;
coinex

گوگل تایید کرد که گلکسی M55 دارای تراشه اسنپدراگون است

بر اساس گزارش‌های منتشر شده و طبق اعلام رسمی گوگل گلکسی M55 گوشی مقرون به صرفه سامسونگ دارای تراشه قدرتمند اسنپدراگون است.

سامسونگ به زودی می‌تواند نسخه‌های مقرون به صرفه‌تری از گلکسی A55 را در قالب گلکسی F55 و گلکسی M55 عرضه کند. هر دو گوشی می‌توانند به هند راه پیدا کنند و به جای Exynos 1480 که در گلکسی A55 استفاده شده، از تراشه قدرتمند اسنپدراگون استفاده کنند. پردازنده Galaxy M55 توسط لیست کنسول Google Play نیز تایید شده است.

بیشتر بخوانید: تراشه هوش مصنوعی سامسونگ با نام Mach-1 در سال 2025 معرفی خواهد شد

مشخصات گوشی هوشمند گلکسی M55

گوگل (از طریق 91Mobiles) تایید کرده که گلکسی M55 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 7 نسل 1 خواهد بود. این تلفن در فهرست پایگاه داده کنسول Google Play پیدا شده است. به نظر می‌رسد SM-M556B و SM-C5560 یک گوشی باشند که توانایی عرضه با برند Galaxy C55 در چین را دارند.

طبق پایگاه داده کنسول Google Play، گلکسی M55 دارای 8 گیگابایت رم و اندروید 14 است. همچنین به نظر می‌رسد که دارای صفحه نمایش با وضوح Full HD+ باشد. گزارش‌های قبلی نشان می‌داد که گلکسی M55 دارای دوربین سه‌گانه در پشت است، اما هنوز تائید نشده. سال پیش، گلکسی M54 با دوربین 108 مگاپیکسلی معرفی شد.

همچنین مشخص شده است که گلکسی M55 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 45 واتی است. این گوشی می‌تواند دارای صفحه نمایش Super AMOLED Infinity-O با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز، حسگر اثرانگشت درون صفحه‌نمایش و دوربین اصلی با OIS و فیلم‌برداری 4K باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات گوشی هوشمند گلکسی M55 سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر