coinex
راهنمای خرید تکراتو

معاون وزیر نیرو: امسال با کمبود برق مواجه نیستیم

هر سال با نزدیک شدن به فصل های گرم سال مسئله قطعی و کمبود برق مطرح می‌شود اما به نظر می‌رسد امسال شرایط فرق کرده است. امروز معاون وزیر نیرو اعلام کرد که امسال با خاموشی مواجه نخواهیم شد.

همایون حائری معاون وزیر نیرو در خصوص موضوع کمبود برق در سال جاری عنوان کرد:« با توجه به اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با همکاری مشترکان صنعت برق امسال خاموشی نخواهیم نداشت.»

بیشتر بخوانید: یارانه نقدی اردیبهشت 1403 چه زمانی واریز خواهد شد؟

وی در پاسخ به این سوال که آیا برای امسال پیش بینی برای وقوع خاموشی و انتشار جداول در این راستا شده است یا نه گفت:« با توجه به تدابیر در نظر گرفته شده پیش بینی برای خاموشی‌ها نداریم.انشاالله با تلاش‌های صورت گرفته و مدیریت مصرف می توانیم تابستان را پشت سر بگذاریم.»

حائری ادامه داد:« نمی توان عدد دقیقی را اعلام کرد، چراکه ناترازی برق بستگی به مدیریت مصرف دارد.»

در ادامه مصطفی رجبی مشهدی مدیرعامل توانیر ، توضیحاتی را در خصوص ناترازی برق ارائه داد. او می‌گوید:« اگر مشارکت مردم نباشد ناترازی زیاد است؛ اما پیش بینی ما این است با پویش با انرژی و مشارکت مردم ناترازی به حداقل ممکن برسد.در ابتدای دولت رقم ناترازی حدود ۱۴ هزار مگاوات بود پیش بینی این است؛ امسال با اقداماتی که صورت می گیرد به حدود ۱۰ تا ۱۱ هزار مگاوات برسیم.»

رجبی خاطر نشان کرد:« تعریف ۱۸۰ برنامه و شروع پویش با انرژی برای گذر از تابستان احتمال خاموشی در کشور را کمرنگ کرده است، اما انتظار می‌رود که مردم همکاری لازم را در این بخش داشته باشند تا تابستان امسال را بدون خاموشی پشت سر گذاشته شود.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی کمبود برق چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر