coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

رقیب گلکسی زد فلیپ 6 ، موتورولا ریزر 50 اولترا، با دوربین زوم 50 مگاپیکسلی وارد بازار می‌شود

بزرگ‌ترین رقیب گلکسی زد فلیپ 6 سامسونگ یعنی گوشی موتورولا ریزر 50 اولترا از یک دوربین زوم 50 مگاپیکسلی برخوردار خواهد بود. همان چیزی که سامسونگ در تاشو بعدی خود ارائه نمی‌دهد!

گلکسی زد فلیپ 6، گوشی بعدی سامسونگ با صفحه نمایش تاشو است که احتمالا در جریان رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 10 ژوئیه 2024 معرفی خواهد شد. حالا به نظر می‌رسد که هنوز معرفی نشده توسط برندهای رقیب از میدان به در شده است. دوربین‌های این گوشی در مقایسه با دوربین‌ گوشی‌های تاشو برندهای رقیب، از وضوح پایین‌تری برخوردار خواهند بود. یکی از این گوشی‌ها RAZR 50 Ultra موتورولا است که هم صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد و هم وضوح دوربین تله فوتو آن بالاتر است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


مشخصات موتورولا ریزر 50 اولترا ؛ رقیب گلکسی زد فلیپ 6

بر اساس تصاویر و مشخصات فاش شده گوشی موتورولا RAZR 50 اولترا، این دستگاه از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS و یک دوربین تله فوتو 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS و زوم اپتیکال 2 برابر برخوردار خواهد بود. دوربین سلفی آن یک سنسور 32 مگاپیکسلی خواهد بود و همه این دوربین‌ها از قابلیت ضبط ویدیو 4K  با سرعت 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهند کرد.

رقیب گلکسی زد فلیپ 6
Motorola RAZR 50 Ultra

این در حالی است که طبق گزارش‌ها، سیستم دوربین گلکسی زد فلیپ 6 از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزش‌گیر OIS، یک دوربین فوق عریض 12 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد. البته در این گوشی هم تمام دوربین‌ها از قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K و سرعت 60 فریم بر ثانیه پشتیبانی خواهند کرد.

به احتمال زیاد سامسونگ در Galaxy Z Flip 6 با کراپ و برش تصاویر زوم 2 برابری را ارائه خواهد دهد. از سوی دیگر، موتورولا در RAZR 50 Ultra با استفاده از روشی مشابه سامسونگ، زوم اپتیکال 5 برابر را در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

از دیگر مشخصات ریزر 50 اولترا موتورولا می‌توان به صفحه نمایش 6.9 اینچی 165 هرتزی pOLED با رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس، صفحه نمایش خارجی 4 اینچی، پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام، رم 12 گیگابایتی و حافظه داخلی 256/512 گیگابایتی اشاره کرد. همچنین گفته می‌شود که منبع تغذیه موتورولا RAZR 50 Ultra یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی خواهد بود که از شارژ سریع 45 واتی و شارژ بی‌سیم پشتیبانی خواهد کرد. قیمت موتورولا ریزر 50 اولترا در ایالات متحده برابر 999 دلار و در اروپا برابر 1200 یورو خواهد بود.

انتظار می‌رود که گوشی تاشو موتورولا یک ماه زودتر از گلکسی Z Flip 6 و در ماه ژوئن در سراسر جهان در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد. یعنی یک گوشی که هم زودتر معرفی می‌شود و هم مشخصات بهتری دارد و به سادگی می‌تواند گوشی تاشو جدید سامسونگ را به گوشه میدان براند.

البته ناگفته نماند که Galaxy Z Flip 6 از چیپست قدرتمندتر (اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام) و پشتیبانی نرم افزاری بهتری (احتمالا 7 به‌روزرسانی اصلی سیستم عامل اندروید) برخوردار خواهد بود. با این وجود، ریزر 50 اولترا در مواردی مانند صفحه نمایش، دوربین و شارژ یک سر و گردن از آن بالاتر است.

رقیب گلکسی زد فلیپ 6
Samsung Galaxy Z Flip 6

علاوه بر این، اولین گوشی تاشو شیائومی هم با سه دوربین (یک دوربین اصلی، یک دوربین فوق عریض و یک دوربین تله فوتو) در راه است. حال باید دید که انتخاب اکثریت بازار چه خواهد بود؛ گلکسی Z Flip 6 سامسونگ یا RAZR 50 Ultra موتورولا و یا اولین تاشو شیائومی؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره بزرگ‌ترین و قدرترین رقیب گلکسی زد فلیپ 6 یعنی گوشی موتورولا ریزر 50 اولترا چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: sammobile

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    موتورولا همیشه عالی عمل کرده

    پاسخ