;
coinex

شرایط فروش نقدی و اقساطی وانت نیسان ویژه نوروز 1403 ؛ [+قیمت]

شرکت سایپا، شرایط فروش نقدی و اقساطی وانت نیسان ویژه نوروز 1403 را اعلام کرد. در این طرح فروش 2 خودرو نیسان آبی عرضه شده‌اند. در ادامه با تکراتو همراه ما باشید.

شرایط فروش نقدی و اقساطی وانت نیسان ویژه نوروز 1403 با ارسال بخشنامه‌ای جدید از سایپا اعلام شد. براین اساس، دو خودرو نیسان وانت تک‌سوز آپشنال SVPD و نیسان وانت تک‌سوز رادیال SVPD با شرایط فروش ویژه و بازپرداخت 24 ماهه با ضمانت 5 فقره چک درنظر گرفته شده است.

ثبت نام وانت نیسان زامیاد از ساعت 10 صبح امروز شنبه، 26 اسفند 1402 آغاز شده و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت. لازم به ذکر است که پس از انتخاب شرایط خودرو و پرداخت مبلغ پیش‌پرداخت به حساب فروشنده و همچنین ارائه ضمانت‌نامه مورد نیاز، خودرو ظرف مدت 90 روز بدست مشتریان می‌رسد.

بیشتر بخوانید: نا ایمن ترین و پر تصادف ترین خودروهای داخلی کدامند؟

شرایط فروش نقدی و اقساطی وانت نیسان ویژه نوروز 1403

تمامی افرادی که تمایل به شرکت در طرح فروش نیسان وانت را دارند، می‌بایست اول انتخاب کنند که قصد شرکت به صورت نقدی را دارند و یا اینکه شرایط فروش اعتباری را انتخاب می‌کنند. در صورت انتخاب روش نقدی، تمامی بهای خودرو از مشتری طلب می‌شود و در موعد مقرر خودرو بدست وی می‌رسید.

اما در صورت انتخاب شرایط اعتباری، مشتری می‌بایست پس از انتخاب مدل خودرو، یکی از 3 مبلغ پیش‌پرداخت مندرج در بخشنامه فروش را انتخاب و بهای لازم را به حساب واریز کند. پس از آن مشتری می‌بایست 5 فقره چک به فروشنده تحویل دهد تا در لیست دریافت خودرو قرار گیرد. مدت سررسید چک نیز به اطلاع مشتری خواهد رسید. در ادامه تمامی جزئیات خرید نیسان وانت زامیاد توضیح داده شده است.

شرایط فروش نقدی و اقساطی وانت نیسان ویژه نوروز 1403

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص طرح فروش نیسان وانت زامیاد با شرایط ذکر شده چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر