coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات سری هواوی Pura 70 به همراه رنگ‌بندی آن لو رفت

برخی از مشخصات سری هواوی Pura 70 به همراه رنگبندی هر چهار مدل آن (پایه، پرو، پرو پلاس و اولترا) پیش از عرضه رسمی فاش شده است.

هوآوی امروز با معرفی یک سری جدید از گوشی‌های پرچم‌دار با نام Pura سروصدای زیادی به پا کرد. این سری در واقع جایگزین سری P هواوی است که از سال 2012 تاکنون طرفداران زیادی را از سراسر جهان به خود جذب کرده است. متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی درباره این سری جدید از هواوی منتشر نشده اما گفته می‌شود که خط تولید Pura متشکل از چهار مدل با نام‌های هواوی Pura 70، هواوی Pura 70 پرو، هواوی Pura 70 پرو پلاس و هواوی Pura 70 اولترا خواهد بود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


رنگ‌بندی و مشخصات سری هواوی Pura 70

اوایل امروز افشاگر مشهوری به نام DCS با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo، از گزینه‌های رنگی و پیکربندی‌های مختلف گوشی‌های جدید هواوی یعنی سری Pura پرده برداشت.

مشخصات سری هواوی Pura 70

طبق گفته‌های این افشاگر، مدل پایه Pura 70 با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در رنگ‌های آبی کریستالی، مشکی، سفید و قرمز به بازار عرضه خواهد شد. از سوی دیگر، مدل پرو نسخه‌های 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی با رنگ‌های سفید، بنفش و مشکی خواهد داشت.

رنگ‌بندی و گزینه‌های حافظه در مدل پرو پلاس به احتمال زیاد نقره‌ای، سفید و مشکی با 16 گیگابایت رم و 512 یا 1 ترابایت حافظه داخلی خواهد بود. این افشاگر به احتمال وجود یک نسخه ویژه از این مدل با نام Lezhen Edition نیز اشاره کرده اما درباره مشخصات و طراحی آن سخنی به میان نیاورده است.

در نهایت به مدل اولترا می‌رسیم که بر اساس گفته‌های DCS، با 16 گیگابایت رم، 1 ترابایت حافظه داخلی و در رنگ‌های سفید سرامیکی و مشکی سرامیکی وارد بازار خواهد شد. همچنین گفته شده است که سری Pura 70 از طریق کانال‌ها و فروشگاه‌های آفلاین نیز برای خرید در دسترس خواهد بود.

علاوه بر این، ویدیوی معرفی که هوآوی خود منتشر کرده یک نمای کلی از طراحی پشتی این سری را به نمایش می‌گذارد. به نظر می‌رسد که سری Pura 70 دارای یک جزیره دوربین مثلثی شکل با یک دوربین بزرگ، دو دوربین کوچک و یک فلاش LED خواهد بود.

با توجه به اینکه احتمالاً رمان رونمایی نزدیک است، می‌توانیم انتظار داشته باشیم که جزئیات بیشتری درباره مشخصات، قیمت و بازارهای هدف سری Huawei Pura 70 به زودی منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره مشخصات سری هواوی Pura 70 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر