coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیائومی کابل‌های مجازی MFi ارزان قیمت تولید می‌کند

کابل‌های مجازی MFi شیائومی از شارژ سریع و انتقال داده پشتیبانی می‌کنند. این شرکت به تازگی یک کابل Type-C به Lightning، یک کابل دوگانه Type-C و یک کابل دوگانه Type-C با سرعت بالا 6A را در چین معرفی کرده است.

تمامی کابل‌ها از جنس مواد بافته شده با پلی استر با چگالی بالا ساخته شده‌اند که اطمینان از مقاومت قابل توجه در برابر کشش، شکستن و خم شدن دارند. هر کابل 1 متر طول دارد و گفته می‌شود که از شارژ سریع و انتقال داده نیز پشتیبانی می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

مشخصات کابل‌های مجازی MFi شیائومی

کابل داده Type-C به Lightning شیائومی دارای گواهینامه رسمی Apple MFi است که اطمینان از سازگاری بی‌دردسر با دستگاه‌های iPhone و iPad را فراهم می‌کند. این کابل دارای رابط Type-C برعکس (دوطرفه) است و از پروتکل انتقال USB 2.0 پشتیبانی می‌کند. این کابل تا 20 وات شارژ پشتیبانی کرده و با طول استاندارد 1 متر عرضه می‌شود. قیمت این کابل 79 یوان (تقریباً 10 دلار) است.

کابل‌های مجازی MFi شیائومی
کابل‌های مجازی MFi شیائومی

کابل داده دوگانه Type-C بافته شیائومی

کابل داده دوگانه Type-C بافته شیائومی برای برنامه‌های شارژ با توان بالا طراحی شده است. این کابل از پروتکل شارژ سریع PD 3.0 پشتیبانی می‌کند که امکان شارژ سریع برای انواع دستگاه‌ها از جمله تلفن‌ها، تبلت‌ها و حتی لپ‌تاپ‌ها را فراهم می‌کند.

مانند کابل Type-C به Lightning، این کابل نیز با پروتکل انتقال USB 2.0 سازگار است. رابط‌های دوگانه Type-C امکان پلاگینگ و آنپلاگینگ قابل برعکس را برای راحتی بیشتر فراهم می‌کنند. قیمت این کابل 29 یوان (تقریباً 4 دلار) است.

کابل‌های مجازی MFi شیائومی

 

کابل دوگانه Type-C بافته با سرعت بالا 6A

پیشرفته‌ترین کابل شیائومی در این مجموعه، کابل دوگانه Type-C بافته با سرعت بالا 6A آن‌ها است. این کابل برای انتقال داده‌های سریع به دلیل سازگاری با USB 3.1 Gen 2 طراحی شده است.

این کابل برای وظایفی مانند پخش صفحه، پشتیبانی از ویدئوی 4K بدون از دست دادن و نرخ تازه‌سازی 60Hz مناسب است. همچنین از تا 100 وات قدرت پشتیبانی می‌کند و از پروتکل PD 3.0 پشتیبانی می‌کند، بنابراین می‌توانید تمامی دستگاه‌های سازگار را با آن شارژ کنید.

قیمت این کابل 39 یوان (تقریباً 5 دلار) است و در رنگ‌های خاکستری تیره، خاکستری کهکشانی، قرمز تیره و بنفش مهتابی درست همانند گزینه‌های رنگی شیائومی SU7 – موجود است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر