;
coinex

تست سقوط ناتینگ فون 2a ؛ این گوشی به قاب نیاز ندارد!

تست سقوط ناتینگ فون 2a ثابت کرد که نقطه قوت این گوشی فقط در طراحی خلاصه نمی‌شود بلکه در کیفیت ساخت آن هم توجه و تلاش زیادی گذاشته شده است.

گوشی میان رده ناتینگ فون (2a) با فروش 100000 دستگاه در روز اول، موفقیت بزرگی را برای شرکت ناتینگ به ارمغان آورده است. این گوشی همان طراحی شفاف گوشی پرچمدار این شرکت یعنی ناتینگ فون (2) را حفظ کرده اما در برخی جنبه‌ها تغییر یافته است.

در واقع، نقطه قوت گوشی‌های هوشمند Nothing طراحی منحصربه‌فرد پنل پشتی آنها است. از این رو، استفاده از قاب محافظ روی چنین دستگاه‌هایی منطقی نیست و از زیبایی آنها می‌کاهد. به همین دلیل، PBKreviews یک تست سقوط روی Nothing Phone (2a) انجام داده تا میزان مقاومت و دوام آن بدون قاب را بسنجد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تست سقوط ناتینگ فون 2a

در ساخت گوشی Nothing Phone 2a از فریم آلومینیومی، پنل پشتی پلاستیکی و شیشه گوریلا گلس 5 استفاده شده است. فریم در نسخه سفید گوشی، با رنگ پوشانده شده است.

تست سقوط ناتینگ فون 2a

تست دراپ انجام گرفته روی این گوشی شامل سه مرحله بوده؛ یعنی گوشی از سه ارتفاع مختلف روی یک سطح بتونی پرت شده است. در مرحله اول، از ارتفاعی به اندازه کمر، از قسمت صفحه نمایش روی زمین افتاده و بدون هیچ آسیبی این مرحله را پشت سر گذاشته است.

در مرحله دوم، از ارتفاع سر به پایین پرت شده و با این کار تنها یک سری خراش‌های جزئی روی فریم به وجود آمده است. در این مرحله باز هم نمایشگر بدون هیچ آسیب و خط و خشی باقی مانده است. می‌رسیم به مرحله سوم که باز هم ناتینگ فون 2a قوی ظاهر شده است.

نتایج تست سقوط نشان می‌دهند که کیفیت ساخت Nothing Phone (2a) بسیار بالا و عالی است. پنل پشتی با وجود پلاستیکی بودن و چهار بار افتادن، سالم باقی مانده و تنها چند خراش جزئی روی قاب کناری به وجود آمده است. بنابراین طراحی زیبای گوشی خود را زیر قاب پنهان نکنید و بدون نگرانی و با خیال راحت از گوشی خود بدون قاب استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره تست سقوط ناتینگ فون 2a چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر