;
coinex

بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل ؛ معرفی برترین گجت‌های کاربردی

اگر از طرفداران بازی جذاب پابجی موبایل باشید، با استفاده از بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل می‌توانید تجربه بازی خود را به ایده‌آل‌ترین حالت برسانید.

از زمان رایج‌شدن گوشی‌های هوشمند در بازار، همواره قدرت پردازشی این گوشی‌ها رو به رشد بوده و به تدریج دسته گوشی‌های تخصصی گیمینگ و به تبع آن، بازی‌های موبایلی ایجاد شد و همواره بیشتر پیشرفت کرد. امروز گیمرهای موبایلی جامعه‌ای خاص خود دارند و پرشمار بازی‌های جذاب را در پلتفرم گوشی اجرا می‌کنند.

با توجه به افزایش شمار گیمرهای موبایلی، پیشرفت گوشی‌های گیمینگ و توجه به صنعت بازی موبایلی، حالا شرکت‌های مطرح و صاحب‌نام به تدریج در حال عرضه برخی گجت‌های گیمینگ تخصصی مخصوص موبایل هستند. اگر یک پابجی باز حرفه‌ای هستید و می‌خواهید مثل حرفه‌ای‌ها پابجی بازی کنید، در ادامه با معرفی بهترین گجت های برای پابجی با ما باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل

هدف از طراحی و تولید بهترین گجت های گیمینگ موبایل سهولت و راحتی بیشتر در انجام بازی است و همین مسئله سبب شده تا این گجت‌ها امروزه طرفداران زیادی داشته باشند.

در واقع با استفاده از بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل می‌توانید تجربه بهتری در بازی کردن داشته باشید و در ساعات طولانی بازی کردن خسته نشوید. اما بهترین گجت های های گیمینیگ مخصوص پابجی موبایل کدامند؟

ایرباد بی‌سیم Sony WF-1000XM5 Truly Wireless

بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل
بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل

عمده گیمرهایی که اهل سیستم و کنسول هستند، استفاده از هدست‌های بزرگ و غول‌پیکر تخصصی گیمینگ را ترجیح می‌دهند. گرچه می‌توانید از یک هدست گیمینگ به عنوان یکی از بهترین گجت های برای پابجی استفاده کنید اما اگر حوصله جابجایی هدست‌های بزرگ را ندارید و یک محصول اقتصادی‌تر و کوچک را ترجیح می‌دهید، باید بدانید که امروز ایربادهای بسیار باکیفیتی در بازار موجود است که برخی از آن‌ها می‌توانند در بازی‌های موبایلی هم مورد استفاده قرار گیرند.

پیرو این بحث باید گفت که یکی از بهترین گجت های گیمینگ موبایل ایرباد جدید و جذاب سونی WF-1000XM5 Truly Wireless است که کیفیت صدا و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. البته این مدل از جمله گران ترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل است.

در مدل جدید ایربادهای سونی، کیفیت صدا و بازتولید آن پیشرفت چشمگیری داشته و در مجموع توازن بهتری بین باس و صدای زیر شاهدیم.

گوشی‌های این مورد از بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل نسبت به نسل قبلی کمی کوچکتر و دایره‌ای‌تر طراحی شده و در نتیجه با وجود سری سیلیکونی به نسبت راحت‌تر در همه گوش‌ها قرار می‌گیرد. شما البته سایز سری سیلیکونی را با توجه به ابعاد مختلف آن که در جعبه قرار گرفته می‌توانید تغییر دهید.

به عنوان یکی از بهترین گجت های گیمینگ مخصوص پابجی موبایل این دستگاه از قابلیت حذف نویز فعال نیز برخوردار است که منجر به عملکرد فوق‌العاده این هدفون در ارائه صدای متمرکز می‌شود.

به عنوان یکی از بهترین گجت های گیمینگ مخصوص پابجی موبایل این محصول با همه سیستم‌عامل‌ها سازگار است و از این نظر محدودیتی ندارد.

پاوربانک Iniu BI-B63

بهترین گجت های برای پابجی

یکی از مهمترین دغدغه‌ها و مشکلات گیمرهای موبایلی همیشه موضوع شارژ و باتری موبایل است. تخلیه سریع باتری و زمان معمولا طولانی برای شارژ مجدد آن سبب شده تا در سالیان اخیر توجه کمپانی‌های سازنده گوشی به افزایش ظرفیت باتری و افزایش سرعت شارژ موبایل جلب شود، اما در هر حال بازهم باتری‌ها پایان‌ناپذیر نیستند.

یک راهکار ایده‌ال برای رفع این مشکل برای گیمرها، تهیه یک پاوربانک مناسب و پرطرفیت است که سبب می‌شود حداقل تا مدت بیشتری از شارژ داشتن دستگاه خود مطمئن باشید.

پاوربانک‌ها به عنوان یکی از بهترین گجت های گیمینگ موبایل در ابعاد، اندازه‌ها و با ظرفیت‌های مختلفی توسط برندهای گوناگون عرضه می‌شوند. اما یک پاوربانک گیمینگ مناسب باید ضمن پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع، ظرفیت بالایی داشته باشد.

یکی از بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل پاوربانک Iniu BI-B63 است که یک محصول سبک، با طراحی جعبه‌ای و مستطیل شکل و ظرفیت شگفت‌آور 25000 میلی‌آمپرساعتی است. این پاوربانک می‌تواند به طور میانگین هر گوشی را تا 5 بار شارژ کند، البته به فرض اینکه ظرفیت باتری شما بیش از 5000 میلی‌آمپر نباشد که ظرفیت میانگین عمده گوشی‌های جدید و میانرده است.

این پاوربانک از درگاه USB-C برخوردار است و علاوه بر شارژ کردن گوشی و تبلت، قادر به شارژ کردن لپ‌تاپ‌های 65 واتی نیز هست. پاوربانک Iniu BI-B63 به عنوان یکی از ارزان ترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل از قابلیت شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های پاور بانک Iniu BI-B63 که از جمله بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل است می‌توان به برخورداری از درگاه USB-C با استانداردUSB Power Delivery  و یک پورت USB-A  اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های ورزشی

بهترین گجت های گیمینگ

پاوربانک انکر 737

بهترین گجت های گیمینگ موبایل

اگر قصد خرید پاربانکی با ظرفیتی در حدل پاوربانک Iniu اما از برندی معتبر دارید، یکی از بهترین گجت های گیمینگ مخصوص پابجی موبایل پاوربانک انکر 737 است که در صورت زود خالی شدن باتری گوشی به داد شما می‌رسد.

انکر 737 در شمار بهترین پاوربانک‌های موجود در بازار است و امتیازات خوبی در سایت های کارشناسی گرفته است. این پاوربانک که ظرفیت 24000 میلی‌آمپرساعتی دارد می‌تواند بین 3 تا 5 بار عمده گوشی‌های موجود در بازار را به طور کامل شارژ کنید.

البته باید بدانید که این مورد از بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل قیمت نسبتا بالایی دارد و یکی از گران ترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل محسوب می‌شود.

دسته بازی GameSir X3

بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل

دسته بازی موبایلی GameSir X3 یکی از بهترین دسته های بازی برای پابجی موبایل است که از زمان عرضه در اوایل سال 2023 شدیدا مورد استقبال قرار گرفته و فروش بسیار بالایی ثبت کرده است.

در واقع اگر به دنبال تجربه بازی پابجی موبایل با دسته باشید می‌توانید روی دسته گیمینگ GameSir X3 حساب ویژه‌ای باز کنید که حسی شبیه به بازی کردن با کنسول و دسته اما در ابعادی کوچکتر را القا می‌کند.

دسته بازی GameSir X3 به عنوان یکی از بهترین گجت های گیمینگ موبایل علاوه بر امکان تجربه بازی در حالتی جدید، قابلیت‌های کنسول‌های دستی مانند نینتندو سوییچ را هم به ارمغان می‌آورد. از طرفی با وجود یک خنک‌کننده اختصاصی در این محصول، دیگر نباید نگران زیاد داغ شدن گوشی خود در زمان بازی باشید.

مساحت بخش انتقال حرارت در این مورد از بهترین دسته های بازی برای پابجی موبایل حدود 4000 میلی‌متر مربع است و شامل یک لایه خنک‌کننده سیلیکونی روی یک ورق سرد مسی است. بین ورق  مسی و لایه سیلیکونی هم یک ماژول خنک‌کننده پلتیر قرار گرفته و یک فن هفت‌پره مجهز به سیستم کاهش نویز هم تکمیل‌کننده مجموعه خنک‌کننده است.

از دیگر ویژگی‌های این مورد از بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل باید به وجود کلیدهای آنالوگ، کلیدهای استاندارد کنسول‌های دستی و D-Pad اشاره کرد که در مجموعه همگی قابل جداسازی، جابجایی و تعویض هستند تا تجربه بازی پابجی موبایل با دسته را به حالت ایده‌آل برساند.

هندزفری ریزر Hammerhead True Wireless

بهترین گجت های گیمینگ مخصوص پابجی موبایل

هندزفری ریزر Hammerhead True Wireless نیز از جمله بهترین گجت های برای پابجی است که توسط برند سرشناس ریزر عرضه شده است. این هندزفری طراحی جذابی با ساقه‌های کشیده و لوگوی سبز و جذاب ریزر روی هر گوشی دارد که نظر هر گیمری را به خود جلب می‌کند.

ایرباد جذاب ریزر از سری‌های نرم و سیلیکونی برخوردار است که امکان قرارگیری راحت‌تر آن در گوش را فراهم می‌کند. کیس محصول نیز طراحی مناسب و جمع‌وجوری دارد.

ایرباد Hammerhead True Wireless علاوه بر برخورداری از قابلیت حذف نویز فعال از قابلیت نورپردازی RGB نیز برخوردار است که این آن را به یکی از بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل بدل می‌کند. از دیگر قابلیت‌های این مورد از بهترین گجت های گیمینگ موبایل باید به برخورداری از برنامه اختصاصی برای شخصی‌سازی تنظیمات دستگاه، تنظیم اکولایزر و فعال یا غیرفعال کردن قابلیت حذف نویز اشاره کرد.

هندزفری Hammerhead True Wireless همچنین از میکروفونی بسیار قدرتمند و باکیفیت برخوردار است که در محیط‌های شلوغ و پرسروصدا عملکرد بسیار ایده‌آلی دارد و همین مسئله هم آن را به یکی از بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل بدل می‌کند. لازم به ذکر است که زمان تاخیر 60 میلی‌ثانیه‌ای این محصول نیز بسیار مناسب است و هر گیمری از آن راضی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت ها برای تمیز کاری

بدرد نخور ترین گجت های بازار

خنک کننده بلک شارک Cooler 2Pro

بهترین دسته های بازی برای پابجی موبایل

اگر قصد دارید در گوشی گیمینگ خود بازی‌های موبایلی سنگینی اجرا کنید باید حتما به مسئله توانایی پردازشی گوشی و داغ‌شدن بیش از حد آن توجه داشته باشید چراکه گرمای بیش از حد به راحتی می‌تواند به آسیب‌دیدن سخت‌افزار گوشی منجر شود و در این شرایط خطراتی چون خراب شدن گوشی برای همیشه یا حتی انفجار آن در دست شما می‌تواند رخ دهد.

پس اگر زیاد با گوشی بازی می‌کنید یا هر روز ساعتها مشفول بازی پابجی موبایل هستید، حتما به فکر خرید یک خنک‌کننده مناسب برای گوشی باشد.

یکی از بهترین گجت های گیمینگ مخصوص پابجی موبایل که می‌توانید در این مورد روی آن حساب ویژه‌ای باز کنید، خنک‌کننده بلک شارک است که محبوبیت زیادی در بازار گجت‌های موبایلی گیمینگ دارد و فروش بالایی هم ثبت کرده است.

این خنک‌کننده که توسط زیربرند گیمینگ شیائومی عرضه شده به نورپردازی RGB تجهیز شده تا ظاهر زیباتری داشته باشد و همچنین اطلاعاتی از دمای لحظه‌ای دستگاه در شرایط مختلف نیز ارائه می‌کند.

سروصدای بسیار کم خنک‌کننده بلک شارک از دیگر مزایای این مورد از ارزان ترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل است. شما همچنین با استفاده از برنامه اختصاصی که برای این خنک‌کننده وجود دارد می‌توانید برخی عملکردهای آن را تنظیم کنید و شاید تنها نقص دستگاه به خاطر همین برنامه باشد که برخی مشکلات جزئی و باگ‌ها دارد. البته این موارد چندان مهم نیست و هیچ تاثیری در عملکرد خوب خنک‌کننده شیائومی که از بهترین گجت های برای پابجی محسوب می‌شود ندارد.

دسته بلوتوث 8BitDo Pro 2

ارزان ترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل

در بخش‌های قبلی از مزایای استفاده از دسته‌های گیمینگ به عنوان یکی از بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل گفتیم، اما اگر به خرید یک دسته گیمینگ جدید و جذاب برای بازی پابجی موبایل با دسته فکر می‌کنید می‌توانید دسته بلوتوثی 8BitDo Pro 2  را نیز در نظر داشته باشید.

این محصول یک گزینه فوق‌العاده در بین بهترین دسته های بازی برای پابجی موبایل است که با کامپیوتر، کنسول و گوشی‌های اندرویدی سازگار است و با قیمت اقتصادی و مناسبش، نسبت به دیگر دسته‌های بلوتوثی یکی از ارزان ترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل به شمار می‌رود.

این دسته نقص خاص و قابل ذکری ندارد و از ویژگی‌های آن باید به برخورداری از بلوتوث، وجود پورت USB برای اتصال سیمی یا شارژ کردن دستگاه و دو کلید اضافی قابل شخصی‌سازی اشاره کرد. این دستگاه به عنوان یکی از بهترین گجت های برای پابجی با عمده سیستم‌عامل‌های رایج و شناخته‌شده شامل اندروید، ویندوز و کنسول‌ها سازگاری دارد.

البته یکی از مواردی که شاید بتوان آن را از نظر برخی گیمرها یک نقص معرفی کرد، مسئله مربوط به کلیدهای D-Pad دسته است که به جای هشت جهت مختلف و مشابه با دسته‌های ایکس باکس تنها شامل چهار جهت اصلی است. البته همانطور که گفتیم این موضوع چیزی از ارزش‌های این مورد از بهترین گجت های گیمینگ مخصوص بازی پابجی موبایل کم نمی‌کند و برای عموم گیمرها فاقد اهمیت است.

ریزر کیشی

گران ترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل

یک مورد از بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل که باز هم توسط برند ریزر عرضه شده، دسته ریزر کیشی است که از انواع دسته‌های تبدیل‌کننده گوشی به کنسول دستی است و قابلیت‌های بسیار خوب و طراحی و کیفیت ساخت مناسبی دارد.

این دسته به عنوان یکی از بهترین دسته های بازی برای پابجی موبایل کاملا بی‌نقص است و بهترین تجربه ممکن در مورد بازی پابجی را به ارمغان می‌آورد.

در آخرین نسل ریزر کیشی که مورد توجه ماست، پیشرفت‌هایی جزئی نسبت به سال 2020 رخ داده است. در حالی که محصول سال 2020 به عنوان بهترین دسته بازی سال انتخاب شد، باید گفت ریزر با آپدیت‌هایی جزئی مانند افزایش سایز کلیدها اندک ایرادات آن دستگاه را هم رفع کرده تا همچنان در بازار دسته‌های گیمینگ بی‌رقیب باشد.

ریزر کیشی همچنین با تمام سیستم‌عامل‌های موبایلی سازگار است و هیچ محدودیتی برای بازی پابجی موبایل با دسته ریزر کیشی از این نظر نخواهید داشت. اما باید بدانید که با یکی از گران ترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین گجت های هوشمند آشپزخانه

بهترین گجت های مسافرتی

کیبورد گیمینگ موبایلی مدل Baseus GMGK01-01

بازی پابجی موبایل با دسته

پلیرهای حرفه‌ای موبایلی به خوبی با کیبوردهای گیمینگ موبایلی آشنا هستند و می‌دانند که کیبورد گیمینگ صرفا محدود به پی‌سی نیست. اما کاربرد کیبورد گیمینگ موبایلی چیست؟

پاسخ این سوال هم مانند دیگر گجت‌ها دقیقا همان مسئله راحتی در بازی کردن است و در تجربه بازی‌هایی مثل پابجی یا حتی بازی‌های پیچیده‌تری که بازیکن قابلیت‌های مختلفی دارد بسیار کارآمد خواهد بود. کیبوردهای گیمینگ موبایلی به عنوان بهترین گجت های گیمینگ برای موبایل انواع مختلفی دارند و معمولا در ابعاد گوناگونی تهیه می‌شوند.

اما یکی از بهترین موارد در دسته کیبوردهای گیمینگ موبایلی، کیبورد باسئوس مدل GAMO One-Handed GMGK01-01 است.  این مورد از بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل که به صورت سیمی و با پورت USB به گوشی متصل می‌شود از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و برای کامپیوتر نیز قابل استفاده است.

این کیبورد گیمینگ به عنوان یکی از گران ترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل از نور پس‌زمینه نارنجی‌رنگ و بسیار زیبایی برخوردار است و کلیدهای آن نیز از نوع پرطرفدار مکانیکال هستند. کیبورد باسئوس در مجموع 35 کلید دارد و با سرعت پاسخ‌دهی 0.0001 ثانیه تقریبا هیچ تاخیری در عملکرد ندارد تا در بازی‌هایی مانند پابجی بهترین تجربه را داشته باشید.

هاب و هولدر گیمینگ Baseus Gamo GMGA01-01

بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل
بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل

هاب و هولدر نیز از جمله مهمترین گجت‌های گیمینگ است که می‌تواند در بازی‌هایی مانند پابجی کارآمد باشد. کارکرد اصلی هاب‌ها، افزایش پورت‌های متصل به گوشی است و در واقع می‌توانید با استفاده از آن، یک پورت گوشی را به چندین پورت با کاربری‌های مختلف و امکان اتصال گجت‌های گوناگون بدل کنید.

در صورتی که برخی از بهترین گجت‌هایی که در بخش‌های قبل معرفی کردیم، مانند کیبورد یا مواردی از این دست را برای گوشی گیمینگ خود تهیه کنید، معضل کمبود پورت می‌تواند دردسرساز باشد. پس در این شرایط نیاز به هاب و هولدر پیدار می‌کند.

در بین محصولات موجود در بازار در این دسته می‌توان از هاب و هولدر بلوتوثی گیمینگ باسئوس Gamo GMGA01-01یاد کرد که اتفاقا از جمله ارزان ترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل است و جنس بدنه آن از سیلیکون بسیار مقاوم تهیه شده است.

این محصول را می‌توان با بلوتوث به گوشی متصل کرد و از پورت‌های آن برای اتصال انواع گجت‌های گیمینگ موبایلی که با سیم متصل می‌شوند استفاده کرد. این محصول با انواع سیستم‌عامل‌های موبایلی از جمله اندروید و iOS سازگاری دارد و حتی قابل اتصال به کامپیوتر هم هست. از دیگر ویژگی‌های هاب بلوتوثی باسئوس می‌توان به برخورداری از 2 پورت USB اشاره کرد.

گیره اسمارت گریپ استیل سریز

بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل

یکی از کاربردی‌ترین و بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل انواع گیره‌ها است که در بازی‌های شوتر اول یا سوم شخص مانند پابجی و کالاف دیوتی موبایل بسیار کارآمد هستند. این گیره‌ها را البته عمدتا به نام دسته یا هولدر می‌شناسند اما بهترین واژه برای توصیف عملکرد آن‌ها همان گیره است.

گیره‌های گیمینگ در بخش بالایی نمایشگر تعبیه می‌شوند و حرکتی نرم و روان دارند و در بهترین مدل‌ها با ضربه‌پذیری و طول عمر بالا تولید می‌شوند.

یکی از بهترین گیره‌های گیمینگ مناسب برای پابجی، گیره موبایلی SteelSeries SmartGrip است که توسط برند مطرح استیل‌سریز عرضه شده و مناسب افرادی است که ترجیح می‌دهند با دسته‌های بلوتوثی به بازی بپردازند. این گیره می‌تواند همزمان که دستان شما مشغول دسته است، گوشی را دقیقا بالای دسته و در زاویه‌ای مناسب برای دید شما نگهدارد و همین مسئله آن را به یکی از بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل بدل کرده است.

با قیمت بسیار مناسبی که این محصول باکیفیت دارد باید آن را یکی از ارزان ترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل بنامیم. اتفاقا شاید همین قیمت مناسب در کنار نام استیل سریز سبب شده تا این گجت از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین اکسسوری‌های گیمینگ در فروشگاه‌های آنلاین بزرگ از جمله آمازون باشد.

گیره استیل سریز البته و متاسفانه تنها یک سری قابل تنظیم دارد که از آن می‌توانید برای تنظیم گشودگی متناسب با ابعاد گوشی استفاده کند. از طرفی اما طراحی آن در پایین به نحوی است که فقط با دسته‌های Nimbus، Stratus Duo و Stratus XL از برند استیل سریز سازگاری دارد. البته که می‌توان به نحوی دسته‌های پلی‌استیشن و ایکس‌باکس را هم به آن متصل کرد.

بیشتر بخوانید:

بهترین تلویزیون های گیمینگ 2023

بهترین گجت های پوشیدنی 2023

کاور انگشتی

بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل

یکی از مشکلات مهمی که عموم گیمرهای موبایلی با آن مواجه هستند، مسئله تعریق دست و انگشتان، چرب‌شدن نمایشگر و کند شدن حرکت دست در زمان استفاده طولانی مدت از گوشی است. در این شرایط، راه‌حل گیمر استفاده از انواع کاورهای انگشتی است که در بازار وجود دارند و توسط برندهای گوناگونی عرضه شده‌اند.

کاورهای انگشتی که قیمت زیادی هم ندارند ضمن ممانعت از چرب شدن نمایشگر، حرکت روانی روی صفحه دارند و حتی بازدهی شما را در مجموع افزایش می‌دهند.

سوالات متداول

بهترین دسته های گیمینگ برای بازی پابجی کدامند؟

دسته بازی موبایلی GameSir X3، دسته بلوتوثی 8BitDo Pro و ریزر کیشی از بهترین دسته های موبایلی مناسب پابجی هستند.

بهترین ایربادهای بلوتوثی گیمینگ برای موبایل کدامند؟

هندزفری ریزر Hammerhead True Wireless و سونی WF-1000XM5 Truly Wireless از بهترین ایربادهای بلوتوثی برای بازی هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بهترین گجت ها برای بازی پابجی موبایل چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر