coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

وان پلاس Ace 3 پرو بزرگ‌ترین باتری را در میان گوشی‌های وان پلاس خواهد داشت

وان پلاس Ace 3 پرو از تمام گوشی‌هایی که وانپلاس تا به امروز در بازار عرضه کرده، باتری بزرگ‌تری خواهد داشت. ظرفیت باتری این گوشی بیش از 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

خط تولید OnePlus Ace 3 در حال حاضر از دو مدل تشکیل شده است؛ وان پلاس ایس 3 و وان پلاس ایس 3V. حال، گزارش‌هایی منتشر شده که از اضافه شدن یک مدل پرو به این سری از گوشی‌های وان پلاس خبر می‌دهد. امروز نیز افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، Digital Chat Station، نکات جدیدی را درباره این نسخه پرو با کاربران به اشتراک گذاشته که در ادامه به آنها اشاره می‌کنیم.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات وان پلاس Ace 3 پرو

بر اساس گفته‌های DCS، وان پلاس Ace 3 Pro از یک باتری دو سلولی برخوردار خواهد بود. ظرفیت هر سول این باتری برابر 2970 میلی آمپر ساعت خواهد بود که در مجموع ظرفیت باتری را به 5940 میلی آمپر ساعت می‌رساند.

البته DCS معتقد است که وان پلاس در هنگام معرفی گوشی، این ظرفیت را برابر 6100 میلی آمپر ساعت اعلام خواهد کرد. علت آن هم به بازاریابی بهتر و به طور کلی نحوه اندازه‌گیری ظرفیت باتری‌ها در صنعت بازمی‌گردد. به هرحال اگر این اطلاعات درست باشند به معنای آن هستند که وان پلاس ایس 3 پرو بزرگ‌ترین باتری را در میان تمام گوشی‌های وانپلاس خواهد داشت.

وان پلاس Ace 3 پرو

علاوه بر ظرفیت باتری، DCS درباره سایر مشخصات این گوشی نیز حدس‌هایی داشته که از میان آنها می‌توان به صفحه نمایش OLED با وضوح 1.5K، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام، حداکثر 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی اشاره کرد. این منبع اطلاعاتی می‌گوید که یک نسخه با رم 24 گیگابایتی از نوع LPDDR5x نیز وجود خواهد داشت.

با اینکه مشخصات دوربین این گوشی هنوز نامعلوم هستند اما گفته می‌شود که در تنظیمات دوربین آن از همان سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX890 موجود در وان پلاس ایس 3 (وان پلاس 12R) استفاده خواهد شد.

علاوه بر این، گفته می‌شود که OnePlus Ace 3 Pro از طراحی ممتاز با فریم‌های فلزی در کناره‌ها و پنل شیشه‌ای در پشت برخوردار خواهد بود. DCS طراحی این گوشی را در مقایسه با پرچمداران فعلی وانپلاس، متفاوت پیش‌بینی کرده است.

هیچ بازه زمانی دقیقی برای عرضه وان پلاس Ace 3 Pro اعلام نشده، همچنین مشخص نیست که این گوشی به بازارهای جهانی راه پیدا خواهد کرد یا نه. همان‌طور که می‌دانید نسل قبلی این گوشی یعنی وان پلاس ایس 2 پرو در انحصار بازار چین باقی مانده، پس حتی اگر وان پلاس برنامه‌ای برای عرضه نسل جدید در بازارهای جهانی داشته باشد، نام تجاری آن تغییر پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی وان پلاس Ace 3 پرو و مشخصات آن چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر