coinex
راهنمای خرید تکراتو

فعالسازی بسته اینترنت هدیه دولت ویژه روز معلم

وزیر ارتباطات امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت از بسته اینترنت هدیه دولت ویژه روز معلم خبر داد. این بسته فقط برای معلمان در نظر گرفته شده است.

امروز در حاشیه برگزری جلسه هیئت دولت و پس از پایان این جلسه، وزیر ارتباطات به میان خبرنگاران آمد و از جدیدترین اقدامات وزارت ارتباطات توضیحاتی را ارائه کرد. وی نخست به موضوع گوشی‌های ایرانی و ویژگی جنجال‌برانگیز تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت پرداخت و گفت که همه گوشی‌های ساخت داخل به این ویژگی مجهز خواهند شد.

حتماً می‌دانید که امروز چهارشنبه، 12 اردیبهشت 1403 روز معلم است و زارع‌پور به پاس قدردانی از زحمات این قشر از بسته اینترنت هدیه دولت ویژه روز معلم خبر داد و گفت این بسته 30 گیگابایتی ویژه استفاده در اپلیکیشن شاد است.

بیشتر بخوانید: مقایسه قیمت بسته های اینترنت ADSL در اپراتورهای ثابت [+ جدول]

بسته اینترنت هدیه دولت ویژه روز معلم

عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص بسته هدیه این وزارتخانه به معلمان گفت:

«به مناسبت روز معلم برای معلمانی که از «شاد» استفاده می‌کنند بسته اینترنتی رایگان تا سقف ۳۰ گیگابایت طراحی کرده‌ایم که طور خودکار برای آن‌ها فعال می شود و نیازی به ثبت نام ندارد.»

زارع‌پور همچنین درباره پایگاه پرتاب در حال ساخت در جنوب کشور گفت: «این پایگاه پرتاب فضایی در جنوب کشور در حال ساخت است که در همین دولت کلید خورده است. امیدواریم که امسال بتوانیم فاز اول آن را به اتمام برسانیم و اولین پرتاب را تا پایان سال انجام دهیم. این پایگاه یک پایگاه استراتژیک و راهبردی مهم در صنعت فضایی کشور است.»

بازدید از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی برای همه معلمان رایگان است

با موافقت سید عزت‌الله ضرغامی، وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، اماکن فرهنگی‌تاریخی در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان و استادان دانشگاه، رایگان است.

بر اساس این اطلاعیه روز اامروز چهارشنبه 12 اردیبهشت‌ماه، معلمان، آموزگاران و استادان دانشگاه می‌توانند با ارائه کارت شناسایی مرتبط، از موزه‌ها، پایگاه‌های میراثی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در سراسر کشور، به صورت رایگان بازدید کنند.

ساعت کاری اماکن فرهنگی تاریخی در شش‌ماهه نخست سال جاری در طول ایام هفته از ۹ تا ۱۸ است و در روز‌های پنجشنبه و جمعه، تا ساعت ۲۰ افزایش می‌یابد.

علاقه‌مندان به بازدید از هر موزه، پایگاه میراثی یا محوطه تاریخی، با مراجعه به تارنما یا صفحه آن در فضای مجازی، از ساعات دقیق فعالیت آن اطلاع حاصل کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص بسته اینترنت ویژه معلمان برای استفاده در اپلیکیشن شاد چیست؟ لطفاً نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر