coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

تصاویر رسمی گوشی های هوشمند اوپو رنو 12 و 12 پرو با رنگبندی متنوع منتشر شد

دیروز اوپو به طور رسمی اعلام کرد که 23 می را به عنوان تاریخ رونمایی گوشی های هوشمند اوپو رنو 12 و 12 پرو در نظر گرفته است. پس از آن این تولیدکننده تیزرهایی را منتشر کرد که طراحی پشتی دستگاه‌های جدید را به نمایش می‌گذارد.امروز evleaks مشاور معتبر ایوان بلاس تمامی تصاویری که از این دستگاه متشر شده را به نمایش گذاشته و رنگبندی های این دستگاه را به کاربران معرفی کرده است.


بیشتر بخوانید:


رنگ‌بندی گوشی های هوشمند اوپو رنو 12 و 12 پرو

گوشی های هوشمند اوپو رنو 12 و 12 پرو از نظر طراحی بسیار شبیه یکدیگر هستند. آنها در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، بنفش با یکدیگر برابر و در رنگ‌های طلایی، صورتی، بژ و هلویی باهم فرق می‌کنند.

از نظر مشخصات انتظار می‌رود رنو 12 از تراشه دایمنسیتی 8250 که به تازگی هم معرفی شده، بهره ببرد. در مقابل شایعه شده که نسخه پرو گوشی های جدید اوپو با تراشه دایمنسیتی 9200+ عرضه خواهند شد.

تصاویر رسمی گوشی های هوشمند اوپو رنو 12 و 12 پرو با رنگبندی متنوع به بیرون درز کرد

 

همچنین مشخص شد که این گوشی دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی “1.5K”، باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 80 واتی، سه دوربین عقب (50 مگاپیکسل اصلی، 50 مگاپیکسل 2x تله فوتو، اولتراواید) و یک سلفی 50 مگاپیکسلی باشد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره گوشی های هوشمند اوپو رنو 12 و 12 پرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر