coinex
راهنمای خرید تکراتو

بهترین فیلم های عاشقانه 2024 ؛ معرفی 18 عنوان برتر

افراد زیادی هر ساله به دنبال بهترین فیلم‌های عاشقانه هستند. پس اگر می‌خواهید بدانید بهترین فیلم های عاشقانه 2024 کدامند، با ما باشید.

ژانر رمانتیک یا عاشقانه معمولا از پرطرفدارترین ژانرهای سینمایی بوده که در تمام سالیان گذشته مخاطبان و طرفداران زیادی داشته است. این ژانر نه فقط در سینما که در دیگر انواع هنر -از تئاتر و موسیقی گرفته تا رمان و داستان- نیز نقش و اولویت مهمی برای مخاطبان دارد. اما بهترین فیلم های عاشقانه 2024 کدامند؟


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین فیلم های عاشقانه 2024

هرساله شمار زیادی فیلم عاشقانه جدید اکران می‌شود و سال 2024 نیز از این قاعده مستثنی نیست. با این اوصاف اگر به دنبال آشنایی با بهترین فیلم عاشقانه 2024 هستید، با ما باشید. در ادامه این مطلب قصد داریم فهرستی از جدیدترین فیلم های عاشقانه 2024 به شما ارائه کنیم.

بهترین فیلم های عاشقانه 2024
بهترین فیلم های عاشقانه 2024

شما همچنین می‌توانید فیلم مورد علاقه‌ خود را در لیست بهترین فیلم های 2024، بهترین انیمیشن های 2024 و بهترین فیلم های دیزنی 2024 هم پیدا کنید. اگر به فیلم‌های اکشن علاقه‌ دارید، بررسی لیست بهترین فیلم های اکشن 2024، بهترین فیلم های علمی تخیلی 2024، بهترین فیلم های کمدی 2024 و بهترین فیلم های مارول 2024 خالی از لطف نخواهد بود. اگر از تماشای فیلم و سریال‌های کره‌ای لذت می‌برید، لیست بهترین فیلم های کره ای 2024 و بهترین سریال های کره ای 2024 هم به شما کمک می‌کند که عنوان مورد علاقه خود را پیدا کنید.

لیزا فرانکشتاین (Lisa Frankenstein)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: زلدا ویلیامز
  • بازیگران:‌ کاترین نیوتون، کول اسپراوس، کارلا گوجینو، لیزا سوبرانو، جو کرست، هنری ایکنبری
  • تاریخ اکران: 9 فوریه 2024 (20 بهمن 1402)

در داستان این عنوان از لیست بهترین فیلم عاشقانه 2024 آمده که یک نوجوان کج‌فهم و یکی از دوستان دبیرستانی‌اش، بعد از یک سری رویدادهای دلهره‌آور و بعضا ترسناک، جسد خوش سیمایی که در اختیار دارند را به زندگی بازمی‌گردانند و برای یافتن عشق، خوشبختی و چند عضو گم شده بدن، ماجراجویی مرگباری را شروع می‌کنند.

از جمله بازیگران این فیلم که به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های رمانتیک 2024 شناخته می‌شود، می‌توان به کاترین نیوتون، کول اسپراوس، کارلا گوجینو، لیزا سوبرانو، جو کرست و هنری ایکنبری اشاره کرد.

جالب است بدانید این نخستین تجربه کارگردانی زلدا ویلیامز محسوب می‌شود و فیلمنامه کار را هم دیابلو کودی، نویسنده برند جایزه اسکار برای فیلم جونو تهیه کرده است. کودی و میسون نویک همچنین تهیه‌کنندگان فیلم محسوب می‌شوند و جف لمپرت به عنوان تهیه‌کننده اجرایی فعالیت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های عاشقانه ترکی

بهترین انیمه های فانتزی عاشقانه، اکشن و دارک

بازیکنان (Players)

بهترین فیلم عاشقانه 2024
فیلم عاشقانه جدید
  • کارگردان: تریش سی
  • بازیگران: جینا رودریگز، دیمون وینس جونیور، تام الیس
  • تاریخ اکران: 14 فوریه 2024 (25 بهمن 1403)

عنوان جذاب دیگری که در لیست جدیدترین فیلم های عاشقانه 2024 قرار می‌گیرد، Players است که بازیگران محبوبی در آن ایفای نقش می‌کنند.

این فیلم درباره یک ژورنالیست ورزشی است که چند سال در رابطه‌های کوتاه‌‌مدت و غیرجدی بوده و تجربه رابطه‌ی طولانی مدت نداشته است. او بعد از مدت‌ها با فردی آشنا می‌شود، به او دل می‌بندد و حالا باید تلاش کند تا او را در زندگی خود نگه‌ دارد.

عشق دروغ خونین (love lies bleeding)

برترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: رز گلس
  • بازیگران: کریستین استوارت، کیتی اوبراین، جنا مالون،
  • تاریخ اکران: 8 مارس 2024 (18 اسفند 1402)

فیلم Love Lies Bleeding که در فارسی به عشق دروغ خونین و عشق زخم می‌زند ترجمه شده، از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 است که توانسته امتیاز 7 از 10 را در IMDB دریافت کند. فیلم‌نامه این اثر به قلم رز گلس نوشته شده و خودش هم آن را کارگردانی کرده است.

داستان درباره مدیر باشگاهی است که عاشق یک بدنساز می‌شود؛ بدنسازی که برای شرکت در یک مسابقه به لاس‌وگاس رفته و از اهالی آن شهر نیست. داستان این فیلم در سال 1989 روایت می‌شود و تاکنون نقدهای مثبتی را دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های عاشقانه

بهترین سریال های ترکی عاشقانه

تصور تو (The Idea of You)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024
برترین فیلم های رمانتیک 2024
  • کارگردان: مایکل شوالتر
  • بازیگران:‌ آن هاتاوی، نیکلاس گالیتزین، پری متفلد
  • تاریخ اکران: 16 مارس 2024 (26 اسفند 1403)

تصور تو نیز از جمله فیلم‌هایی است که می‌تواند مدعی لقب برترین فیلم رمانتیک 2024 باشد. این اثر که در لیست فیلم های جدید 2024 عاشقانه قرار گرفته، ان هتوی را در نقش یک مادر مطلقه 40 ساله به نام سوفی به تصویر می‌کشد که همسرش او را به خاطر زنی جوان‌تر ترک کرده است.

در این حین سوفی با دختر 15 ساله خود به یک فستیوال موسیقی می‌رود و آن‌جا با هیز کمبل، یکی از معروف‌ترین خواننده‌های معاصر دنیا آشنا می‌شود و بعد از مدت کوتاهی، زندگی او کاملا دگرگون می‌شود.

جالب است بدانید این اثر به عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 با الهام از کتابی به همین نام ساخته شده است. نویسنده کتاب پیش از این اعلام کرده بود که برای شخصیت اصلی مرد داستان خود از هری استایلز، خواننده معروف معاصر الهام گرفته است.

چالشگران (Challengers)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: لوکا گوادانینو
  • بازیگران: زندیا، مایک فیست و جاش اکانر
  • تاریخ اکران: 26 آوریل 2024 (7 اردیبهشت 1403)

یکی از بهترین فیلم های رمانتیک 2024 بی‌تردید فیلم پرسروصدای چالشگران با حضور زندایا است که این روزها نقش معشوقه را زیاد بازی می‌کند.

کارگردان فیلم پیش از این و در آثاری چون Call Me By Your Name و Bones And All  توانایی خود در به نمایش گذاشتن صحنه‌های عاشقانه را نشان داده و حالا یکی از بهترین فیلم های عاشقانه امسال را ساخته است.

لوکا گوادنینو در فیلم جدید خود از زندایا و جاش اوکانر، دو بازیگر معروف و جوان هالیوودی استفاده کرده است. داستان فیلم با محوریت شخصیت تاشی دانکن با بازی زندیا روایت می‌شود که یک تنیسور نابغه سابق است و با کناره‌گیری از زمین تنیس، به مربیگری روی آورده است.

همسر تاشی هنوز به بازی تنیس ادامه می‌دهد؛ اما مدتی است که با بدشانسی مواجه شده و برای تغییر اوضاع هرکاری می‌کند. نقطه عطف این اثر که از فیلم های جدید عاشقانه در سال 2024 است به جایی مربوط می‌شود که همسر فعلی تاشی با پاتریک، دوست صمیمی سابق و دوست‌پسر سابق تاشی مواجه می‌شود. این اتفاق تاثیر شگرفی بر روابط و زندگی این سه نفر دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های 2024

ترسناک ترین فیلم های 2024

با ما تمام می‌شود (It Ends with Us)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024
بهترین فیلم های سینمایی عاشقانه 2024
  • کارگردان: جاستین بالدونی
  • بازیگران:‌ بلیک لایولی، جنی اسلیت، برندون اسکلنار
  • تاریخ اکران: 9 اوت 2024 (19 مرداد 1403)

یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 فیلم با ما تمام می‌شود به کارگردانی جاستین بالدونی است. این فیلم بنابر رمانی از کالین هوور چاپ 2016 و با همین نام ساخته شده است. این رمان از زمان انتشار به یکی از محبوبترین آثار عاشقانه در دسته نوجوان و جوان بدل شد و فروش بسیار بالایی داشت.

حتی در سال 2022 رمان با ما تمام می‌شود توانست در لیست پرفروش‌ترین آثار سال نیویورک تایمز، در جایگاه نخست قرار گیرد و تمام این موفقیت‌ها عاملی شد تا اثر کالین هوور به منبع الهامی برای ساخت برترین فیلم عاشقانه 2024 تبدیل شود.

داستان فیلم که احتمالا برترین فیلم رمانتیک 2024 خواهد بود درباره دختری به نام لیلی است که بعد از پایان دوران تحصیلات دانشگاهی آماده می‌شود تا برگ جدید و دوران دیگری از زندگی خود را آغاز کند. او بعد از نقل مکان به خانه تازه خود با فردی به نام رایل آشنا می‌شود و در طول زمان بین این دو نوعی ارتباط و صمیمت عاشقانه شکل می‌گیرد.

اوضاع بین این دو بسیار خوب پیش می‌رود اما ناگهان عشق قدیمی لیلی وارد ماجرا می‌شود و اوضاع را دگرگون می‌کند.

جوکر: جنون مشترک (Joker: Folie à Deux)

بهترین فیلم های رمانتیک 2024

  • کارگردان‌: تاد فیلیپس
  • بازیگران: واکین فینیکس، لیدی گاگا، ززی بیتز
  • تاریخ اکران: 4 اکتبر 2024 (13 مهر 1403)

اگر می‌خواهید یکی از بهترین فیلم های رمانتیک 2024 را ببینید، جوکر: جنون دو نفر یا جنون مشترک به کارگردانی تاد فیلیپس را از دست ندهید. البته در نظر داشته باشید که داستان عاشقانه‌ای که در فیلم تماشا می‌‌کنید، کاملا با فیلم‌های عاشقانه معمولی تفاوت دارد؛ اگر فیلم جوکر محصول سال 2019 را دیده باشید، کاملا متوجه می‌شوید که با یک فیلم عاشقانه متفاوت روبه‌رو هستید.

در ابتدا قرار بود فیلم جوکر دنباله‌ای نداشته باشد؛ اما تاد فیلیپس با توجه به نظر واکین فینیکس و بازخوردهای فیلم خود در سال 2019 تصمیم گرفت تا دنباله‌ی فیلم موفق خود را بسازد. Joker: Folie à Deux از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 است که بی‌صبرانه منتظر آن هستم و متاسفانه تا مهر ماه باید منتظر آن بمانم.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های سریالی 2024

بهترین انیمه های کمدی 2024

یک امر خانوادگی (A Family Affair)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024
جدیدترین فیلم های عاشقانه 2024
  • کارگردان: ریچارد لاگراونیس
  • بازیگران:‌ نیکول کیدمن، اولیویا مکلین، ایان گرگ، جوئی کینگ، زک افران، ژیست والنتین، شری کولا، کتی بیتس، لیزا کوشی
  • تاریخ اکران: زمانی نامشخص در سال 2024

گرچه وعده اکران یک اثر خانوادگی به‌عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 داده شده، اما هنوز هیچ تاریخ اکران دقیقی برای آن مشخص نشده و صرفا می‌دانیم این فیلم عاشقانه جدید در طول سال 2024 پخش می‌شود.

داستان این اثر که از بهترین فیلم های عاشقانه در سال 2024 است درباره یک زن جوان، مادر او و رئیسش در محل کار است که یک رمان عاشقانه تاثیرات عجیب و بعضا خنده‌آوری بر زندگی آن‌ها ایجاد می‌کند. این سه همگی با مشکلاتی در زمینه عشق و مسائل هویتی دست و پنجه نرم می‌کنند.

کارگردانی این فیلم را ریچارد لاگراونیس شناخته‌شده برعهده دارد و از جمله ستارگان این فیلم می‌توان به نیکول کیدمن، جویی کینگ و زک افران اشاره کرد.

آرزوی ایرلندی (Irish Wish)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: جین دامیان
  • بازیگران:‌ اد اسپلرز، لیندزی لوهان، الکساندر ولاهوس
  • تاریخ اکران: 15 مارس 2024 (25 اسفند 1403)

یکی از برترین فیلم های عاشقانه 2024 فیلم آرزوی ایرلندی است که داستان آن درباره فردی به نام مدی است که با وجود اینکه بهترین دوستش نامزد می‌کند و نتوانسته از نظر احساسی با این موضوع کنار بیاید، حاضر می‌شود تا در ایرلند ساقدوش او باشد.

فیلم آروزی ایرلندی به عنوان یکی از فیلم های جدید 2024 عاشقانه محصول آمریکا و به کارگردانی جین دامیان است. این فیلم عاشقانه جدید براساس فیلمنامه‌ای از کرستن هانسن ساخته شده و از جمله بازیگران آن می‌توان به اد اسپلرز اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های علمی تخیلی 2024

بهترین فیلم های دیزنی 2024

کریسمس مبارک (Merry Christmas)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024
فیلم های سینمایی عاشقانه 2024
  • کارگردان: سریرام راغوان
  • بازیگران:‌ کاترینا کایف، ویجی ستوپانی، سانجای کاپور، وینای پاتاک
  • تاریخ اکران: 12 ژانویه 2024 (22 دی 1402)

وقتی بحث بهترین فیلم های عاشقانه 2024 باشد باید نیم‌نگاهی هم به دنیای بزرگ بالیوود داشته باشیم چراکه بعضی از شاهکارهای عاشقانه سالیان اخیر، حاصل کار هندی‌ها بوده است. اتفاقا یکی از جدیدترین فیلم های عاشقانه 2024 با نام کریسمس مبارک محصول هند است که توانسته امتیاز 7 از 10 را در IMDB دریافت کند.

این فیلم را سریرام راغوان کارگردانی کرده و فیلمنامه آن با کار گروهی راغوان در کنار آریجیت بیسواس، پوجا لادا سورتی و آنوکریتی پاندی تهیه شده است. تهیه‌کنندگی فیلم هم که از بهترین فیلم های عاشقانه امسال محسوب می‌شود بر عهده جایا تورانی، سانجی روتری و گیوال گارگ بوده است.

