coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات موتورولا اج 50 اولترا (Motorola Edge 50 Ultra) پیش از عرضه رسمی فاش شد

مشخصات موتورولا اج 50 اولترا پیش از عرضه رسمی توسط افشاگری به نام Digital Chat Station فاش شد. این گوشی به زودی و در همین ماه معرفی خواهد شد.

شرکت موتورولا چندی پیش از گوشی موتو Edge 50 Pro رونمایی کرد. حال به نظر می‌رسد که این شرکت در حال آماده شدن برای عرضه برادر گران‌تر آن یعنی موتو Edge 50 Ultra در تاریخ 16 آوریل است. در طول چند روز گذشته، اطلاعات مختلفی درباره مشخصات کلیدی این گوشی به بیرون درز پیدا کرده و امروز نیز افشاگر مشهوری به نام Digital Chat Station مشخصات کامل اج 50 اولترا را فاش کرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات موتورولا اج 50 اولترا

انتظار می‌رود که موتورولا Edge 50 Ultra دارای یک صفحه نمایش اولد با وضوح بالا (احتمالا 1440p) و نرخ نوسازی 144 هرتزی باشد. این نمایشگر به احتمال زیاد خمیده بوده و در قسمت مرکزی بالای آن یک سوراخ پانچ جهت قرارگیری دوربین سلفی وجود خواهد داشت. فریم میانی این گوشی فلزی خواهد بود و در ترکیب با پنل پشتی شیشه‌ای ظاهر مدرن و شیکی را به گوشی خواهد بخشید.

مشخصات موتورولا اج 50 اولترا

شایعات حاکی از آن هستند که این گوشی از سیستم دوربین پشتی سه‌گانه برخودار خواهد بود. دوربین اصلی احتمالا یک لنز 50 مگاپیکسلی با سنسور بزرگ 1/1.3 اینچی است که با یک لنز تله فوتو پریسکوپ 75 میلی‌متری با زوم اپتیکال 3.2 برابری (برای عکاسی واضح و دقیق از اجسام دور) جفت می‌شود. مشخصات دوربین سوم هنوز مشخص نشده اما جایگاه سوم می‌تواند متعلق به یک لنز فوق عریض برای ثبت مناظر وسیع باشد.

در بخش سخت افزار موتورولا اج 50 Ultra احتمالا از جدیدترین چیپست شرکت کوالکام یعنی اسنپدراگون 8s نسل 3 و 12 گیگابایت رم استفاده خواهد شد. این گوشی در بنچمارک‌های وب‌سایت Geekbench با همین تراشه ظاهر شده و امتیازهای 1947 و 5149 را به ترتیب در تست‌های تک هسته‌ای و چند هسته‌ای به دست آورده است.

در نهایت به سیستم شارژدهی می‌رسیم که طبق گفته‌های افشاگر، از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 125 واتی و شارژ بی‌سیم 50 واتی تشکیل می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات موتورولا اج 50 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر