coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

باتری ریلمی GT 6T تنها با 10 دقیقه شارژ یک شبانه‌ روز آماده به کار است

شرکت ریلمی امروز یک تیزر تبلیغاتی منتشر کرده و در آن مدعی شده که باتری ریلمی GT 6T با 10 دقیقه شارژ یک شبانه‌ روز آماده به کار خواهد بود.

شرکت ریلمی قرار است که هفته آینده از گوشی Realme GT 6T در کشور هند رونمایی کند. حال، این شرکت پیش از عرضه رسمی، تیزری را از این محصول به اشتراک گذاشته و در آن از مشخصات برجسته آن مانند باتری عظیم و سرعت شارژ فوق‌العاده سریع خبر داده است. برای آگاهی از ظرفیت باتری و سرعت شارژ این گوشی در ادامه با ما همراه باشید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات باتری ریلمی GT 6T

تیزر تبلیغاتی که شرکت ریلمی منتشر کرده، وجود یک باتری بزرگ 5500 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 واتی در گوشی ریلمی GT 6T را تایید می‌کند. این اعداد و ارقام برای یک گوشی میان رده فوق‌العاده هستند و در کمتر گوشی‌ای، حتی در میان پرچمداران، دیده می‌شوند. بخش جالب ماجرا این است که به گفته ریلمی، این باتری تنها با 10 دقیقه شارژ، یک روز کامل در خدمت کاربران خواهد بود.

باتری ریلمی GT 6T

این یک ادعای عجیب و غریب است، بنابراین، باید صبر کنیم تا عملکرد باتری در دنیای واقعی را ببنیم. شارژر 120 واتی در جعبه گوشی موجود خواهد بود؛ ریلمی نیز قول داده که آن را جوری بسازد تا هم جمع و جور باشد و هم گرمای زیادی تولید نکند. خود باتری هم از دو سلول‌ 2750 میلی‌آمپر ساعتی تشکیل شده که طبق گفته Realme امکان دو برابر شدن قدرت شارژ را فراهم می‌کند.

گفته می‌شود که ریلمی GT 6T در تاریخ 22 می 2024 (4 خرداد) به عنوان اولین گوشی مجهز به تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 کوالکام در هند معرفی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره باتری ریلمی GT 6T چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    آینده گوشی ها به سمت ریلمی می‌ره واقعا کیفیت خوب در کنار قیمت مناسبی که داره بخصوص سخت افزار خوب چیده

    پاسخ