از جمله بازیگران کریسمس مبارک باید به کاترینا کایف، ویجی ستوپانی، سانجای کاپور و وینای پاتاک اشاره کرد. جالب است بدانید کریسمس مبارک به طور همزمان به زبان‌های هندی و تامیلی فیلمبرداری می‌شود. تامیلی زبانی رایج در مناطق جنوبی هند و برخی کشورهای حوزه اقیانوس هند مانند سریلانکا است.

عشق فیو (L’Amour ouf)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: ژیل للوش
  • بازیگران:‌ فرانسوا سیویل، آدل اگزارچوپولوس، بنویت پولوورد، ‌آلن شابا
  • تاریخ اکران: 16 اکتبر 2024 (25 مهر 1403)

مگر می‌شود درباره بهترین فیلم های عاشقانه در سال 2024 سخن بگوییم و سری به پایتخت عشق اروپا، پاریس و کشور فرانسه نزنیم. سینمای فرانسه همیشه در عرضه فیلم عاشقانه جدید و جذاب پیشگام بوده و به نظر می‌رسد که امسال هم با یکی از برترین فیلم های عاشقانه 2024 وارد می‌شود.

این فیلم که شاید حتی برترین فیلم رمانتیک 2024 باشد رابطه عاشقانه دونفر، دختری از خانواده‌ای متوسط و پسری با سابقه متوسط را دنبال می‌کند. پسر در نهایت به یک تبهکار بدل می‌شود و در نتیجه جرایم خود بعد از دستگیری به 12 سال زندان محکوم می‌شود.

این فیلم به عنوان برترین فیلم عاشقانه 2024 به کارگردانی ژیل للوش ساخته شده است و قرار است در 16 اکتبر 2024 اکران شود. از جمله بازیگران این مورد از فیلم های جدید 2024 عاشقانه باید به فرانسوا سیویل، آدل اگزارچوپولوس و بنویت پولوورد اشاره کرد. جالب است بدانید این فیلم عاشقانه جدید اقتباسی از رمانی از سال 1997 به قلم نویل تامپسون است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های شونن 2024

بهترین انیمیشن های دیزنی 2024

حصیر (Wicker)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024
فیلم های مورد انتظار عاشقانه
  • کارگردان: الکس هاستون فیشر، النور ویلسون
  • بازیگران:‌ دیو پتل، اولیویا کلمن
  • تاریخ اکران: نامشخص

حصیر از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 است که بازیگران توانمند و معروفی از جمله دیو پتل و اولیویا کلمن در آن حضور دارند. این فیلم اقتباسی از رمان کوتاه شوهر حصیری به قلم اورسولا ویلیس جونز است.

داستان فیلم که در لیست بهترین فیلم عاشقانه 2024 جایگاه خاصی دارد درباره زندگی یک زن ماهیگیر بدبو، تنها و موردتمسخر دیگران است که نقش او را اولیویا کلمن ایفا می‌کند.

این ماهیگیر تنها یک روز از وضع زندگی خود خسته می‌شود و تحت تاثیر حرف‌های همسایه، تصمیم می‌گیرد یک همسر حصیری برای خود بسازد که نقش او را دیو پتل ایفا می‌کند. این اتفاق اما منجر به سلسله اتفاقات و هرج‌ومرج‌های عجیبی می‌شود که شهر کوچک داستان را به هم می‌ریزد. تماشای این عنوان از بهترین فیلم های رمانتیک 2024 را هرگز از دست ندهید.

کلمن و پتل از جمله بازیگران تراز اول هالیوود محسوب می‌شوند که هر دو در آثار جذابی در طول فعالیت هنری خود ظاهر شده‌اند و حالا همکاری‌شان در این پروژه با کارگردانی الکس هاستون فیشر و النور ویلسون می‌تواند برای مخاطبین بسیار جذاب باشد.

رز الماسی (Diamond Rose)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: تاد ترنر
  • بازیگران:‌ اندرو لارنس، جوئی لارنس، رایان مریمان
  • تاریخ اکران: 10 آگوست 2024 (20 مرداد 1403)

رز الماسی یکی از جدیدترین فیلم های عاشقانه 2024 است که در آن بازیگرانی چون جوی لارنس و اندرو لارنس به ایفای نقش پرداخته‌اند.

داستان این فیلم که از بهترین فیلم های عاشقانه امسال است درباره یک بازیگر زن بیکار است که به یک مزرعه اسب در تگزاس می‌رود تا به کمک یک گاوچران خوشتیپ برای تبدیل شدن به یک گاوچران حرفه‌ای آموزش ببینید. این اما آغاز ماجرا است و ارتباط این دو یکی از بهترین فیلم های عاشقانه در سال 2024 را می‌سازد.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کمدی جهان

بهترین فیلم های اکشن جهان

فیلتر 2 (Colao 2)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024
بهترین فیلم های عاشقانه 2024
  • کارگردان: فرانک پروزو
  • بازیگران:‌ سلین توربیو، آلخاندرو نونس، مانی پرز
  • تاریخ اکران: 12 ژانویه 2024 (22 دی 1402)

شاید فیلتر 2 برترین فیلم عاشقانه 2024 نباشد اما با توجه به محبوبیت قسمت اول که به ساخت قسمت دوم انجامید انتظار می‌رود با یکی از بهترین فیلم های جدید 2024 عاشقانه مواجه باشیم. این فیلم به عنوان برترین فیلم رمانتیک 2024 درباره آنتونیو و لورا است که بعد از 6 سال زندگی بدون حاشیه حالا در رابطه خود با بحران‌هایی چالش‌برانگیز مواجه شده‌اند.

دور (Distant)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: جاش گوردون، ویل اسپک
  • بازیگران:‌ آنتونی راموس، نائومی اسکات، کریستوفر هیوجو
  • تاریخ اکران: 19 ژانویه 2024 (29 دی 1402)

گرچه به نظر می‌رسد مراحل تهیه این فیلم در روزهای پایانی خود به سر می‌برد اما هنوز اطلاعات خاصی از داستان و زمان پخش آن منتشر نشده، اما گمان می‌رود که به عنوان یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 در طول سال جدید میلادی اکران شود.

داستان فیلم که از جمله بهترین فیلم های رمانتیک 2024 است درباره یک سفینه فضایی اندی است که سیارکی به آن اصابت می‌کند و در نتیجه آسیب وارده ناگزیر به فرود در یک سیاره بیگانه و ناشناخته می‌شود. در شرایط خطرناکی که اندی برای بقای خود می‌جنگد، با نائومی ارتباط برقرار کرده و از او برای نجات خود کمک می‌خواهد و این سرآغازی بر داستان‌های بعدی است.

جالب است بدانید بخش‌هایی از این فیلم که بهترین فیلم  عاشقانه 2024 محسوب می‌شود در بحبوحه همه‌گیری کووید در مجارستان و شهر بوداپست، پایتخت این کشور فیلمبرداری شد.

بعد از این ماجرا، مراحل تدوین فیلم توسط گریگوری پلاتکین انجام شد و موسیقی آن را نیز استیون پرایس ساخت. وظیفه پخش جهانی این فیلم بر عهده یونیورسال پیکچرز است.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمیشن های تاریخ سینما

بهترین فیلم های ترسناک جهان

فیلم کسی مانند تو (Someone Like You)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024
فیلم های سینمایی رمانتیک 2024
  • کارگردان: تایلر راسل
  • بازیگران:‌ سارا فیشر، جیک آلین، لین کالینز
  • تاریخ اکران: 2 آوریل 2024 (14 فروردین 1403)

فیلم کسی مانند تو یکی از کاندیداهای بهترین فیلم عاشقانه 2024 است که در آوریل 2024 اکران شده و کارگردانی و نویسندگی آن بر عهده تایلر راسل بوده است. از جمله مهمترین بازیگران این فیلم می‌توان به جیک الین، سارا فیشر، لین کالینز و رابین لایولی اشاره کرد.

داستان فیلم که از جدیدترین فیلم های عاشقانه 2024 محسوب می‌شود درباره معمار جوانی به نام داوسن گیج است که بعد از اینکه دوست صمیمی خود را از دست می‌دهد به دنبال خواهر دوقلوی مخفی او می‌گردد.

جالب است بدانید این عنوان از بهترین فیلم های عاشقانه امسال بر اساس رمانی از کارن کینگزبری ساخته شده که در شمار پرفروش‌ترین کتاب‌های فهرست معروف نیویورک تایمز قرار گرفته است. کسی مانند تو یک داستان عاشقانه زیبا و رهایی‌بخش توصیف شده و انتظار می‌رود یکی از بهترین فیلم های عاشقانه در سال 2024 باشد.

عشق… بازنگری (Love… Reconsidered)

بهترین فیلم های عاشقانه 2024

  • کارگردان: کارول هارتسل
  • بازیگران:‌ کالتن هاینز، ماریسا رایان، الین برومکا
  • تاریخ اکران: 2 فوریه 2024 (13 بهمن 1403)

یکی از بهترین فیلم های عاشقانه 2024 فیلم عشق بازنگری است که به کارگردانی کارول هارتسل ساخته شده و در ماه فوریه اکران شده است.

داستان این عنوان از فیلم های جدید عاشقانه در سال 2024 درباره روبی سی‌ساله است و ساکن نیویورک است که وضعیت خیلی جذابی ندارد اما زندگی او بعد از یک ملاقات تصادفی با صاحب یک فروشگاه کالاهای عتیقه به کلی دگرگون می‌شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین فیلم های کره ای

بهترین انیمه های سینمایی جهان

چشم خصوصی (The Private Eye)

بهترین فیلم های رمانتیک 2024
بهترین فیلم عاشقانه 2024
  • کارگردان: جک کوک
  • بازیگران:‌ اریک رابرتس، الیزا رابرتس، وایان بلو پالمیری، رایان رمینگتون، رزالیندا بوکس، دنزل ویتاکر
  • تاریخ اکران: 9 فوریه 2024 (20 بهمن 1402)

یکی از برترین فیلم های عاشقانه 2024 فیلم چشم خصوصی است که داستان جذاب و پیچیده‌ای را از نگاه یک کارآگاه خصوصی به نام مورت مدیسون ارائه می‌کند. این کارآگاه که مدتی است در حرفه خود وضعیتی رو به افول دارد با یک زن جذاب مواجه می‌شود که او را برای پرونده‌ای غیرمعمول استخدام می‌کند.

فیلم چشم خصوصی به کارگردانی جک کوک که از برترین فیلم عاشقانه 2024 است، با حضور ستارگانی چون اریک رابرتس و دنزل ویتاکر، داستان رازآلود، عاشقانه و جذابی و را از موقعیت یک کارآگاه خصوصی بیان می‌کند.

سوالات متداول

بهترین فیلم های عاشقانه 2024 کدامند؟

چشم خصوصی، لیزا فراکنشتاین، جوکر: جنون مشترک، تصور تو، عشق دروغ خونین و رز الماسی از بهترین فلیم های عاشقانه 2024 هستند.

بهترین فیلم‌های عاشقانه 2024 مبتنی بر کتاب کدامند؟

فیلم‌های کسی چون تو، تصور تو، با ما تمام می‌شود و حصیر از بهترین فیلم‌های عاشقانه مبتنی بر کتاب در سال 2024 هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین فیلم‌های عاشقانه در سال 2024 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر