coinex
otetmarket
propification.com

ردمی‌ نوت 13 دقیقا مشخصات پوکو M6 4G را دارد

با توجه به اطلاعاتی که تاکنون منتشر شده، همه از وجود دو دستگاه جدید شیائومی با نام های ردمی‌ نوت 13 و 13c مطلع هستیم؛ اما در این میان اتفاق جالبی رخ داده، به نظر می‌رسد علاوه بر شیائومی، برند فرعی‌اش پوکو نیز بر روی ردمی 13 کار می‌کند.

پیش تر وجود این دستگاه در گواهینامه های متعددی از جمله IMDA سنگاپور، FCC ایالات متحده و EEC تأیید شده است. اکنون نیز این دستگاه با شماره مدل 24040RN64Y در اندونزی SDPPI مشاهده شده. تاکنون هیچ کدام از این منابع  مشخاصت اصلی ردمی‌ نوت 13 را اعلام نکرده‌اند.

بیشتر بخوانید: نسخه World Champions Edition شیائومی ردمی نوت 13 پرو پلاس معرفی شد

طبق گفته FCC، باتری ردمی‌ نوت 13 دارای ظرفیت معمولی 5000 میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 33 واتی خواهد بود.

این گوشی با اندروید 14 بر پایه سیستم عامل HyperOS 1.0 عرضه شده و بلوتوث 5.3 را نیز به همراه دارد؛ شایعه‌هایی که پیش‌تر اعلام شدند که این دستگاه به چیپست هلیو G88 مجهز است. در این صورت احتمالا این دستگاه همان پوکو M6 4G باشد که تاکنون چندین گواهینامه نیز دریافت کرده است.

ردمی‌ نوت 13 دقیقا مشخصات پوکو M6 4G را دارد

با این حال خیلی عجیب و دور از ذهن است که یک گوشی هوشمند با هر دو برند پوکو و شیائومی به بازار عرضه شود. با این وجود احتمال می‌رود پوکو M6 4G به زودی وارد بازار هند می‌شود؛ ردمی‌ نوت 13 نیز قرار است در آنجا عرضه شود که در این صورت جنجال به پا می‌شود.

به هر حال گوشی جدید ردمی 13 تاکنون گواهینامه BIS را دریافت نکرده بنابراین انتظار می‌رود حداقل از لحاظ زمانی این دو دستگاه با یکدیگر تفاوت داشته باشند.

.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر