;
coinex

چین فروش تاکسی های پرنده را آغاز کرد

در یک جنبش نوآورانه، شرکت چینی EHang، سازنده خودروهای برقی با توانایی پرواز عمودی (eVTOL)، فروش تاکسی های پرنده مدل EH216-S خود را در بازار آنلاین فروشگاهی Alibaba، به نام بازار تائوبائو، آغاز کرد.این محصول با قیمت 2.39 میلیون یوان (معادل 332 هزار دلار آمریکا)، به عنوان یک نقطه عطف مهم در حوزه حمل و نقل شهری و تحولی نوین در دنیای هواپیماهای بدون خلبان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: قیمت های عجیب اجاره لامبورگینی در کیش برای خودنمایی

آغاز فروش تاکسی های پرنده در چین

EHang EH216-S با انجام بیش از 42 هزار پرواز آزمایشی موفق در بیش از 14 کشور، توانسته است توجه و تحسین فراوانی را به خود جلب کند. این محصول به عنوان اولین eVTOL دارای گواهینامه هوایی جهانی از سوی اداره هواپیمایی شهروندی چین (CAAC) معرفی شده که ایمنی و اعتماد به آن را تضمین می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی EH216-S شامل سرعت بالای 130 کیلومتر در ساعت، سرعت کروز 100 کیلومتر در ساعت و بیشینه ارتفاع 3 هزار متر است. این محصول با برد 30 کیلومتر و زمان پرواز 25 دقیقه، همراه با زمان شارژ 120 دقیقه، ارایه بهره‌وری و راحتی بی‌نظیری را برای رفت‌وآمد شهری فراهم می‌کند.

EHang انواع کاربردهای متنوعی برای EH216-S پیش‌بینی می‌کند که شامل خدمات تاکسی هوایی و گردشگری هوایی تا اتوبوس‌های فرودگاهی و حمل و نقل بین جزایر می‌شود.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر