coinex
راهنمای خرید تکراتو

دریافت مجوز برای کانال های خبری اجباری شد؛ مهلت فقط تا پایان اردیبهشت‌ماه [+ لینک راهنما]

هیئت نظارت بر مطبوعات اعلام کرد که دریافت مجوز برای کانال های خبری اجباری شده است و همه گردانندگان این کانال‌ها باید تا پایان اردیبهشت‌ماه برای دریافت مجوز اقدام کنند.

کانال‌های خبری بسیار زیادی در پیام‌رسان تلگرام وجود دارد که مستقیماً اخبار روز را نشر می‌دهند. این کانال‌ها تاکنون فعالیتشان را بدون دریافت مجوز پیش  می‌بردند اما با تصمیمات جدید ظاهراً دریافت مجوز برای کانال های خبری اجباری شده و تمامی گردانندگان کانال‌های فاقد مجوز می‌بایست نهایتاً تا پایان اردیبهشت‌ماه برای دریافت مجوز اقدم کنند.

بیشتر بخوانید: شیوه درآمدزایی صاحبان کانال های تلگرامی از این پیام رسان چگونه است؟

دریافت مجوز برای کانال های خبری

دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات اعلام کرده است:

«در راستای اجرای قوانین و مقررات رسانه‌ای کشور از همه گردانندگان کانال‌های خبری در پیام‌رسان‌ها دعوت می‌شود به منظور انجام فرایند قانونی اخذ مجوز و بهره‌مندی از حمایت‌های قانونی، حداکثر تا پایان اردیبهشت‌‌ماه نسبت به ثبت درخواست مجوز فعالیت خود از طریق سامانه جامع رسانه‌ها اقدام کننند.»

دریافت مجوز برای کانال های خبری

فعالیت همه رسانه‌ها به موجب قانون مطبوعات، مستلزم دریافت مجوز است و براساس بند «پ» ماده سه آیین‌نامه اجرایی قانون مطبوعات کشور، پیام‌رسان‌ها و کانال‌های خبری نیز مشمول این الزام قانونی هستند.

اگر شما هم هنوز نمی‌دانید که برای ثبت درخواست مجوز کانال خبری باید چکار کرد، پیشنهاد می‌کنیم  از راهنمای ثبت سامنه خبری استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درخصوص اجباری شده دریافت مجوز برای کانال‌های خبری چیست؟ لطفاً نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر