coinex
راهنمای خرید تکراتو

اخراج 600 نفر از کارمندان اپل در پی توقف پروژه‌های Titanو Apple Watch

اپل پس از لغو پروژه جسورانه‌ی خود برای ایجاد خودروی اپل (Project Titan)  و رویاهای صفحه نمایش میکروال‌ای‌دی اپل واچ (Apple Watch)، بیش از 600 کارمند را اخراج کرده است. اخراج کارمندان اپل را می‌توان به مسائل مختلفی از جمله تردید مدیریتی، نگرانی‌های مالی و چالش‌های فنی بسط داد.گزارش‌های اخیر نشان می‌دهند که تعداد قابل قابل توجهی از نیروی کار اپل که 87 نفر آنها جزء پروژه فناوری صفحه نمایش نسل بعدی محصولات این شرکت می‌شوند، اخراج شده‌اند. علاوه بر این، 371 نفر از مرکز اصلی مربوط به خودرو در سانتا کلارا، کالیفرنیا، تعدیل نیرو شدند. مابقی از 600 نفر اعلامی در دیگر دفاتر فرعی این شرکت بوده‌اند که از کار برکنار شدند

بیشتر بخوانید:

پردانلودترین اپلیکیشن های سال 2023 را بشناسید

اخراج کارمندان اپل

هر دو پروژه به دلیل ترکیبی از تردید مدیریتی، نگرانی‌های مالی و چالش‌های مهندسی متوقف شدند. این اخراج‌ها بخشی از تلاش‌های گسترده برای بازسازی درونی در اپل بود که منجر به اخراج بیش از 600 کارمند شد.

اخراج کارمندان اپل 

این کارمندان در بخش اصلی پروژه‌های معروفی همچون پروژه‌های خودرو و صفحه نمایش هوشمند اپل کار می‌کردند که حالا متوقف شده‌اند.

البته همانطور که اپل تمرکز و منابع خود را تغییر می‌دهد، برخی از کارمندان را نیز به تاثیر از این سیاست به بخش‌های دیگر منتقل کرده است. با اینحال گزارش شده که تعداد زیادی ازکارمندان اپل در حال حاضر از کار بیکار شده‌اند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: appleinsider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر