coinex
راهنمای خرید تکراتو

آیکو Neo 9S Pro با تراشه Dimensity 9300+ عرضه می‌شود

آیکو Neo9 Pro سال گذشته با چیپست Dimensity 9300 وارد بازار شد. این برند که یکی از زیرمجموعه‌های ویوو محسوب می‌شود، به تازگی اعلام کرده که قصد دارد گوشی جدید خود به نام آیکو Neo 9S Pro را با تراشه Dimensity 9300+ تولید کند.امروز تصاویر زنده‌ای از دستگاه در کنار ویوو X100s با تراشه Dimensity 9300+ منتشر شد. به نظر می‌رسد آیکو Neo 9S Pro با دو پیکربندی Neo9 و Neo9 Pro یعنی با هر دو نوع چینی و جهانی روانه بازار شود.


بیشتر بخوانید:


مشخصات آیکو Neo 9S Pro

احتمالاً برخی از مشخصاتی گوشی جدید آی‌کیو آیکوو نئو 9 اس پرو، مانند اندازه صفحه نمایش که 6.78 اینچ، ظرفیت باتری که 5160 میلی‌آمپر ساعت، قابلیت شارژ سریع با توان 120 وات، شبیه به نسل قبلی این دستگاه باشد.

از آنجایی که در قاب پشتی دو دوربین دیده می‌شود، احتمال می‌رود این گوشی از دوربین دوگانه استفاده کرده باشد. اما سوالی که شکل می‌گیرد این است که آیا توسعه‌دهنده این دستگاه از ترکیب برنده دو دوربین 50 مگاپیکسلی نسخه چینی در نسخه بین‌الملل بهره خواهد برد یا به 8 مگاپیکسل کاهش خواهد داد. بعلاوه شایعه‌هایی در خصوص استفاده از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 وجود دارد اما هنوز اطلاعات بیشتری به جهت رد یا تائید آن موجود نیست.

آیکو Neo 9S Pro با تراشه Dimensity 9300+ عرضه می‌شود

 

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره آیکو Neo 9S Pro چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر