coinex
راهنمای خرید تکراتو

گوشی میان‌رده ویوو T3x به یک ابر باتری مجهز است

انتظار می‌رود ویوو با ارائه T3x ، یک رقیب قدر دیگر را به سری T گوشی‌های هوشمند خود اضافه کند. ویوو T3x اخیراً موفق به دریافت دو گواهینامه از سوی بلوتوث SIG و BIS شده است. علاوه بر این عرضه قریب‌الوقوع این دستگاه را تائید کرده‌اند.

اکنون، گزارش MySmartPrice برخی از مشخصات کلیدی دستگاه را فاش کرده است. بر اساس این گزارش، ویوو T3x به چیپست Snapdragon 6 Gen 1 مجهز خواهد شد. این یک پیکربندی هشت هسته‌ای بوده که بر روی یک فرآیند 4 نانومتری ساخته شده است. معماری هسته آن شامل چهار هسته Cortex-A78 و چهار هسته Cortex-A55 به همراه پردازنده گرافیکی Adreno خواهد بود.

بیشتر بخوانید: جزئیات دوربین های ویوو T3 قبل از عرضه فاش شد

مشخصات گوشی هوشمند ویوو T3x

علاوه بر این T3x، اولین گوشی هوشمند باریک Vivo است که باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی دارد. ابن باتری می‌تواند تا حدااثر دو روز شما را همراهی کند. همچنین مشخص شده که این تلفن دارای یک تنظیم بلندگوی استریو دوگانه با تقویت کننده صدا است که کیفیت صدا را تا 300 درصد افزایش می‌دهد.

هنوز اطلاعات بیشتری از این دستگاه منتشر نشده. با این حال، گمانه زنی‌هایی وجود دارد که ویوو ممکن است این دستگاه در هفته‌ی سوم یعنی بین 19 تا 22 آوریل معرفی کند.

ویوو T3x به عنوان جانشین Vivo T2x که در آوریل 2023 عرضه شد، معرفی می‌شود. T2x دارای صفحه نمایش 6.58 اینچی IPS LCD با رزولوشن FHD بود که درون آن بریدگی به شکل یک قطره آب قرار گرفته بود.

داخل بدنه این دستگاه نیز، پردازنده Dimensity 6020 با حداکثر 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی قرار گرفته بود. تنظیمات دوربین شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی در پشت، به همراه یک لنز 8 مگاپیکسلی در جلو برای عکس‌های سلفی بود. سوخت این دستگاه توسط یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 18 واتی تامین می‌شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات باتری و چیپست ویوو T3x چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر