coinex
راهنمای خرید تکراتو

20 شهری که میلیارد‌های جوان برای زندگی انتخاب کرده‌اند

Hurun فهرست جهانی میلیارد‌های جوان سال 2024 را منتشر کرد. نکته‌ای که در این فهرست جلب توجه می‌کند، محل زندگی آنهاست. به نظر می‌رسد برخی از شهر های پتانسیل بالایی برای جذب ثروتمندان دارند. اینفوگرافیک که با توجه به این لیست تهیه شده، ثروتمندترین شهر های جهان را به ما نشان می‌دهد.بر اساس لیست منتشر شده، نیویورک توانسته 340/000 شهروند با دارایی یک میلیون دلار را به خود جذب کند. شاید منتظر باشید دومین نامی که به چشمتان می‌خورد چین باشد اما اینطور نیست. به نظر می‌رسد روند اقتصادی این کشور بر ساکنانش تاثیر گذاشته و باعث افول جایگاه آنها شده است.


بیشتر بخوانید:


میلیارد‌های جوان در کدام شهر‌ها بیشتر زندگی می‌کنند؟

تعداد زیادی از میلیاردرها سال گذشته پکن را برای زندگی خود انتخاب کرده بودند؛ اما این شهر نتوانسته جایگاه خود را حفظ کند. بر اساس داده‌ها این شهر حتی از بمبئی و لندن هم عقب افتاده است.

میلیارد‌های جوان در کدام شهر‌ها بیشتر زندگی می‌کنند؟

بهرحال همانطور که مشخص است نیویورک توانسته در صدر فهرست شهرهای قرار بگیرد که میلیاردهای جواب برای زندگی انتخاب می‌کنند. پس از آن نیز لندن، دهلی نو (۶+) و بمبئی (+۳) بیشترین صعود را داشته‌اند. در نهایت هم چین و ایالات متحده توانسته‌اند حدود نیمی از جمعیت 3/200 میلیاردر جهان را در خود جای بدهند.

میلیارد‌های جوان در کدام شهر‌ها بیشتر زندگی می‌کنند؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ثروتمندترین شهر های جهان چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر