coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

بروزرسانی جدید گوشی OnePlus Nord CE 4 مشکل داغ شدن دستگاه را حل می‌کند

شرکت OnePlus یک بروزرسانی جدید برای گوشی OnePlus Nord CE 4 منتشر کرده تا به مشکلات داغ شدن که برخی کاربران گزارش داده‌اند، رسیدگی کند. این بروزرسانی که با نسخه IN: CPH2613_14.0.1.429(EX01) عرضه شده، در زمینه پایداری دوربین و عملکرد کلی سیستم ارتقا پیدا کرده است. در حال حاضر، این بروزرسانی به تعداد محدودی از کاربران ارائه می‌شود و انتظار می‌رود به زودی به صورت گسترده‌تری منتشر شود. هرچند OnePlus هنوز برنامه‌ای برای انتشار این بروزرسانی در مناطق دیگر اعلام نکرده با اینحال، احتمالاً به زودی به صورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت. این بروزرسانی پس از انتشار اخیر نسخه OxygenOS 14.0.1.427 که ابزار پاک‌کننده هوش مصنوعی را اضافه کرد، ارائه شده است.


بیشتر بخوانید:


مشخصات گوشی OnePlus Nord CE 4

گوشی Nord CE 4 5G از صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با کیفیت FHD+ و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره می‌برد. این گوشی رتبه‌بندی IP54 را دارد که نشان می دهد به خوبی در برابر گرد‌وغبار و نفوذ آب مقاوم است.

گوشی وان پلاس Nord CE 4 از پردازنده Snapdragon 7 Gen 3 قدرت می‌گیرد و تا 256 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی ارائه می‌دهد. باتری آن 5,500 میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 100 واتی پشتیبانی می‌کند. این گوشی با اندروید 14 و OxygenOS 14 اجرا می‌شود و قرار است حداقل دو بروزرسانی اصلی نرم‌افزاری و سه سال بروزرسانی امنیتی دریافت کند.

سایر مشخصات گوشی OnePlus Nord CE 4

سیستم دوربین این گوشی شامل یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با تثبیت کننده نوری تصویر (OIS) و یک لنز فوق عریض 8 مگاپیکسلی است. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به بلندگوهای استریو دوگانه، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای و فناوری Aquatouch اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: 

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر