coinex
راهنمای خرید تکراتو

شیوه درآمدزایی صاحبان کانال های تلگرامی از این پیام رسان چگونه است؟

تلگرام روز گذشته با انتشار آپدیت جدید، امکان کسب درآمد برای صاحبان کانال های تلگرامی را فراهم کرد. البته این امکان برای همه کاربران نیست. در ادامه مطلب با تکراتو همراه باشید.

صاحبان کانال های تلگرامی که بیش از 1000 عضو در کانال‌های خود دارند می‌توانند از پلتفرم تلگرام کسب درآمد کنند. این امکان در به‌روزرسانی جدید این پیام‌رسان محبوب روسی در دسترس قرار گرفته و تمامی این افراد بنا به شرایط خاصی می‌توانند رمزارز دریافت کنند.

تلگرام توضیح داده است که 50 درصد از درآمد تبلیغات این کانال‌ها را با پرداخت ارز دیجیتال تون (Ton) به مدیر کانال تحویل می‌دهد. جالب اینجاست که ارزش رمزارز Ton در یک ماه گذشته بیش از 110 درصد افزایش یافته است و این می‌تواند بهترین خبر برای مدیران این کانال‌ها باشد.

بدیهی است که اگر اکانت تلگرام بیزنس داشته باشید با توجه به به‌روزرسانی اخیر این پیام‌رسان، می‌توانید بهتر کسب درآمد داشته باشید. در ادامه نوشته می‌توانید از جزئیات خبر و ویژگی های جدید تلگرام مطلع شوید.

بیشتر بخوانید: فیلترینگ تلگرام در اسپانیا ؛ ثبت هزاران شکایت توسط کاربران

جیب صاحبان کانال های تلگرامی بالای 1000 کاربر پرپول می‌شود

مدیران کانال‌های تلگرام با بیش از 1000 عضو می‌توانند در درآمد تبلیغات تلگرام به میزان 50 درصد سهیم باشند. این وعده‌ای است که این پلتفرم ارتباطی به این مدیران داده و گفته است که این 50 درصد با رمزارز Ton به مدیران کانال‌ها پرداخت می‌شود. این تقسیم‌بندی درآمد بلاشک بهترین و پرسودترین تقسیم‌بندی در بین تمامی شبکه‌های اجتماعی در جهان خواهد بود. البته باید زمان کمی بگذرد تا مشخص شود که تلگرام به وعده خود عمل می‌کند با خیر.

جیب صاحبان کانال های تلگرامی بالای 1000 کاربر پرپول می‌شود
صاحبان کانال های تلگرامی

همانگونه که گفته شد، درآمدها با رمزارز TON و از طریق پلتفرم Fragment برای قابل برداشت هستند، بنابراین حداقل از نظر تحریم‌ها و غیره نباید محدودیتی برای کانال‌های ایرانی باشد و کانال‌های ایرانی هم به احتمال زیاد می‌توانند از این قابلیت بهره‌مند شوند.

جیب صاحبان کانال های تلگرامی بالای 1000 کاربر پرپول می‌شود
جیب صاحبان کانال های تلگرامی بالای 1000 کاربر پرپول می‌شود

درآمد کانال در تب Monetization در بخش آمار کانال اضافه خواهد شد و امکان برداشت درآمد کانال‌ها از اواخر ماه می فعال خواهد شد.

آپدیت تلگرام فقط معطوف به بخش کسب درآمد نمی‌شود. این پیام‌رسان بزرگ به طرز چشمگیری بخش تبلیغات خود را نیز گسترش داده و حالا با یکی از قابل دسترس‌ترین پلتفرم‌های تبلیغاتی طرف هستیم.

با استفاده از این پلتفرم حالا هر کاربری می‌تواند تبلیغات خود را بدون واسطه و به طور مستقیم در کانال‌های تلگرام منتشر کرده و دیگر نیازی در این مورد رایزنی و خواهش و تمنایی کند.

جیب صاحبان کانال های تلگرامی بالای 1000 کاربر پرپول می‌شود

پرداخت در این پلتفرم با رمزارز TON و از طریق پلتفرم Fragment انجام می‌گیرد. بنابراین این ویژگی در دسترس همه به خصوص کاربران ایرانی خواهد بود. همچنین پلتفرم تبلیغاتی تلگرام از آدرس ads.telegram.org قابل دسترسی است.

جیب صاحبان کانال های تلگرامی بالای 1000 کاربر پرپول می‌شود

قابلیت های جدید تلگرام بیزنس

قابلیت نمایش متن و استیکر در در صفحه آغاز مکالمه یکی از قابلیت‌های جدیدی است که به تلگرام بیزنس اضافه شده است. این ویژگی می‌تواند کاربردهای بسیاری داشته باشد که از جمله آن می‌توان به عدم نیاز به مکالمه اشاره کرد که به واسطه آن کاربر می‌تواند درخواستش را با یک استیکر حاوی متن ثبت کند.

دومین ویژگی اضافه شده به تلگرام بیزنس، امکان قرار دادن کانال در بخش بیوی (Bio) است که یک ویژگی ارزشمند محسوب شده و کاربر به راحتی می‌تواند به کانال وارد شده  از امکانات و مطالب آن بهره‌مند شود. همچنین امکان درج تاریخ تولد در بیوی صفحه نیز فراهم شده است.

جیب صاحبان کانال های تلگرامی بالای 1000 کاربر پرپول می‌شود
جیب صاحبان کانال های تلگرامی بالای 1000 کاربر پرپول می‌شود

دیگر ویژگی جدید تلگرام بیزنس ویژگی Links to Chats است که کاربران به واسطه آن می‌توانند لینک‌های خاصی را چت شخصی‌شان ساخته و و دیگر کاربران با تپ یا کلیک کردن بر روی آن می‌توانند قالب یا متن خاصی را که مخاطب در این لینک بارگزاری کرده است را مشاهده کنند.

اما مهم‌ترین و قدرتمندترین قابلیت جدید تلگرام بیزنس قابلیت اتصال حساب به بات‌های تلگرام است. روش کار در این قابلیت بدین صورت است که کاربران می‌توانند باتی را برای پردازش پیام‌های ورودی در آن حساب انتخاب کرده و آن بات از این به بعد هر پیام ورودی به چت شخصی افراد را پردازش و به آنها جواب بدهد.

لازم به ذکر است که تا قبل از اعمال تغییرات جدید، برخی از کانال‌ها می‌توانستند ازطریق پلتفرم Telegram Ads تا ۱۰ درصد از بازدیدهای کانال را به درآمد تبدیل کنند.

تلگرام که پس از واتساپ دومین پیام‌رسان پراستفاده‌ دنیا به‌حساب می‌آید، در یک سال اخیر میزبان تغییرات انقلابی شده است و همچنان به پیشرفت ادامه می‌دهد. همه‌ این پیشرفت‌ها در حالی حاصل می‌شوند که تلگرام تیم بسیار کوچکی دارد.

نمایش تبلیغات در تلگرام به چه شکل است؟

میلاد نوری، برنامه‌نویس و فعال حوزه تکنولوژی درخصوص چگونگی نمایش تبلیغات در کانال‌های تلگرام، توضیحات زیر را در کانال تلگرام اختصاصی خود ارائه کرده است:

«اگر باکس مشابهی دیدید، حتما در نظر داشته باشید که یک تبلیغ است و ارتباطی با کانال مورد نظر ندارد.

در حال حاضر مدیر کانال هیچ کنترلی روی تبلیغات ندارد و امکان مخفی کردن یک تبلیغ خاص برای مدیر کانال فراهم نیست.

هنگام درج تبلیغ در تلگرام، امکان هدف قرار دادن کانال‌های خاص برای تبلیغ‌دهنده فراهم است.

در نظر بگیرید شخصی در یک‌کانال خدمتی رو به اسم اون کانال ارائه بده!

فعلا مشخص نیست بررسی و ریویوی تبلیغات تلگرام چقدر سخت‌گیرانه‌ست.

در نظر بگیرید شخصی در کانال یک خودروساز، تبلیغ پیش‌فروش خودرو به اسم همان کمپانی با قیمتی وسوسه‌انگیز به سبک پانزی بدهد.

یا در کانال یک صرافی، به بهانه تخفیفی وسوسه‌انگیز، کاربر را به ربات/کانال دیگر و سپس به صفحه‌ای غیرواقعی و دام فیشینگ هدایت کند.»

جیب صاحبان کانال های تلگرامی بالای 1000 کاربر پرپول می‌شود

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص امکان کسب درآمد برای کانال‌های بالای هزار عضو در تلگرام چیست؟ آیا این ویژگی به سهولت در اختیار کاربران ایرانی هم قرار خواهد گرفت؟ لطفاً نظرات خود را در این خصوص با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر