coinex
راهنمای خرید تکراتو

سامسونگ در حال کار بر روی دو گوشی تاشو اقتصادی Fan Edition است

به تازگی تصاویری در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شده که از توسعه دو گوشی تاشو اقتصادی Fan Edition با نام‌های گلکسی زد فلیپ FE و گلکسی زد فولد FE خبر می‌دهد.

در میان گزارش‌های مبنی بر تلاش سامسونگ برای تولید یک نسخه گران‌تر و ممتازتر از Galaxy Z Fold 6، دو اسکرین‌شات جدید در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) منتشر شده که از توسعه نسخه‌های ارزان و اقتصادی دستگاه‌های تاشو سامسونگ با نام تجاری Fan Edition خبر می‌دهد. درباره صحت و سقم این تصاویر هنوز نمی‌توان به صورت قطعی نظر داد، بنابراین امکان نادرستی این اطلاعات را هم در نظر داشته باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


گوشی تاشو اقتصادی Fan Edition سامسونگ

همان‌طور که در تصاویر زیر مشاهده می‌کنید، نام احتمالی این دو گوشی تاشو Galaxy Z Fold FE و Galaxy Z Flip FE خواهد بود. طبق آنچه که در تصویر دیده می‌شود، گلکسی زد فلیپ اف ای از 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و تراشه سری 7 اسنپدراگون کوالکام برخوردار خواهد بود.

گوشی تاشو اقتصادی Fan Edition

از سوی دیگر، تصویر منتشر شده از گلکسی زد فولد اف ای کمی تار است و مشخصات آن دقیقا مشخص نیست اما متاسفانه به نظر می‌رسد که سامسونگ در این گوشی از یک تراشه اگزینوس که با 2 شروع می‌شود و احتمالا اگزینوس 2300 است استفاده خواهد کرد. البته این امکان وجود دارد که تصاویر قدیمی باشند و برنامه سامسونگ تاکنون دستخوش تغییر شده باشد.

گوشی تاشو اقتصادی Fan Edition

علاوه بر این، طبق گفته یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس و به نقل از منابع داخلی، تنها یکی از این گوشی‌های تاشو Fan Edition وارد بازار خواهد شد و اینکه قرعه به نام کدام بیفتد مشخص نیست.

توصیه ما این است که اطلاعات موجود در این تصاویر را زیاد جدی نگیرید، هر چند که طبق گزارش‌های پیشین مسلم است که یک گوشی تاشو Fan Edition وجود خواهد داشت.

انتظار می‌رود که سامسونگ در رویداد معرفی بعدی خود که در اوایل جولای برگزار می‌شود، به این شایعات پایان دهد. به مرور نیز با نزدیک‌ شدن به زمان رونمایی، نیت و تصمیمات واقعی سامسونگ از طریق افشاگران و شایعات مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی تاشو اقتصادی Fan Edition سامسونگ چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر