coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اپل ویژگی های چت جی پی تی را به iOS 18 می‌آورد

گزارش جدید بلومبرگ حاکی از آن است که اپل با OpenAI برای آوردن ویژگی های چت جی پی تی به توافق رسیده است. چندی پیش مشخص شد که اپل برای آوردن یک چت بات به سیستم عامل 18 خود با توسعه‌دهندگان هوش مصنوعی مذاکره می‌کند.اکنون این گزارش جدید توضیح داد که اپل می‌تواند «یک ربات چت محبوب» را با پشتیبانی از ChatGPT به عنوان بخشی از ویژگی‌های متمرکز بر هوش مصنوعی در iOS 18 ارائه کند.


بیشتر بخوانید:


ویژگی های چت جی پی تی

به نظر می‌رسد مذاکرات اپل با گوگل نیز همچنان برقرار است اما بر اساس گزارش جدید می‌توان گفت که تقریبا با اوپن ای آی به توافق رسیده است. در بخشی از این گزارش آمده که: « توافق با OpenAI به اپل این امکان را می‌دهد که یک چت بات محبوب را به عنوان بخشی از مجموعه‌ ویژگی‌های جدید هوش مصنوعی که قصد دارد ماه آینده اعلام کند، در دستگاه‌های خود موجود کند. جزئیات بیشتر درباره نحوه عملکرد این ویژگی‌ها و ادغام‌ محصولات با آنها در حال حاضر نامشخص است.»

ویژگی های چت جی پی تی

مارگ گورمن خبرنگار بلومبرگ از جانب افرادی که به دلیل حفظ حریم خصوصی نخواستند نامشان فاش شود، نوشت: « طرفین قرارداد به برای استفاده از ویژگی‌های ChatGPT در iOS 18 به توافق رسیده‌اند. هرچند که اپل در حال مذاکره با شرکت Alphabet Inc برای استفاده از ربات جمینای گوگل نیز هستند. این مذاکرات هنوز به توافقی منتهی نشده اما همچنان ادامه دارد.»

البته در گزارش‌ها آمده که هیچ تضمینی برای برقراری این توافقنامه وجود ندارد. «گزارشی در روز پنجشنبه تاکید کرد که ویژگی‌های هوش مصنوعی iOS 18 (تا حدی) توسط مراکز داده اپل با پردازنده‌های سیلیکون اپل تامین می‌شود. با این حال، اکثر ویژگی‌های هوش مصنوعی iOS 18 به طور کامل روی دستگاه کار می‌کنند و به اپل این امکان را می‌دهند تا از مزایای حریم خصوصی و سرعت استفاده کند.»

اپل قصد داردiOS 18 و ویژگی‌هایی که به کمک هوش مصنوعی در آن اجرا می‌شود را در رویداد ویژه خود 10 ژوئن در WWDC معرفی کند.

اوپن ای آی طرف دیگر قرار داد نیز رویداد دیگری برای دوشنبه تدارک دیده است. در گزارش‌ها آمده که یکی از ویژگی‌های توسعه یافته در OpenAI، دستیار صوتی هوش مصنوعی برای رقابت با سیری و دستیار گوگل است.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما کاربران تکراتو درباره ویژگی های چت جی پی تی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:9to5mac

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر