coinex
راهنمای خرید تکراتو

آیپد پرو جدید ممکن است دارای تراشه M4 باشد

پس از ماه‌ها انتظار، اپل بالاخره تصمیم گرفت تبلت‌های خود را در 7 می رونمایی کند. شایعاتی در این زمینه وجود دارد که مثل همیشه آیپد پرو جدید احتمالا در دو اندازه متفاوت عرضه خواهد شد.اکنون مارگ گورمن در مصاحبه‌اش با بلومبرگ اطلاعات تازه‌ای در اختیارمان قرار داده است. بر اساس گفته‌های وی احتمالا آیپد پرو بعدی به چیپست M4 اپل مجهز خواهد شد؛ در این صورت می‌توانیم منتظر پیشرفت قابل توجهی در این دستگاه نسبت به نسل قبلی خود که از M3 استفاده می‌کرد، باشیم.


بیشتر بخوانید:


عرضه آیپد پرو جدید نزدیک است

پیش‌تر گورمن گورمن جدول زمانی عرضه M4 را مشخص کرد؛ بر همین اساس به نظر می‌رسد تراشه جدید اپل به آیپد بعدی که در اواخر سال جاری عرضه می‌شود، برسد.

اما گورمن وعده داده که آیپد پرو جدید اپل اولین دستگاهی است که به هوش مصنوعی این کمپانی مجهز می‌شود. اگر همه چیز طبق اطلاعات اعلام شده پیش برود آیپدهای بعدی احتمالا با یکی از بهترین تبلت های 2024 روبرو خواهیم بود که قطعا ارزش انتظار را دارد. 

آیپد پرو جدید با نمایشگر OLED ارائه شده و این باعث می‌شود که باریک‌ترین آی‌پد تاریخ باشد. گورمن می‌گوید: «اپل در کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان خود در ماه ژوئن، روی چگونگی بهره‌گیری تراشه‌های M4 و آی‌پد پروهای جدید از نرم‌افزار و خدمات هوش مصنوعی که به‌عنوان بخشی از iPadOS 18 در پاییز ارائه می‌شود، تمرکز خواهد کرد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آیپد پرو جدید چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر