;
coinex

ابزار جدید گوگل لباس‌هایی متناسب با سلیقه شما ارائه می‌دهد

ابزار جدید گوگل کار شما را ساده‌تر می‌کند. به تازگی گزارش‌هایی منتشر شده که مشخص می‌کنند گوگل ابزار جدیدی را برای خرید آنلاین ارائه می‌کند که لباس‌هایی متناسب با سبک سلیقه شما ارائه دهذ.

برای خرید آنلاین آماده‌اید؟ Android Central گزارش کرد که Google یک تجربه خرید شخصی‌سازی شده آزمایشی جدید را برای برخی از کاربران در ایالات متحده آماده کرده است. اگر از مرورگر تلفن همراه یا برنامه Google برای خرید لوازم جانبی یا پوشاک استفاده می‌کنید، اکنون بخش جدیدی به نام «توصیه‌های سبک» در اختیار شما قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: رندرهای گوگل پیکسل 9 لو رفت؛ [+تصاویر]

ابزار جدید گوگل سلیقه شما را می‌شناسد

کاربرانی در ایالات متحده که جستجوی مولد تجربه (SGE) را در آزمایشگاه‌های جستجو انتخاب کرده‌اند به این ویژگی دسترسی خواهند داشت. ابزار جدید گوگل ، لباس‌ها یا لوازم جانبی مختلفی را به شما توصیه کرده و می‌توانید پیشنهادات را با انگشت شست پایین یا شست بالا ارزیابی کنید.

همچنین می‌توانید برای مشاهده نتایج شخصی‌شده، انگشت خود را به راست یا چپ بکشید. علاوه بر این، اگر آنچه را که نیاز دارید پیدا نکنید، گزینه‌های بیشتری به شما ارائه می‌شود تا بهتر تصمیم بگیرید.

علاوه بر این گوگل تنظیمات برگزیده شما را به خاطر می‌سپارد و دفعه بعد که همان مجموعه لوازم جانبی یا پوشاک را جستجو می‌کنید، نتایج شخصی‌سازی شده بر اساس تنظیمات برگزیده ذخیره شده دریافت خواهید کرد. همچنین می‌توانید روی سه نقطه کنار نتیجه جستجو ضربه بزنید و به دنبال گزینه‌های شخصی‌سازی بگردید آنها در زیر پانل «درباره این نتیجه» قرار خواهند گرفت.

اما این همه ماجرا نیست! شما می‌توانید مارک‌های مورد علاقه خود را در تلفن همراه، دسکتاپ، و برنامه مشخص کنید. Google هنگامی که برندهای خود را انتخاب کردید، نتایج جستجو نتایج حاصل از این برندها را اولویت‌بندی می‌کند. البته مانند هر چیز دیگری، شما اجازه دارید تنظیمات برگزیده خود را تغییر دهید.

اگر نتایج ارائه شده را دوست داشتید، یک ابزار آزمایش مجازی (VTO) نیز دارید. این ابزار اولین بار سال گذشته به کاربران آمریکایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره عملکرد ابزار جدید گوگل چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر