;
coinex

دوربین گلکسی A54 و A55 تقریبا یکسان عمل می‌کنند

اطلاعات جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهkد دوربین دوربین گلکسی A54 با ارائه برخی قابلیت‌های جذاب رقیب جدیدتر خود یعنی A55 را شکست می‌دهد.

اگرچه نمایشگر گلکسی A55 جدید سامسونگ در مقایسه با گلکسی A54 قدیمی‌تر، کیفیت قابل توجهی را ارائه می‌دهد اما به نظر می‌رسد در بخش دوربین عقب مانده است. به گفته مشاور مورد اعتماد DxOMark، سیستم‌های دوربین گلکسی 54 و A55 تقریباً یکسان عمل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: سامسونگ گوشی گلکسی M55 را معرفی کرد؛ میان‌رده‌ای با آرزوهای بزرگ

این نتایج چندان شگفت‌انگیز به نظر نمی‌رسند، چرا که می‌دانیم گلکسی A54 و A55 ظاهراً از سخت‌افزار، دوربین مشابهی استفاده می‌کنند.

تنظیمات دوربین شامل دوربین‌های اصلی 50 مگاپیکسلی با PDAF و OIS، دوربین‌های فوق عریض 12 مگاپیکسلی، دوربین‌های ماکرو 5 مگاپیکسلی و سنسورهای سلفی 32 مگاپیکسلی است همه با دیافراگم‌ها و اندازه پیکسل‌های یکسان در دو گوشی مشابه هستند. با این حال، گلکسی A55 نسبت به گلکسی A54 کمی برتری دارد اما مطمئناً تفاوت آنها به اندازه نمایشگرشان چشمگیر نیست.

طبق گفته‌های DxOMark، دوربین گلکسی A55 در بخش تلفن‌های 400 تا 600 دلاری در رتبه پانزدهم قرار دارد؛ در حالی که گلکسی A54 شما در رتبه شانزدهم قرار گرفته است. در رده‌بندی جهانی که تمامی گوشی‌ها با هر قیمتی را شامل می‌شود، گلکسی A55 در رتبه 117 و A54 در رتبه 122 قرار دارند.

به لطف نرم‌افزارهای جدیدتر و ترفندهای پردازش تصویر، به نظر می‌رسد که گلکسی A55 در برخی مناطق، از جمله عکس‌ها و ویدیوهای کم نور، عملکرد کمی بهتر از گلکسی A54 دارد.

با این حال، جالب توجه است که گلکسی A54 در چند دسته دیگر مانند زوم و بوکه، گلکسی A55 را شکست می دهد. در کمال تعجب، به نظر می‌رسد که گلکسی A54 بهتر از A55 جدیدتر عمق میدان را مدیریت می‌کند.

اگر هنوز در فکر ارتقای گلکسی A54 خود به گلکسی A55 جدیدتر هستید و اگر تصمیم به انجام آن دارید، از محافظ جدیدتر Gorilla Glass Victus+ برای نمایشگر مناسب تر، یک قاب آلومینیومی به جای پلاستیکی، تراشه اگزینوس 1480 ، به روز رسانی های یکپارچه و یک صفحه نمایش قدرتمندتر بهره مند خواهید شد.

اگر به دوربینی بهتر از دوربین گلکسی A54 نیاز دارید، باید به دستگاه‌های گران‌تر مانند Galaxy S23 FE و بالاتر نگاهی بیندازید. گلکسی اس 23 FE در تست دوربین DxOMark رتبه 3 را در محدوده قیمت 400 تا 600 دلار و شصتمین رتبه جهانی را دارد که در مقایسه با گلکسی A54 و A55 بسیار ارزنده تر است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره دوربین گلکسی A54 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر