coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

اتحادیه اروپا ایمنی کودکان در اینستاگرام و فیسبوک را با دقت بیشتری رصد می‌کند

اتحادیه اروپا تحقیقاتی را درباره شرکت متا، به دلیل نقض احتمالی قوانین محتوای آنلاین و نگرانی‌های مرتبط با ایمنی کودکان در فضای مجازی آغاز کرده است. کمیسیون اروپا اعلام کرد که در حال بررسی این موضوع است که آیا پلتفرم‌های متا باعث اعتیاد رفتاری در کودکان و ایجاد اثرات منفی بر سلامت جسمی و روانی آن‌ها می‌شوند یا خیر.این تحقیقات پس از تجزیه و تحلیل اولیه گزارش ارزیابی خطر متا در سپتامبر 2023 آغاز شد. تیری برتون، کمیسر بازار داخلی اتحادیه اروپا، اعلام کرد که متا نتوانسته الزامات قانون خدمات دیجیتال (DSA) را برای کاهش این خطرات برآورده کند.


بیشتر بخوانید:


اتحادیه اروپا ایمنی کودکان در فضای مجازی را زیر ذره‌بین قرار می‌دهد

اتحادیه اروپا این قدرت را دارد در جریان تحقیقات اقدامات اجرایی بیشتری انجام دهد تا نگرانی‌هایی که درباره‌ی تعهدات متا وجود دارد را با دقت بیشتری بررسی کند. این تحقیق بخشی از نظارت گسترده‌تر اتحادیه اروپا بر غول‌های فناوری آمریکایی پس از تصویب قانون خدمات دیجیتال است.

همچنین در ایالات متحده، دادستان کل نیومکزیکو از متا به دلیل فراهم کردن شرایط سوءاستفاده و قاچاق کودکان در پلتفرم‌هایش شکایت کرده است. سخنگوی متا تاکید کرده که این شرکت از فناوری‌های پیشرفته برای مقابله با این مسائل استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید: 

منبع: cnbc

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر