و تاریخ معرفی ویوو T3 فایوجی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر