coinex
راهنمای خرید تکراتو

نات کوین تلگرام تا یک هفته دیگر در لیست صرافی‌ها قرار می‌گیرد

نات کوین تلگرام به تازگی اعلام کرده که تاریخ 16 می را برای ورود به لیست تجاری تعیین کرده است. این اطلاعات نشان می‌دهند که از این تاریخ به بعد، این توکن در دو صرافی بزرگ، یعنی اوکی ایکس (OKX) و بای بیت (Bybit)، معامله خواهد شد.با انتشار یک پست در کانال تلگرامی خود، نات کوین این خبر را به طرفدارانش اعلام کرده است. طبق این اخبار، کاربران OKX می‌توانند از تاریخ 24 تا 27 اردیبهشت حداکثر چهل هزار توکن NOT را در این صرافی قرار دهند. همچنین، معاملات اسپات این ارز دیجیتال از تاریخ 27 اردیبهشت آغاز خواهد شد.

از سوی دیگر، صرافی Bybit که در امارات متحده عربی مستقر است، اعلام کرده که نات کوین تلگرام را در بخش Pre-market لیست کرده است. این بدان معناست که کاربران حالا می‌توانند قبل از اینکه عرضه‌ی آن رسمی شود،  این توکن را در پلتفرم Bybit معامله کنند. این اطلاعات نیز در کامیونیتی تلگرامی تایید شده که در آن تصویری از لیست شدن NOT در تاریخ ۱۶ می منتشر شده است.

علاوه بر این، شایعاتی نیز درباره ورود نات کوین به صرافی‌های دیگر به گوش رسیده است. یکی از این صرافی‌ها، صرافی بینگ‌ایکس (BingX) است که احراز هویت اختیاری دارد و کاربران ایرانی نیز می‌توانند از خدمات آن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: 

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر