coinex
راهنمای خرید تکراتو

پورشه پانامرا 2024 با موتور قدرتمند 348 اسب بخار عرضه شد؛ قیمت، مشخصات و ویژگی‌های ایمنی

پورشه آخرین نسخه پانامرا را با فناوری‌های چشمگیر و طراحی لوکس برای بازار هند معرفی کرد. پورشه پانامرا 2024 با طراحی زیبا و موتور قدرتمندی که همراه با تکنولوژی پیشرفته عرضه شده و هیچ‌کدام از پارامترهای خاص بودن را فراموش نکرده استبا توجه به قیمت 1.70 روپیه‌ای که پورشه پانامرا 2024 دارد، به نظر این خودرو در دسته‌بندی پریمیوم قرار می‌گیرد و احتمالا یکی بهترین خودروهای پورشه 2024 خواهد بود.

پانامرا جدید با تغییرات مهمی در بیرون خودرو عرضه شده و از زبان طراحی پورشه الهام گرفته است. در قسمت جلو، سازنده خودرو با تغییراتی در ظاهر، طراحی چراغ‌های جلو را تنظیم کرده و یک ورودی هوا اضافه کرده است. علاوه بر این، پروفیل  خودرو با پنجره‌های بازطراحی شده و یک چرخ آلیاژی جدید، همانند نسخه قبلی، باقی مانده است.


بیشتر بخوانید: 


معرفی امکانات پورشه پانامرا 2024

در طراحی داخلی، پورشه پانامرا 2024 از ویژگی‌هایی که دو خودرو دیگر این شرکت به نام تایکان و اس‌یوی جدید کاین استفاده کرده و ترکیبی از طراحی مدرن و تکنولوژی پیشرفته ارائه می‌دهد و از صفحه نمایش لمسی 12.6 اینچی همراه با یک نمایشگر خوشه 10.9 اینچی بهره می‌برد.

علاوه بر این مجهز به یک صفحه نمایش جداگانه است که به صورت اختیاری برای مسافران جلوی خودرو قرار می‌گیرد. این نمایشگر معمولاً در قسمت جلویی صندلی‌های عقب یا در نزدیکی آن‌ها قرار می‌گیرد و به مسافران این امکان را می‌دهد تا به اطلاعات مربوط به سفر و خودرو مانند نقشه‌ها، موسیقی، اطلاعات مربوط به سیستم‌های راهنمایی و رانندگی و سایر امکانات سرگرمی دسترسی داشته باشند. این نمایشگر به طور کلی بهبود تجربه مسافران عقب خودرو را افزایش می‌دهد و امکان ارتباط بیشتری بین همه سرنشینان را فراهم می‌کند.

معرفی امکانات پورشه پانامرا 2024 

در مورد ویژگی‌ها، پورشه به ارائه تجربه رانندگی پریمیوم متعهد است و از چراغ‌های ماتریس LED برای پارک بهتر استفاده کرده است. انتخاب کننده حالت رانندگی اکنون در دسته فرمان است، در حالی که شارژ بی‌سیم اطمینان می‌دهد که دستگاه‌ها طی سفر همیشه شارژ دارند. همه‌‌ی این ویژگی‌ها در کنار صندلی‌های برقی و شش کیسه هوا برای تمام سرنشینان، سفری ایمن را تضمین می‌کنند.

وقتی حرف قدرت باشد، هیچگاه پورشه شما را نامید نکرده است. پورشه پانامرای جدید با موتور بنزینی V6 توربوشارژ 2.9 لیتری قدرتمند، که 348 اسب بخار و 500 نیوتن متر گشتاور ارائه می‌دهد، همراه است که عملکرد ارتقا یافته ای نسبت نسخه قبلی دارد.

پورشه پانامرا 2024 0 تا 100 کیلومتر را در عرض 5.1 ثانیه پر می‌کند و به سرعت 272 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که توسط یک دنده PDK ۸ سرعته تغذیه می‌شود. ویژگی‌های استاندارد شامل سوسپانسیون هوایی تطبیقی (PASM) برای راحتی بیشتر در رانندگی و کنترل است.

بیشتر بخوانید: 

منبع: smartprix

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر