coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اولین تصادف خودرو برقی شیائومی ؛ آسیب شدید اما نه جدی! [+عکس]

تنها چند روز پس از معرفی خودرو برقی شیائومی مدل SU7، گزارش اولین تصادف این خودرو با یک مرسدس بنز سفید رنگ منتشر شده است.تصاویری از این تصادف به تازگی در فضای آنلاین منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند هر دو خودرو به شدت آسیب دیده‌اند. در مرسدس بنز، چراغ جلوی سمت راست به طور کامل شکسته و شاهد تغییر شکل سپر جلو و تخریب کاپوت است. از سوی دیگر، SU7 نیز از سمت راست خودرو آسیب‌دیده و کیسه‌های باز شده هوا را نشان می‌دهند.

بیشتر بخوانید:

اولین تصادف خودرو برقی شیائومی

Big Lizi Qiqili، یک اینفلوئنسر معروف چینی، ادعا می‌کند خودروی SU7 به او تعلق دارد، اعلام کرده که در هنگام تصادف داشت فیلمبرداری می‌کرد. پلیس نیز مسئولیت کامل این حادثه را بر عهده راننده SU7 قرار داده است.

پس از تصادف، برخی بلاگرها اطلاعاتی از وضعیت خودرو ارائه داده‌اند. آنها اظهار می‌کنند که علاوه بر باز شدن کیسه‌های هوا، هیچ آسیب جدی به اجزای داخلی خودرو ایجاد نشده است.

با توجه به گزارش‌ها، پس از تصادف، برخی اجزای SU7 همچنان سالم مانده‌اند، از جمله پنل پشتی و دستگیره‌های درها که بدون هیچ مشکلی عمل می‌کنند.

بلاگرها همچنین اعلام کرده‌اند که خودرو به مرکز خدمات پس از فروش جهت تعمیر ارسال شده است. خوشبختانه، هر دو راننده به جز جراحات جزئی، آسیب چندانی ندیده‌اند

بیشتر بخوانید: 

منبع: زومیت

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر