coinex
otetmarket
propification.com

موتو X50 اولترا در مرجع صدور گواهی TENAA ظاهر شد

موتو X50 اولترا در مرجع صدور گواهی TENAA قرار گرفت. این گوشی به زودی به عنوان نسخه چینی موتو اج 50 اولترا در بازار چین معرفی خواهد شد.

همان‎‌طور که می‌دانید Moto Edge 50 Ultra ماه گذشته در بازار جهانی معرفی شد. حال، قرار است که این گوشی با نام جدید Moto X50 Ultra در بازار چین عرضه شود. این دستگاه اخیرا بر روی پلتفرم 3C با پشتیبانی از شارژ 125 واتی قرار گرفته و اکنون نیز در وب‌سایت صدور گواهی TENAA ظاهر شده است. این گواهی، برخی از مشخصات کلیدی از جمله مقدار رم و فضای ذخیره‌سازی را فاش کرده است. شایان ذکر است که موتورولا هنوز تاریخ عرضه موتو X50 Ultra را اعلام نکرده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات موتو X50 اولترا

موتو X50 Ultra با شماره مدل XT2401-2 در پلتفرم صدور گواهی TENAA قرار گرفته است. تصاویر منتشر شده از این دستگاه، یک صفحه نمایش خمیده با سوراخ پانچ تراز وسط و یک ماژول دوربین مربعی شکل را نشان می‌دهند. آن‌طور که پیداست، این ماژول سه سنسور را در خود جای داده که دو عدد از آنها 50 مگاپیکسلی و دیگری 64 مگاپیکسلی (احتمالا لنز پریسکوپ) است.

موتو X50 اولترا
گواهی TENAA موتو X50 اولترا

طبق آنچه که در این مرجع ذکر شده، موتو ایکس 50 اولترا دارای یک صفحه نمایش 6.67 اینچی اولد با وضوح 1220 در 2712 پیکسل خواهد بود. این گوشی به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام با فرکانس 3.19 گیگاهرتز مجهز شده و در چهار پیکربندی مختلف با 8/ 12/ 16/ 18 گیگابایت رم و 128 گیگابایت/ 256 گیگابایت/ 512 گیگابایت/ 1 ترابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود.

طبق اطلاعات موجود در گواهی TENAA، منبع تغذیه موتو X50 اولترا یک باتری 4365 میلی آمپر ساعتی خواهد بود. این باتری کمی از نسخه جهانی یعنی موتو Edge 50 Ultra کوچک‌تر است اما به احتمال زیاد موتورولا اندازه آن را در تبلیغات برابر 4500 میلی آمپر ساعت اعلام خواهد کرد.

موتورولا قبلا مدعی شده که این گوشی از قابلیت‌ها و ویژگی‌های مبتنی بر هوش مصنوعی برخوردار خواهد بود؛ حال باید صبر کرد و دید که این ویژگی‌ها دقیقا چه هستند و چه امکاناتی را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. گفته می‌شود که تفاوت اصلی میان نسخه‌های چینی و جهانی در همین مورد خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره نسخه چینی موتو اج 50 اولترا یعنی موتو X50 اولترا و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر