coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

Twitter.com به X.com تغییر کرد

از ژوئیه سال گذشته ایلان ماسک دست به کار شد و به طور رسمی اعلام کرد که قصد دارد نام توییتر را تغییر داده و آن را به ایکس تبدیل کند. از آن زمان تاکنون این موضوع ادامه داشته اما سرانجام ماسک موفق شد و آخرین مرحله راهم تکمیل کرد. دامنه Twitter.com اکنون به X.com تغییر مسیر داده است.تاکنون تمام پیوندهای ایکس.کام به توییتر.کام هدایت می‌شدند؛ اما امروز ایلان ماسک با انتشار پستی در پلتفرمش خبر دستاورد خود را اعلام کرده و گفت از این پس همه سیستم‌های اصلی از دامنه X.com استفاده می‌کنند.


بیشتر بخوانید:


X.com جایگزین Twitter.com می‌شود

آخرین میخ هم به تابوت پرنده توییتر خورد. X.com تنها یک تغییر نام نیست بلکه انتخابی هوشمندانه است. این دامنه جز 26 دامنه تک حرفی زبان انگلیسی محسوب شده و این پیام‌رسان را از نام قبلی‌اش که مترادف با بحث و جدل های پیاپی بود، جدا می‌کند. پس انتخاب نام همه چیز یا همان WeChat برای پلتفرم چینی، ایلان ماسک با انتخاب این نام بار دیگر جاه طلبی‌اش را نمایان کرد.

این تغییر نام را می‌توان از دو جهت مورد بررسی قرار داد؛ اول اینکه برند جدید، به نام X، یک برند عمومی است، به این معنا که برای مخاطبان عمومی به راحتی قابل فهم و شناسایی است. دوم اینکه با انتخاب یک دامنه بسیار خاص و منحصر به فرد به نام X.com، توجه بیشتری به این برند جلب شده است. اما واقعیت این است که، با وجود ویژگی‌های مثبت این تغییر برند، بسیاری از کاربران اینترنت از این تغییر برند ناراضی هستند.

بیشتر بخوانید: 

نظر شما درباره‌ی تبدیل توییتر کام به ایکس کام چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار روز را با ما دنبال کنید

منبع:gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر