coinex
راهنمای خرید تکراتو

ساعت هوشمند هواوی ، قفل خودرو را از راه دور باز می‌کند [+ویدئو]

مدل جدید ساعت هوشمند هواوی امروز با قابلیت باز کردن قفل خودرو بدون لمس معرف شد که توجه بسیاری را به خود جلب کرد. در ویدیویی که منتشر شده، یک کاربر با این ساعت هوشمند دایره‌ای‌شکل، به راحتی قفل خودرو را بدون لمس کردن باز می‌کند.این فناوری جدید با نام ICCE UWB (Ultra-Wideband) به ساعت هوشمند Wenjie M9 اضافه شده است و ارتباط بین ساعت و خودرو را برقرار می‌کند. زمانی که فرد در شعاع هشت متری از خودرو قرار می‌گیرد، چراغ‌های جلو روشن می‌شوند و شکلی از ماهی که در حال شنا است، روی صفحه نمایش خودرو ظاهر می‌شود. با نزدیک‌تر شدن، خودرو به‌طور خودکار قفل‌های خود را باز می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

ساعت هوشمند هواوی مدل Wenjie M9

گزارش‌ها حاکی از آن است که هواوی قصد دارد در کنفرانس HarmonyOS Spring Communication که در تاریخ 11 آوریل (23 فروردین) برگزار خواهد شد، محصولات جدید خود را معرفی کند. این محصولات شامل اقلامی نظیر خودرو، لپ‌تاپ و گجت‌هایی هستند که به طور مستقیم به HarmonyOS متصل می‌شوند.

ساعت هوشمند هواوی ، قفل خودرو را از راه دور باز می‌کند

به گفته‌ی منابع معتبر، در این رویداد هواوی، ممکن است شاهد معرفی مدل باز‌طراحی‌شده‌ی خودرو Luxeed S7 باشیم که نخستین محصول مشترک هواوی و چری است. همچنین احتمال معرفی گوشی‌های سری P70 نیز در این رویداد وجود دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر