coinex
راهنمای خرید تکراتو

جمینای ویژگی خلاصه نویسی ایمیل ها را به کاربران اندرویدی ارائه می‌دهد

پیش‌تر گوگل اعلام کرده بود که در حال آماده کردن ویژگی جدیدی است که کار را برای کاربران ساده‌تر می‌کند. خلاصه نویسی ایمیل ها ویژگی جدیدی بود که گوگل با کمک جمینی قولش را داده بود.

اکنون گزارش‌های جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهند تا عرضه این ویژگی زمان چندانی باقی نمانده است. جمنای، هوش مصنوعی گوگل قرار است ویژگی خلاصه نویسی ایمیل ها را به کاربران اندرویدی ارائه دهد. همه منتظر هستند در جریان رویداد  I/O 2024 گوگل در کنار رونمایی از پیکسل 8a خود، از این ویژگی جدید نیز رونمایی کند. یک کاربر مورد اعتماد Android Authority در Assemble Debug موفق شد این ویژگی را در نسخه 2024.04.21.626860299 برنامه Gmail فعال کند.

بیشتر بخوانید: هشدار گوگل، بین هوش مصنوعی و کاربر می‌تواند روابط عاطفی شکل بگیرد

او مجبور شد برای راه‌اندازی این قابلیت ترفندهای زیادی را به کار بگیرد؛ بر همین اساس به نظر نمی‌رسد اکنون کاربران بتوانند به خلاصه نویسی ایمیل ها دسترسی پیدا کنند اما نگران نباشید گوگل به زودی آن را در اختیارتان می‌گذارد.

همانطور که این کاربر اعلام کرده، پس از عرضه این ویژگی عنوان «خلاصه این ایمیل» را در زیر ایمیل‌های خود مشاهده می‌کنید. پس از انتخاب این گزینه، هوش مصنوعی گوگل به کمک شما آمده و ایمیل‌های طولانی شما را خلاصه می‌کند. این قابلیت می‌تواند علاوه بر صرفه جویی در وقت شما، ایمیل‌های طولانی با متن و جزئیات زیاد را ساده کند.

شما همچنین می‌توانید با ضربه زدن روی دکمه‌های شست بالا و پایین در زیر متن خلاصه‌شده به کیفیت خلاصه امتیاز دهید تا گوگل با امتیازهای شما قابلیتش را بهبود بخشد. البته گوگل دکمه‌ای برای کپی کردن خلاصه در کلیپ بورد شما نیز در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید: 

منبع:androidauthority

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر