;
coinex

تاریخ عرضه وان پلاس Ace 3V رسما تایید شد

شرکت عرضه کننده گوشی های هوشمند چینی زمان عرضه محصول جدید خود را اعلام کرد. بر این اساس تاریخ عرضه وان پلاس Ace 3V رسما تایید شد.

شرکت OnePlus در وب سایت و کانال های رسانه های اجتماعی خود در چین اعلام کرد که Ace 3V را در 21 مارس عرضه می‌کند. تصاویر و ویدیوهایی که به طور رسمی منتشر شده، اطلاعاتی که تاکنون می‌دانستیم تایید می‌کند. این گوشی هوشمند دارای دو دوربین در پشت، کناره‌های صاف و رنگ بنفش دوست‌داشتنی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: وان پلاس 13 با حسگر اثر انگشت اولتراسونیک عرضه خواهد شد

گفته می‌شود OnePlus Ace 3V اولین گوشی خواهد بود که با چیپست Snapdragon 7+ Gen 3 روانه بازار می‌شود و تا 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی را پشتیبانی خواهد کرد. رئیس برند بازار چین، اعلام کرد که باتری عملکرد بهتری نسبت به OnePlus 12 دارد و ما معتقدیم که این به این دلیل است که باتری 5500 میلی آمپر ساعتی بزرگتر است.

تیزرهای رسمی دو رنگ خاکستری و ارغوانی را به نمایش گذاشتند که به نظر می‌رسد هر دو در پشت نوعی صفحه شیشه ای قرار دارند. همچنین ما می‌توانیم یک نوار لغزنده هشدار را ببینیم، ویژگی که در Ace 3 (که در سطح بین‌المللی با نام OnePlus 12R فروخته می‌شود) نیز وجود دارد.

قسمت پایینی گوشی فضایی برای بلندگوی استریو، پورت USB-C، میکروفون و سینی سیم دارد و مشاهده جک 3.5 میلی‌متری صدا در بالا این دستگاه هوشمند همه را شگفت زده خواهد کرد چرا که این ویژگی در دستگاه‌های میان رده و پریمیوم OnePlus وجود ندارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تاریخ عرضه وان پلاس Ace 3V چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر