;
coinex

مشخصات هواوی نوا 12S فاش شد؛ عرضه نزدیک است

سری نوا 12 هواوی با گوشی Huawei Nova 12S گسترش می‌یابد. مشخصات هواوی نوا 12S در بخش‌های اصلی مشابه نسل قبلی یعنی نوا 11 خواهد بود.

هوآوی همچنان در حال کار برای گسترش سری محبوب نوا 12 است. پس از هواوی نوا 12، نوا 12 پرو، نوا 12 اولترا و نوا 12 لایت اکنون مدل نوا 12S رویت شده و انتظار می‌رود که به زودی معرفی شود.

گفته می‌شود که بین مشخصات هواوی نوا 12S با نوا 11 شباهت‌هایی وجود خواهد داشت. پایگاه داده و اطلاعات IMEI نیز نشان می‌دهد که نوا 12 اس یک نوا 11 با نام تجاری تغییر یافته است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات هواوی نوا 12S

هدف شرکت هواوی از تولید سری Nova 12 با طراحی شیک، پردازنده قدرتمند و سیستم دوربین باکیفیت، جلب رضایت مشتریان و کاربران است. هواوی که با تحریم‌های زیادی از سوی دولت ایالات متحده دست و پنجه نرم می‌کند، با گوشی‌های جدید خود ثابت کرده که هیچ جوره کم نیاورده و از توسعه گوشی‌های هوشمند دست نمی‌کشد. حال، این سازنده چینی در حال کار بر روی گوشی جدیدی با نام هواوی Nova 12S است. انتظار می‌رود که گوشی جدید هواوی از ویژگی‌های مشابهی با نسل قبلی یعنی نوا 11 برخوردار باشد.

مشخصات هواوی نوا 12S

گوشی Huawei Nova 12S با شماره مدل FOA-LX9 در مراجع مختلف ثبت شده است. جالب است بدانید که این شماره مدل در واقع متعلق به هواوی Nova 11 است. بنابراین اگر هواوی در حال ثبت Nova 12S با شماره مدل نوا 11 است، یعنی هر دو از مشخصات مشابهی برخوردار خواهند بود.

البته ممکن است که هواوی تغییراتی را در Nova 12S ایجاد کرده باشد اما در حال حاضر اطلاعاتی درباره این تغییرات منتشر نشده است. در هر صورت این تغییرات جزئی بوده و مشخصات اصلی با نوا 11 یکسان خواهند بود.

در این گوشی همانند نسل قبلی از پردازنده اسنپدراگون 778G استفاده خواهد شد. البته این پردازنده به دلیل تحریم‌ها از اتصال فایوجی پشتیبانی نخواهد کرد. تاریخ عرضه هواوی Nova 12S هنوز اعلام نشده اما ظاهر شدن آن در پایگاه IMEI نشان‌دهنده نزدیک بودن این واقعه است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات هواوی نوا 12S چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر