coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

نمایشگرهای شرکت Looking Glass خاطرات را سه بعدی می‌کنند [+ویدئو]

شرکت Looking Glass که به ساخت نمایشگرهای واقعیت ترکیبی معروف است، امروز دو نمایشگر جدید سه‌بعدی معرفی کرد. نمایشگرهای شرکت Looking Glass بدون نیاز به عینک‌های خاص، تصاویر را به صورت سه‌بعدی نمایش می‌دهند.مدل اول این نمایشگرها دارای سایز 16 اینچ است و با قیمت 4000 دلار عرضه می‌شود. مدل دیگر نیز دارای سایز 32 اینچ است که قیمت آن به حدی بالاست که شرکت اعلام کرده اگر نیاز به پرسیدن قیمت دارید، قادر به خرید آن نخواهید بود. این نمایشگرها در هر دو حالت افقی و عمودی در دسترس هستند تا انعطاف‌پذیری بیشتری برای انواع محتوا و کاربردهای مختلف فراهم کنند.


بیشتر بخوانید: 


نمایشگرهای شرکت Looking Glass روشی خلاقانه برای حفظ خاطرات

این نمایشگرهای نوآورانه امکان دیدن تصاویر سه‌بعدی گروهی را بدون نیاز به هدست فراهم می‌کنند، به این معنی که حرفه‌ای‌های مشغول به کار با محتوای سه‌بعدی می‌توانند بدون دردسر و خستگی ناشی از استفاده از تجهیزات اضافی کار کنند. محصولات این شرکت برای نمایش‌های پیشرفته طراحی شده‌اند و به حرفه‌ای‌های زمینه‌های طراحی، مهندسی، آموزش، تحقیق و بهداشت و درمان خدمات می‌دهند.

این نمایشگرهای جدید به همراه محصول جدید دیگر شرکت به نام Looking Glass Go که تصاویر دو‌بعدی را به خاطرات سه‌بعدی تبدیل می‌کند، مجموعه محصولات فضایی شرکت را تکمیل می‌کنند.

به طور مثال، این ممکن است یک تصویر دوبعدی از یک لحظه خاص در زمان باشد که با استفاده از فناوری سه‌بعدی، ابعاد فضایی و عمق اضافی به آن اضافه شود، به‌طوری‌که با دیدن آن، فرد احساس می‌کند که در محل موردنظر حضور دارد.

یکی از مزایای این نمایشگرها این است که محتوای آن‌ها را گروهی از افراد می‌توانند مشاهده کنند که در زمینه‌های همکاری گروهی بسیار مفید است. شرکت اعلام کرده که تا 100 نفر به طور همزمان می‌توانند محتوای نمایشگر را تجربه کنند.

این نمایشگرها قادر به نمایش طیف گسترده‌ای از رسانه‌ها، از جمله تصاویر هولوگرافیک، ویدئوهای با کیفیت بالا و برنامه‌های زمان واقعی و کنترل‌های مبتنی بر حرکات دست هستند که تجربه‌های غوطه‌وری بیشتری را بدون نیاز به لمس صفحه نمایش فراهم می‌کنند.

Looking Glass گزینه‌های مختلفی برای ایجاد محتوا ارائه می‌دهد، از جمله افزونه‌هایی برای Unity، Unreal، Blender و WebXR. این شرکت همچنین یک واردکننده مدل سه‌بعدی و یک کیت توسعه نرم‌افزار برای ایجاد محتوای هولوگرافیک سفارشی نیز دارد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: techcrunch

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر