coinex
راهنمای خرید تکراتو

عینک آفتابی هواوی Eyewear 2 در 15 می در چین عرضه می‌شود

عینک آفتابی هواوی Eyewear 2 در رویداد تابستانه هوآوی که در تاریخ 15 مه 2024 در کشور چین برگزار می‌شود، معرفی خواهد شد.

اگر به یاد داشته باشید، سال گذشته در ماه سپتامبر، هواوی از عینک هوشمند Eyewear 2 خود در چین رونمایی کرد. این شرکت اکنون در نظر دارد که یک مدل آفتابی از این محصول هوشمند را روانه بازار کند. ظاهرا هوآوی قصد دارد که این عینک آفتابی را در رویداد تابستان 2024 در تاریخ 15 می (26 اردیبهشت) در چین معرفی کند. انتظار می‌رود که این برند در کنار عینک‌های هوشمند از دستگاه‌های دیگری از جمله لپ‌تاپ و تبلت نیز رونمایی کند.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


عینک آفتابی هواوی Eyewear 2

عینک آفتابی هوآوی Eyewear 2 با فریم مربعی، یک ظاهر مدرن و شیک دارد. این محصول برای کسانی مناسب است که در طول روز ساعات زیادی را در زیر نور مستقیم آفتاب می‌گذرانند و یا کسانی که برای تکمیل استایل خود از اکسسوری‌هایی مانند عینک استفاده می‌کنند. البته اشخاصی که عینکی هستند و به عینک‌های طبی نیاز دارند، نمی‌توانند از این گجت هوشمند استفاده کنند.

عینک آفتابی هواوی Eyewear 2

جزئیات مربوط به مشخصات عینک هواوی Eyewear 2 هنوز اعلام نشده، اما می‌توان انتظار مشخصات و ویژگی‌هایی مشابه با عینک‌های طبی هواوی را داشت. عینک‌های طبی هواوی در پنج سبک مختلف یعنی بدون رینگ، خلبانی، نیم‌رینگ مربعی، تیتانیومی و طلایی به بازار عرضه می‌شوند.

برای یادآوری، لنزهای عینک هوشمند Huawei Eyewear 2 با لنزهای طبی زایس قابل تعویض بودند و کاربران می توانستند با ضربه زدن یا کشیدن انگشت روی ناحیه شقیقه و دسته عینک، عملکردهای مختلفی را اجرا کنند. این عینک هوشمند به یک بلندگوی داخلی هم مجهز شده بود که صدای آن با یک واحد دو دیافراگمی تا حد زیادی بهبود یافته بود. برای برقراری تماس‌های واضح نیز از فناوری حذف نویز سه‌گانه بهره گرفته شده بود.

از دیگر مشخصات برجسته عینک هوشمند هواوی Eyewear 2 می‌توان به طول عمر باتری 11 ساعته با یک بار شارژ و پشتیبانی از شارژ سریع (3 ساعت آماده به کار تنها با 10 دقیقه شارژ) اشاره کرد. قیمت عینک هوشمند هواوی Eyewear 2 در بازار اروپا برابر 300 یورو و در بازارا چین برابر 1699 یوان است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره عینک آفتابی هواوی Eyewear 2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به شاتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر