coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

آپدیت HyperOS برای پوکو X4 GT منتشر شد [+ به‌روزرسانی اندروید 14]

بالاخره انتظارها به پایان رسید و آپدیت HyperOS برای پوکو X4 GT نیز منتشر شد. این آپدیت، اندروید 14 را هم شامل می‌شود و آخرین آپدیت اندرویدی این گوشی خواهد بود.

بالاخره گوشی POCO X4 GT هم آپدیت HyperOS را دریافت کرد. پوکو ایکس 4 جی تی یک گوشی هوشمند میان‌رده با مشخصات رده بالا است و حالا با رابط کاربری جدید شیائومی یعنی HyperOS به روز شده است. پوکو X4 GT در اصل یک نسخه تغییر نام یافته از ردمی نوت 11T پرو و ردمی K50i است. با اینکه این گوشی حدود 2 سال پیش با تراشه دایمنسیتی 8100 مدیاتک عرضه شده، اما هنوز از خوب‌های بازار است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


انتشار آپدیت HyperOS برای پوکو X4 GT

پوکو ایکس 4 GT به‌روزرسانی رابط کاربری HyperOS را با نسخه OS.1.0.1.0ULOMIXM دریافت کرده است. این به‌روزرسانی 5.3 گیگابایت حجم دارد و سیستم عامل گوشی را از MIUI 14 به HyperOS مبتنی بر اندروید 14 تغییر می‌دهد. از آنجایی که در شماره نسخه آپدیت، حرف G دیده شده، انتشار آن به صورت جهانی و Global خواهد بود.

آپدیت HyperOS برای پوکو X4 GT

اگر هنوز در بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار منوی تنظیمات، آپدیت جدیدی ظاهر نشده، اصلا نگران نباشید؛ چرا که انتشار این آپدیت در تمام مناطق، مدتی طول خواهد کشید. شیائومی معمولا به‌روزرسانی‌ها را به طور هم‌زمان برای همه کاربران منتشر نمی‌کند، بنابراین ممکن است کمی طول بکشد تا این آپدیت در دستگاه شما ظاهر شود.

توجه داشته باشید که POCO X4 GT در سال 2022 با سیستم عامل اندروید 12 به بازار عرضه شده و حالا با این آپدیت به اندروید 14 ارتقا خواهد یافت. به همین دلیل، این آخرین آپدیت اندرویدی POCO X4 GT خواهد بود. یعنی به‌روزرسانی اندروید 15 برای این گوشی منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کابران تکراتو درباره انتشار آپدیت HyperOS برای پوکو X4 GT چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر