coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

پوکو F6 و پوکو F6 پرو در تاریخ 23 می به عرضه جهانی می‌رسند

پوکو برای عرضه جهانی گوشی‌های پوکو F6 و پوکو F6 پرو تاریخ 23 می را در نظر گرفته است. این یعنی هفته آینده شاهد عرضه این دو گوشی در بازارهای جهانی خواهیم بود.

هفته آینده یک هفته شلوغ و هیجان‌انگیز با چندین گوشی‌ هوشمند جدید خواهد بود. در تاریخ‌های 21 و 22 می (یکم و دوم خرداد) که گوشی‌های اینفینیکس جی تی 20 پرو و ریلمی GT 6T را در بازار هند داریم و حالا ظاهرا قرار است که فردای آن یعنی در تاریخ 23 می (3 خرداد) شاهد عرضه گوشی‌های مورد انتظار پوکو F6 و پوکو F6 Pro در بازارهای جهانی باشیم.

راهنمای خرید تکراتو


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


تاریخ معرفی پوکو F6 و پوکو F6 پرو فایوجی

شرکت پوکو در پست اخیر خود در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر سابق) تایید کرده که به زودی و در تاریخ 23 می ساعت 15:00 (GMT+4) میزبان یک رویداد معرفی در دبی خواهد بود. این شرکت قصد دارد که در طول این رویداد از سری Poco F6 در بازارهای جهانی رونمایی کند. این برند، در همان روز حول و حوش ساعت 4:30 بعد از ظهر (IST) در کشور هند نیز یک رویداد اختصاصی برگزار خواهد کرد. البته با اینکه ورود پوکو F6 فایوجی به بازار هند تایید شده، هنوز درباره عرضه نسخه پرو حرفی به میان نیامده است.

پوکو F6

با اینکه خود شرکت سازنده درباره مشخصات Poco F6 و Poco F6 Pro چیزی را لو نداده اما تیزرهای تبلیغاتی موجود در وب‌سایت فروشگاهی Flipkart تا حد زیادی این اطلاعات را فاش کرده‌اند. بر اساس اطلاعات لو رفته در این وب‌سایت، گوشی پوکو اف 6 یک نسخه تغییر نام یافته از Redmi Turbo 3 خواهد بود. این در حالی است که گفته می‌شود پوکو اف 6 پرو نیز یک نام تجاری جدید برای Redmi K70 خواهد بود.

مشخصات پوکو F6 و پوکو F6 پرو فایوجی

اگر پوکو F6 پرو یک نسخه تغییر نام یافته از ردمی K70 باشد می‌توانیم انتظار صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتز، پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام با حداکثر 16 گیگابایت رم، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی، یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و در نهایت یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 را داشته باشیم.

پوکو F6
Redmi K70

از سوی دیگر، نسخه پایه یعنی پوکو F6 فایوجی به احتمال زیاد دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی آمولد با وضوح 1.5K و نرخ نوسازی 120 هرتز، تراشه اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام با حداکثر 12 گیگابایت رم از نوع LPDDR5x و 512 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 4.0، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی (لنز سونی IMX882)، یک دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی (لنز سونی IMX355) و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با شارژ سریع 90 واتی خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی‌های جدید برند پوکو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر